Gå til innhold

Fatburners


Gjest ebelle

Anbefalte innlegg

Bra jobbet Lubina, ja dere andre også.

Ble mye jobbing i helgen med rydding av boss plankebiter, flytting av materialer og beising på den nye familiehytten. Noterte litt trimpoeng slik at jeg kom over 30 forrige uke også. Men da hadde jeg jo over tyve allerede på torsdag morgen.

I dag har jeg som vanlig syklet til jobb.

JEg har også mange epler på mitt epletre, faktisk er det fullt i dag. Men snart kommer det et nytt tomt tre, det 11. i rekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 933
  • Created
  • Siste svar

Da var det en time med roing og styrke over, havne på 30,5 trimpoeng denne uka, og er kjempe fornøyd. Bare søndag uten trenings senter, men da jobbe jeg i mange timer, så den har jeg ikke dårlig samvittighet for!;) Jeg tenker da på en uke fra veie dag til veie dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en times styrketrening i går kveld etter at barna var lagt. Totalt 6 poeng i går inkl. sykkeltur til/fra jobb.

I dag har jeg allerede innkassert 1,5 poeng på sykling til jobb. På tide å innta frokost og morgenkaffe ;). Ha en strålende dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var planen en time på treningssenteret. Alt var klart, men kom meg liksom ikke av gårde. Og det var jo bra for like etter at jeg skulle ha reist ble den ene hunden min akutt syk! Han skrek av smerte, jeg av redsel....... ;) Så det bar av gårde til dyrlegen i huien og hasten. Nå ligger han neddopet ved siden av meg - og forhåpentligvis går dette bra. Det blir noen spennende dager fremover, så noen klare treningsplaner har jeg ikke akkurat nå.

 

Håper dere andre får en flott aktiv dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bra med hunden din Lubina!!!Er kjempe fælt når dyrene ens er dårlige, de klarer jo gjerne ikke fortelle oss hva som er galt.

 

Ellers må jeg skryte litt til, i dag ble det igjen en times tid i bassenget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sølvreven

ja,nå er det fullt kjør med trening og sunne vaner...jeg har meldt meg på kurs som begynner i slutten av august.og det ser jeg frem til!!alltid litt lettere når man har noen å slanke seg sammen med:)Jeg har forsøkt å slanke meg alene..men det går alltid fort opp igjenn!KJEMPEGREIT med litt konkuranse ogå;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Totalt 6,1 poeng på sykkelturen i dag. Var så fint vær at jeg tok en ekstra runde. Men da blir det ingen styrketrening i kveld. Med over 6 poeng hver dag så langt denne uken så unner jeg meg en kveld uten trening;) Vi skal jo ikke overdrive heller

Ha en fin kveld alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble 43 poeng i uken som gikk. Beiset 6 timer på lørdag men noterte bare trimpoeng for 4 timer. Resten er masse trening, over 6 poeng i går på treningssenteret. Må nok forsøke å trene litt mindre denne uken;)

Sykling til jobben i dag også i strålende solskinn. Fantastisk sommer vi har hatt i år.

Ha en strålende dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er virkelig en skikkelig epleknasker stbs!!! Masse APPLAUS til deg! Jeg får nesten litt dårlig samvittighet - har blitt alt for lite "normal" trening i sommer. Men jeg trøster meg med at jeg har gjort mange andre aktiviteter hjemme - ute og inne. I helgen malte jeg rekkverket på balkongen. Ganske spennende å henge over kanten og gjøre armen ekstra laaaang... :D Men så er det jo så typisk; både etter 1. og 2. strøk kom regnværet!!! Så det var frem med parasoller og presseninger osv. Har ikke turt å sjekke hvordan det ser ut i dag - er stygt redd for at jeg må til med enda et strøk.....! hehehe.

 

Ellers går det mye bedre med hunden min. Han får medisiner hver dag. Jeg har hatt en "galle-helg" og i natt har jeg sovet så tungt at jeg ikke så meg i stand til å dra på trening. Men jeg skal nok finne på noe annet i stedet. ;)

 

Hvordan går det med resten av Fatburner-gjengen? Begynner de fleste å komme i de gode vante rutinene igjen etter ferieavvikling og sommervarme? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Lubina, men jeg tror jeg bør roe ned treningen litt nå. Tror kanskje min manglende vektnedgang skyldes for mye trening?!

Dessuten, det er daglig aktivitet som betyr noe og ikke hva du gjør. Litt trening for hjertet er bra og når man kan være aktiv i hverdagen så får man mer muskler og høyere forbrenning selv om ikke hjertet får så mye hele tiden.

Bra at dt går bedre med hunden din, nå er det heldigvis snart din tur til å bli frisk også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan fort bli for mye trening også. Men det må jo være en god følelse at man tross alt har orket å gjennomføre så mye? Det viktigste er så klart at man får lagt seg på et nivå som fungerer på sikt. Når jeg tenker på den aktiviteten jeg hadde før jul...... :eek: Det var temmelig dårlig greier. Og jeg ble skikkelig andpusten bare jeg gikk i trapper en etasje opp. Tenkte på det når jeg tok med hunden min på en liten skogtur (rett opp fra min nye hage.... :D ). Det er ganske bratt oppover, og jeg var omtrent ikke andpusten eller svett. Alt har blitt så mye lettere! Jeg kunne jo tatt på meg en ryggsekk med 18 - 20 kg vekt oppi, så ville jeg nok merket forskjell. Treningen har gitt meg bedre kondisjon, strammere kropp og masse mere energi enn jeg kan huske å hatt før.

 

Jeg vet ikke så mye om manglende vektnedgang stbs. Har vært utrolig heldig som har gått ned ganske jevnt og trutt hele veien. Men jeg er sikker på at du får noen gode svar fra noen av de andre i gjengen.

 

Ja, jeg ser frem til å bli frisk! Er skikkelig pingle i forhold til det jeg skal gjennom. På det verste tror jeg ikke jeg kommer til å overleve operasjonen...... ;) Idiotiske tanker, de varer ikke så lenge. Prøver heller å se for meg hvor komisk det må se ut når de drar galleblæra ut gjennom navlen....!!!!! hahahaha! *Skvupp* - det var den blæra!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det på tide å komme seg inn på tråden og begynne å rapportere folkens! :D Setter inn innlegget til ebelle fra 25. mai:

 

... så har jeg laga en liste over hvem vi er som rapporterer jevnlig ... Så er det enklere å følge med og rope etter folk dersom de skulle forsvinne i for lang tid :D He he' date=' her er ingen bønn! (Hører du hva jeg sier XRAY?!?!?)

 

Korsa

Lubina

Bibine

Synøve

Trinny

stbs

Fru Luna

Xray

Sylvia25

Queen

Tipp

ElisabethV

Casio

Mezzina

 

også meg selv da, Ebelle.

Håper jeg ikke har glemt noen.

En ordentlig stor og flott gjeng er vi blitt!! Også så spreke!! Klapp på skulderen til oss alle!!

Så, da er det sagt, ut i finværet dere som har det og har muligheten. Let's burn that fat!!! :)[/quote']

 

Bibine!!!!! Hvor har'e blitt a deg?

 

Foreslår at alle som fortsatt er med - og de som ikke vil være med lenger - taster noen ord jeg....... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innrømmer gladelig at jeg ikke har kommet inn i de samme rutinene som jeg hadde på begynnelsen av sommeren. Ikke stresser jeg med det heller, for jeg er ganske aktiv likevel og vekten er ganske stabil. Skal legges inn på sykehuset om en uke så jeg tror nok ikke det blir skikkelig greie på den faste treningen før etter operasjonen. Har også hatt en lang pause fra å legge inn matinntaket i dagboken, men har begynt igjen med det nå. Trimpoengene derimot har jeg lagt inn i hele sommer!! :D hehehe!

 

Da sender jeg stafettpinnen til neste........! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med for fullt, dvs. jeg har tenkt å trappe ned treningen litt. Skal ikke over 30 poeng på en vanlig uke. Kommer til å fortsette å sykle til/fra jobb de fire dagene jeg jobber. I tillegg skal jeg besøke treningssenteret litt oftere. De har nyåpnet med masse nytt utstyr og mange spennende timer. Gleder meg til å forsøke noe av det nye. Og så håper jeg å få guttene mine med på turer i helgene, i tillegg til turene på treningssenteret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...