Gå til innhold

Fatburners


Gjest ebelle

Anbefalte innlegg

  • Svar 933
  • Created
  • Siste svar
Gjest fru luna

Velkommen tilbake fra ferie stbs, og velkommen til fatburners slugg - koselig med nye.

 

Jeg fikk anstendige 3,3 poeng idag - ikke værst i varmen - rask tur med eldstejenten - så tennis med alle jentende mens stakkars far i huset måtte jobbe - så hagefest hvor mesteparten av tiden ble tilbrakt i vertsskapets fabelaktige svømmebasseng. Til slutt traff vi farfaren til jentene - som var på gjennomreise - til en deilig kinesisk middag ute. Fabelaktig dag - jeg sløver mans far i huset måtte tilbake til jobben - jentene sover alt og det gjør nok snart jeg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt å kikket litt gjennom trimpoengene mine siden jeg begynte i januar. Det meste jeg har greid på en uke var 30,9 og den dårligste uken hadde jeg bare 3,8 poeng..... Så det var store variasjoner! Sender ballen videre til dere. Hadde vært gøy å høre tallene deres også. ;)

 

Har fortsatt ikke kommet i gang med trening på senteret. Inspirert av ebelle har jeg nå begynt å pusse opp istedet..... :) Deilig å holde på med det i regnvær, hagen får vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er:) Blir veldig imponert over hvor mange trimpoeng dere håver inn. I dag var ferien min over, og den normale hverdagen er startet igjen. Jeg satte bilen hjemme og gikk på jobb. i tillegg spilte jeg fotball i en time. 3,4 trimpoeng tilsammen!!!

Dette er jeg altså ganske fornøyd med:)

 

Sliter med å få nok kcalorier. Har dere noen tips? skal ha 1600 i døgnet..

 

Klem fra Slugg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med å få nok kcalorier. Har dere noen tips? skal ha 1600 i døgnet..

 

 

Heisan!

 

Hvis du går inn på diskusjoner og søkefunksjonen vil du sikkert finne mange tips. Her på denne tråden tar vi først og fremst for oss det som handler om den aktive delen - ikke kosten. ;) Finner du det ikke, kan du lage en tråd på Åpent forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt å kikket litt gjennom trimpoengene mine siden jeg begynte i januar. Det meste jeg har greid på en uke var 30' date='9 og den dårligste uken hadde jeg bare 3,8 poeng..... Så det var store variasjoner! Sender ballen videre til dere. Hadde vært gøy å høre tallene deres også. ;)

 

Har fortsatt ikke kommet i gang med trening på senteret. Inspirert av ebelle har jeg nå begynt å pusse opp istedet..... :) Deilig å holde på med det i regnvær, hagen får vente.[/quote']

 

Det høyeste antall trimpoeng jeg har hatt er 43 poeng. Og det laveste må vel være da vi var på Kreta i sommer. Da noterte jeg ingen poeng, aktiviteten som to små på 3 og nesten 5 år gir er vel litt trening det også selv om det ble kun ble noen korte turer og en del trappeløping med tissetrengte barn;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg klart 6,4 trimpoeng i bassenget.

Utrolig digg å ta i bruk det igjen!

Kjempe fornøyd med det.

I mårra blir det den første timen på 14 dager med styrke, blir tøft! Intervall trening med roing tar knekken assa:)

Kos dere vidre!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fru luna

To dager på utenbys møte i hetebølgen (nærmer seg 40°C igjen) - men hoteller har trimrom - så sykkel, stepmaskin satt på topp program og tredemølle gav god uttelling - ca 5 trimpoeng tilsammen. Var i senteret på kveldstid og før frokost - deilig å ha tid for seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobbet fru Luna ;)

 

Jeg hadde meg en lang sykkeltur i går, en omvei på turen hjem gav 27km tur/retur jobb. Og så ble det en økt med intensiv styrke på loftet i går kveld. Totalt 8 poeng i går.

I dag skal jeg bare sykle den korte veien til/fra jobb, tror jeg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fru luna

Etter å ha tilbragt et par dager utenbys og brukt helsestudio i et hotell setter jeg uendelig pris på å ha min fabelaktige turløype rett over veien. Selv om jeg så soloppgangen der jeg steppet og syklet og gikk var det ikke det samme.

 

Men effektivt var det - spesialt stepmaskinen - 18 intense minutter forbrant 200 kcal. Jeg testet også hvor fort jeg går og fant ut at mitt vanlige tempo er rundt 7 km i timen der jeg gikk på tredemøllen. Mye større slitasje på ledd med tredemølle versus grus/sand som jeg går på til vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobbet, jenter! Dere holder koken til tross for varme sommerdager :).

 

Nå har jo de fleste av oss "trent" sammen en stund, og vi kjenner vel hvor godt det gjør for kroppen å være i aktivitet. DET er belønning DET :cool:. Å kjenne at du faktisk har ork og overskudd,- nyyyyydelig - ikke sant?!?!?!

 

Nå er sommerferien over for min del for i år. Det har vært deilige uker - noen late dager, noen ikke fult så late. Vekt = på stedet hvil.

 

Selv om jeg fremdeles er i feriemodus, dro jeg avgårde på Step/MRL i ettermiddag. Det var helt ubeskrivelig gött! Jeg merket med en gang musikken begynte at dette kom til å bli .............. tjo og hei!!!! Og det ble det!!!!

 

Nå er det bare full fart og tilbake til gode og sunne vaner - Ha en flott kveld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært tilbake på jobb siden mandag, men har min siste uke på denne arbeidsplassen. Dermed blir det svært mye jobbing, og lite tid til trening. Men etter neste uke, da er jeg bortreist, gleder jeg meg masse til å komme inn i gode, gamle (de er nesten det nå ;)) vaner. Treningssenteret åpner snart med fullt tilbud igjen, og jeg har kjempelyst til å prøve meg på nye ting. Faktisk så lurer jeg på å bli med på noen kurs de arrangerer, svømmeteknikk eller noe slikt. Det hadde jeg aldri turt for et år siden, men nå er jeg i såpass god form og fornøyd med meg selv at det har jeg skikkelig lyst til å få til.

 

Ha et par strålende treningsuker. Jeg er tilbake for fullt fra 15. :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble totalt 4,3 poeng i går på sykkel og litt styrke på kvelden. I dag har jeg fri fra jobben, skal pakke til båtturen. Vi skal ha dugnad på hytten i helgen og hele hytten skal beises utvendig. Det blir nok der jeg får trimpoengene i helgen;). Blir nok tid til litt fisking og litt bading innimellom også.

Ha en strålende helg dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått 5 trimpoeng på squashen. Nå skal jeg få flere ved å gå å male;)

Hittil 19, 9 trim poeng denne uka, og skal på den igjen med en time styrke i mårra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fru luna

Å så jeg gleder meg, har blitt mye planlegging, jobbing og annet i det siste og ikke så mye tid til trimming.

 

Men nå er sykler, badedrakter, snorkelutstyr, tennisutstyr, boggie boards, rulleskøyter, hoppetau, rokkering, strandleker og generelt trimtøy pakket og i morgen tidlig bærer det avgårde til stort og deilig feriehus med sykkelstier, uendelige strender en kan gå langs og leke på. Jeg er nesten yr av glede - være sammen med min deilige familie dagen lang - grille deilig fisk og sjømat til middag - og BARE NYTE LIVET.

 

Gjett om jeg trengte en ferie nå "lister meg ut på lette ben"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg på plass igjen etter en litt stressende uke med Norway Cup. Har et tantebarn som spilte i pulje U, jenter 16, 7er-fotball. Veldig morsom uke, de gikk nemlig helt til finalen som ble spilt kl. 16 i dag. De tapte den, men dog, flinke var de!! :) Og jammen meg er det blitt litt trasking på meg også, langt mellom banene på Ekeberg. Har notert meg 10,9 trimpoeng denne uka, er jo bare anslått, litt vanskelig å være sikker. Har nok forbrent en god del bare på nervøs svetting og hopping opp og ned langs sidelinja ;)

Mine resultater de siste ukene er jo imponerende da:

31.07.06 38,1

24.07.06 52,4

17.07.06 22,6

Men det skyldes jo rett og slett oppussing :)

Nå er vi ferdige, i dag hadde vi besøk av takstmann og fotograf (strategisk mellom semifinale og finale på Norway Cup...). Så nå gleder jeg meg til å få inn noen normale treningsøkter. Syns liksom ikke det blir det samme med oppussing, trenger litt oppstramming/styrke nå da.

Men sliten er jeg, nå skal det jamen meg bli godt med helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg masse på ferien, fru luna! Håper det blir alt du ønsker deg + litt til :)).

 

WOW, ebelle - hva kan jeg si.....??? Så deilig at kroppen funker som den skal, sånn at du har masse energi til å gjøre alt det du både trenger og vil ;).

 

Var avgårde og trente MRL i morges. Fy og usj og fysh så varmt det er i den salen!! Lurer på hvor mye væske jeg taper på en sånn økt? MEN, masse giftsstoffer som blir svettet ut, da. Jeg ser helt for fryktelig ut, svett og rød og,- ja i det hele tatt. Men det e' gøtt da!!

 

Håper dere får en super sommerlig helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi for første gang denne sommeren fått kommet oss ut på stranda! Var herlig :) Tilbrakt dagen ute på Gressholmen og er nå slitne og fornøyde og akkurat passe rødlett i huden ;) Ble ikke så mye trimpoeng av det, men ble en del trasking frem og tilbake, samt litt svømming. Alle monner drar.

Lenge siden jeg har tatt en veie- og måleseanse nå, har ikke vært noen normale uker, men denne fredagen blir det veiing og måling, er spent ja...

Så flinke dere er som kommer dere på treningsstudio i denne varmen!!

Klapp på skulderen til oss alle, nå er vi klare for en ny og aktiv uke, let's burn that fat!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg endelig satt opp en treningstime på agendaen! Det var deilig å komme i gang igjen, og det gikk overraskende greit. Har nok ikke vært bortkastet å anlegge hage........ ;) Blir forhåpentligvis en ny time på onsdag.

 

Også korsa som har greid å få lagt inn farget tekst a gitt! [highlight]Må prøves!![/highlight]

 

[highlight]Yes!! Det funka!!![/highlight] :)

 

PS: Har forresten 6 gullepler på mitt 5. tre. :) *stolt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...