Gå til innhold

Gosj


Gjest Coco

Anbefalte innlegg

På dette forumet var det stille gitt...

Kanskje pga. ferietid, og midt i bryllups sesongen.

Selv kunne jeg tenkt å gifte meg på høsten, akkurat da bladene skifter farger. Eller i utlandet...

Uansett vil jeg nok velge en sesong der det ikke er hetebølge fare. Når jeg skal være prinsesse for en dag, vil jeg ikke risikere å svette ihjel i den fine, fine kjolen.

Jeg er veldig i start gropen på hele bryluppsgreiene, først skal en del vekt av...Har akkuratt vært å trent nå, så da kom jeg 2,3 trimpoeng nærmere målet :)

 

God helg, og pass på kosemekrene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker ikke som om det er flere enn tre av oss som skal gifte seg:)

Varmen er sikkert tøff midt på sommern i den stasen, men jeg skal ha bryllupet nesten på brygga, så det kan bli litt vind da, får håpe på en veldig lett bris;)

Ha en fin helg!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker ikke som om det er flere enn tre av oss som skal gifte seg:)

Varmen er sikkert tøff midt på sommern i den stasen' date=' men jeg skal ha bryllupet nesten på brygga, så det kan bli litt vind da, får håpe på en veldig lett bris;)

Ha en fin helg!;)[/quote']

 

He-he, vi er vel kanskje de enste som tør å innrømme at gifteplaner er en god grunn til å gjøre noe med (vekt)saken...

 

Men vedr. årstid, nå skal det sies at jeg ikke så veldig god til å takle mange varme grader. Føler meg veldig lett overopphetet når temeraturen stiger over 20 celsius. Så jeg regner vel med at de som står brud om sommeren, takler varmen bedre enn meg ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel... skal man stå brud på Nordvestlandet slik jeg skal så er det vel neppe fare for hetebølge til tross for at kalenderen viser 30. juni ;) Er mer bekymret for regn, kuling og 10 grader..... Men den tid, den sorg.

Blitt lite trim i dag, er i gang med nedpakking av leiligheten. Skal selge og har MYE som skal pakkes ned før visning i august. Så det tar mye tid, men er jo trim i det også da. Har også gått 2,5 timer på IKEA og er ikke det trim så vet ikke jeg.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...