Gå til innhold

Tirsdagslinken for 5 kilo før jul.


Gjest gifteklara
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest gifteklara

Jeg har skiftet veie dag til tirsdag... Fant ut at det passer meg litt bedre, da må jeg liksom skjerpe meg litt i helga.. Har gått ned 1,3! Veldig fornøyd. Ligger på 66,5 nå. Dette blir en uke med lite trening så er litt spent på hvordan det går... Skal iallefall være flink med maten.. Prøvde lakserisotto i går. Anbefales. Oppskrift ligger her på nettet. Stå på flinke jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg ute å gikk 1,5 timer før frokost. tok en protein shake så jeg ble ikke sulten heller, deilig! skal være veldig flink denne uka har jeg bestemt meg for!!!

lykke til dere andre også :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gifteklara

Ja, det ser ut til at det har skjedd noe med systemet.. Mine rapporter er ikke der lenger i allefall...

 

Hei! ser ut som det kan være lurt å ha tirsdag som veiedag i og med at hele systemet skifter uke i dag? andre som har lagt merke til dette?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

 

Så bra Gifteklara. Jeg selv er ganske stolt av gårsdagen. Jeg trente Pump i går kveld. Og klarte å hoppe over godis/potetgull i går kveld. Tok meg en appelsin i stedet.

Så i dag skal jeg være like flink, skal ha fiskegrateng i dag. Noen som vet kalorier i den?

 

Stå på jenter, dette klarer vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei alle sammen!

Flinke dere er! Jeg priser meg lykkelig over ethvert gram som går av, men håper jo at neste veiing skal gi meg et bedre resultat enn det jeg fikk i går ;) Vel, all nedgang er jo bedre enn ingen nedgang!

 

Har akkurat kommet inn døra etter en 1,5 times tur rundt i marka rundt byen her. Litt opp og ned og jeg gikk rimelig fort, lasta over musikk med litt "attitude" i morrest slik at jeg gikkpå som fy ;) Svetten silte! Imorgen så er planen en 30min gåtur før frokost, så en ny sti i stad som jeg skal teste ut. I tillegg så blir det styrketrening. Har litt dilla nå ja! :D

 

Har begynt å spise havregrynsgrøt til frokost. Har hatt problemer med å finne mat som fyller meg nok opp, er alltid veldig sulten på morgenen, men dette funker jo. Er bare passe sulten rundt lunsjtider, og slipper å bekymre meg for mat hele tida... Og med en liten margarinklatt, bittelitt sukker (vekta mi sier 1 gram;)) og kanel så er det jo veldig godt :) Blir endel kalorier (drikker eplejuice til), men siden jeg sjelden er sulten på kveldene så fyller jeg heller opp på dagen når jeg trenger styrken.

 

Lykke til alle sammen! Håper det går bra med dere alle! Dette skal vi klare! :)

 

Lone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blåveispiken

var på fest i helgen og hadde gått opp en kg!kjedelig!! men er på vei ned allerede,mye vann som er bunnet av alkoholen,men dog kjedelig!ja ja!pån igjen med ny giv! stå på alle!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også funnet ut at det er best å ha tirsdag som veiedag her. Mine trimpoeng for i går følte jeg kom på forrige uke, så jeg flyttet de til i dag... Synes "systemet" er litt merkelig, trodde mandag på en måte var litt sånn fast veiedag i GR... Men det spiller ingen rolle. Ingen unnskyldning for å "jukse" i helgen.

 

Spiser regelmessige måltider hver dag, og har ikke sprukket en eneste dag hittil. Jeg føler ikke noe søtsug i det hele tatt. Synes det er utrolig motiverende å være med i denne gruppen, det er mye lettere enn å gjøre det alene. Og så føler man seg litt forplikta til å ta det seriøst, fordi jeg i allefall ønsker å motivere andre også som har noen kg for mye og ønsker å ta vare på helsen sin. Ha en fin kveld folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

eg hadde berre gått ned 0,1 kg i går og var ikkje så veldig fornøgd med det kan du sei. Har gått på GR-kurs sidan august, og totalt gått ned 3,5 kg.Er ikkje så veldig motiverande når ein har "streva" i ei heil veke og så har ein ikkje gått ned meir...=( men men, ein må stå på!! Synst det er veldig motiverande å ha nokon å "rapportera" til, ikkje så lett å snika seg unda då..eg har klart å holdt meg i 9 veker utan utskeiing og snop, det er blitt ein vane, og har ikkje lenger same behovet for godteri og usunn mat som før. Berre håpe at dette held seg. Synst de er flinke.Stå på alle saman, dette skal vi klara!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...