Gå til innhold

De siste 2 kiloene


Gjest Kikkelione

Anbefalte innlegg

Gjest Kikkelione

Hvorfor i all verden skal det være så vanskelig å gå ned de siste 2 kiloene? Jeg skjønner ikke, det må være en sperre i hodet. Jeg har gått ned 3 så langt, og om 2 til er det nok. Ikke den store overvekten, ser dere... Siden jeg er slank allerede, møter jeg overhodet ingen forståelse for at jeg ønsker å passe vekta. Dermed så tier jeg. Jobber i stillhet. Samtidig så vet vi alle "normalt slanke" at det kan føles veldig forskjellig når man har vintervekt og lettere sommervekt. Men nå vet jeg hva jeg skal gjøre! Jeg skal fortelle dere hvordan det går! :-) Kanskje dere "der ute" kan hjelpe meg? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anettech

Hvis man skal gå ned et halvt kg i uken, så må man spise 500 kcal mindre enn dagsbehovet. Går du ikke ned av det, så kan det være en ide å ligge enda mer under selv om man ikke skal gjøre det i lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man skal gå ned et halvt kg i uken' date=' så må man spise 500 kcal mindre enn dagsbehovet. Går du ikke ned av det, så kan det være en ide å ligge enda mer under selv om man ikke skal gjøre det i lengden.[/quote']

 

Hvorfor skal man egentlig ikke det og hvordan vet man hva som er dagbehovet? Sikkert dumt spm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gr har en formell der du legger inn alder, høyde, vekt aktivitetsnivå og trimpoeng på en uke. så får du frem hvor mye calorier du forbrenne i løpet av en dag.

 

Du skal ikke ligge mer under fordi da går kroppen i sparefunksjon og da kan den holde på caloriene nesten uasnett hvor lite du putter i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...