Gå til innhold
Gjest Gosmal

Tirsdags-linken - Ned 20-30kg

Anbefalte innlegg

Gjest tyvetil

Ja det er nok det man må tenke.

Jeg hadde veiedag idag og hadde ikke gått ned noe i det hele tatt selv om jeg har vært så flink og ikke skeiet ut utover noen glass vin i helgen. Selv om jeg vet fra de andre kursene at det har stått helt stille annenhver uke, var jeg sikker på at jeg skulle se litt nedgang idag. Men jeg hadde klart noen centimeter 2,5 rundt lårene er jo egentlig veldig bra, de sitter nemlig veldig hardt.

Det er nok treningen det kommer an på

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gosmal
Ja det er nok det man må tenke.

Jeg hadde veiedag idag og hadde ikke gått ned noe i det hele tatt selv om jeg har vært så flink og ikke skeiet ut utover noen glass vin i helgen. Selv om jeg vet fra de andre kursene at det har stått helt stille annenhver uke' date=' var jeg sikker på at jeg skulle se litt nedgang idag. Men jeg hadde klart noen centimeter 2,5 rundt lårene er jo egentlig veldig bra, de sitter nemlig veldig hardt.

Det er nok treningen det kommer an på[/quote']

2,5 cm rundt lårene er jo kjempe bra, for der er det vanskelig ja. Jeg har lurt litt på om jeg bare skal veie meg 1 gang i måneden, jeg. Slik at jeg ikke merker platåene så godt. Hvis jeg klarer å holde meg da, blir jo sååå nysgjerrig :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Nisu

Også veiedag i dag. Står stille. Trøsten er jo at det har blitt noen cm mindre enkelte steder. Hurra for cm'ene dine også Tyvetil!

Har trimmet jevnt hele uka og klart å holde søt-draugen sånn noenlunde i ørene denne uken. Ellers har jeg nok spist litt for lite sånn jevnt over.

Skal ha en lang dag i morgen (åpning av det 5. sameting) med mye kjøring, mye venting, lang tid mellom måltidene (hvorav to av disse er restaurantmåltider..) osv. Tenkte å ta med matpakke og frukt i sekken. Skal også i bryllupp til helgen, så utfordringene står i kø denne uken :-D

Ellers ved godt mot!

Nisu

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gosmal

Klarer ikke helt å venne meg til at jeg SKAL småspise. Min kursleder sa at jeg burde ligge på 5 - 6 måltider om dagen, og ha 3 - 4 timer mellom hvert måltid.

Må starte kl 06.00 jeg, hvis jeg skal rekke alle måltidene :confused:

Følger at jeg spiser HELE tiden, men merker samtidig at jeg er sulten støtt. Så der er vel et tegn på at forbrenningen går opp. Aldri vært så sulten til lunsj før (har som regel ikke spist før lunsj). Nå spiser jeg jo kl 6 og kl 9 før lunsj :)

Også alt dette vannet da.........gjør jo ikke annet enn å fly på do. Men jeg skal jo ikke klage, gikk jo faktisk ned 3,1 kg forrige uke :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest tyvetil

Gratulerer med dine centimetre Nisu, Det er jo faktisk et tegn på at det skjer noe! Lykke til med alle utfordringene i uka, jeg har funnet ut at det ofte kan være lurt å ha en liten flaske ( 1dl ) biola i veska på sånne travle dager. Det er veldig godt som mellommåltid når man er på farten, også får man en melkerasjon.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest tyvetil
Klarer ikke helt å venne meg til at jeg SKAL småspise. Min kursleder sa at jeg burde ligge på 5 - 6 måltider om dagen' date=' og ha 3 - 4 timer mellom hvert måltid.

Følger at jeg spiser HELE tiden, men merker samtidig at jeg er sulten støtt. Så der er vel et tegn på at forbrenningen går opp. Aldri vært så sulten til lunsj før (har som regel ikke spist før lunsj). Nå spiser jeg jo kl 6 og kl 9 før lunsj :)

Også alt dette vannet da.........gjør jo ikke annet enn å fly på do. Men jeg skal jo ikke klage, gikk jo faktisk ned 3,1 kg forrige uke :([/quote']

Det er akkurat det jeg elsker med å gå på kurs. Jeg tror at jeg har slanket meg siden puberteten uavhengig av vekt, og har hele tiden hatt dårlig samvittighet for noe og vært så utrolig sulten. Det har aldri gitt resultater. Jeg synes at det er så deilig å istedet ha fokus på alt jeg skal spise. tre timer går så utrolig raskt og så er det tid for å spise litt igjen, med god samvittighet!

Er det ikke deilig å være sulten til lunsj? Maten smaker jo litt bedre da. Gratulerer med 3,1kg i forrige uke!!! Er det vanlig for deg å gå ned så mye på en uke? Det må være veldig motiverende å se vektkurven stupe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gosmal
Det er akkurat det jeg elsker med å gå på kurs. Jeg tror at jeg har slanket meg siden puberteten uavhengig av vekt' date=' og har hele tiden hatt dårlig samvittighet for noe og vært så utrolig sulten. Det har aldri gitt resultater. Jeg synes at det er så deilig å istedet ha fokus på alt jeg skal spise. tre timer går så utrolig raskt og så er det tid for å spise litt igjen, med god samvittighet!

Er det ikke deilig å være sulten til lunsj? Maten smaker jo litt bedre da. Gratulerer med 3,1kg i forrige uke!!! Er det vanlig for deg å gå ned så mye på en uke? Det må være veldig motiverende å se vektkurven stupe[/quote']

Det var nok mye vann, men det er godt å bli kvitt det også. Føler meg ikke så sprengt, på en måte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berteline
Klarer ikke helt å venne meg til at jeg SKAL småspise. Min kursleder sa at jeg burde ligge på 5 - 6 måltider om dagen' date=' og ha 3 - 4 timer mellom hvert måltid.

Også alt dette vannet da.........gjør jo ikke annet enn å fly på do. Men jeg skal jo ikke klage, gikk jo faktisk ned 3,1 kg forrige uke :([/quote']

I know how you feel! Har mistet mye av vannet mitt. Men jeg sliter med å spise hele tiden. Jeg syns ikke jeg jør noe annet. Føler meg som en tosk som må ta 4 pauser i løpet av ein arbeidsdag for å spise.... åsså må jeg sitte å spise i skoletimene skal jeg ha tid til å spise mellom skolen og jobbene. Det er jo helt sinnsykt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest trinny

jeg har nå gått ned tilsammen 3,7kg:-) Er kjemperfornøyd med det, for normalt har jeg store problemer med å gå ned i vekt. Sikkert en del vann, men uansett.. Dette er nå 3 uken jeg starter på:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest lubben

Hei ser at flere sliter med det samme som meg laaangsom vektreduksjon. Men jeg ser flere taper cm. Måler dere bare mage og lår eller andre steder også??

Ellers synes jeg det går fint jeg. 5 trim poeng - flott rask gåtur i høstsolen. Venter bare på regnværet så hver dag utnyttes.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest nancy
Hei ser at flere sliter med det samme som meg laaangsom vektreduksjon. Men jeg ser flere taper cm. Måler dere bare mage og lår eller andre steder også??

Ellers synes jeg det går fint jeg. 5 trim poeng - flott rask gåtur i høstsolen. Venter bare på regnværet så hver dag utnyttes.

Hei

Jeg måler hals, bryst, midje, overarm, ende og lår. Like artig å følge med tap i cm som vekt. Faktisk mer motiverende, for da ser man faktisk at man krymper :-) Lykke til

Nancy

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Tornerose

Gikk ned 1,4kg denne uka. Jippi.

Begynner å bli ganske fornøyd med denne livsstilen nå. Men lurer på hva jeg skal gjøre i helga når vi skal til svigers. Svigermor har det med å dynke all mat i liter vis med fett. Føler meg litt dum hvis jeg skal begynne å lage min egen middag liksom (: Noen råd?

Blei veldig fornøyd i dag når jeg gikk på kjøpe senteret å skulle ha et mellom måltid, der stod det en salatbar rett forann meg, genialt. Første gang jeg kjøper noe fra en salat bar. Hehe. Men det var ganske godt og sunt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Smukkeline

Jeg har veiedag på torsdag (den første etter a jeg begynte), er spent på hva den viser. Håper jeg har gått ned noe, en aldri så liten halvkilo i alle fall. Måler meg på mandager, så må vente en stund med det. Har vært flink i dag også syntes jeg. Spiser mye frukt som mellommåltid :(. Har fått inkassert 1,5 trimpoeng i dag. 12,1 trimpoeng fra torsdag til og med i går (mandag) er jeg også fornøyd med. Har som mål å få 10-15 trimpoeng i uka, men gjerne mer :)

Smukkeline.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest dvasse

Må si det er ganske motiverende å se at mange har gått ned i vekt - uten at det har tatt veldig lang tid! Jeg begynte i går.... (alltid på en mandag, vet du...), men denne gangen har jeg bestemt meg!!! Skal til varmere strøk i februar, og noe må gjøres før jeg setter på meg bikini... Selv om det bare er andre dagen min, er jeg fonøyd med innsatsen hittil.

Lykke til alle sammen!!!!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider