Gå til innhold

Fatburners


Gjest ebelle

Anbefalte innlegg

Da har jeg polert båt en time på morgenen, blir trimpoeng av det og:-)

skal ut og gå en tur med hunden også senere idag, det blir vel trimmen på meg idag.

 

 

Ha en fin helg alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 933
  • Created
  • Siste svar

Jeg var på utdrikkningslag i går, synes jeg var veldig flink, passet på å ikke spise så mye snack, drakk moderat med vin, også hjalp nok at vi tok med bruden på dansekurs. Der deltok vi alle, og alle ble trimmet sikkelig av det kurset :)

Og da ble det jo noen trimpoeng på meg også :)

 

Nås kal vi ut å gå tur i det fine vårværet.

En god snøndag til alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ny uke med nye muligheter! :) Har lenge bare gått turer - blir fine trimpoeng av det også. Men i dag fikk jeg endelig kommet meg på treningssenteret igjen. Så nå sitter jeg her med en utrolig deilig følelse! :cool:

 

Ha en super flott og aktiv uke alle sammen! a696-tredemllle.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forleøpig ikke vært på treningssenteret, men likevel...jeg har gått mye de siste dagene, og i går var det også dansekurs. Har en litt stressende dag forann meg nå, men begynner med en morgen tur nå :)

 

Ha en flott onsdag alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg på stavgangkurs. :) Har hatt et par staver stående i skapet leeeenge. Det var faktisk ganske artig selv om jeg fort fant ut at stavene jeg hadde kjøpt ikke var de beste akkurat. Halvannen time gikk som en røyk, og jeg gleder meg allerede til neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En herlig tur i skogen i dag med hundene. De fikk løpe uten bånd, og da gikk det unna!! :) Hadde en liten fotopause underveis....

 

DSCN1762.jpg

 

Ønsker alle en riktig god helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Jeg er ny her jeg.... Gøy å se at folk er motiverte. Jeg har nylig startet på G.R kurs - er på 5 uka nå. Synes det går trådt når det gjelder vekta, men opplever at det er veldig motiverende når cm-målinger gir uttelling. Kommer akkurat nå fra en 45 timers gåtur med kjæresten og de to hundene mine. Deilig å kjenne at svetten renner på ryggen, ikke sant??? Skal jammen meg gå inn her og hente litt inspirasjon innimellom jeg. Stå på videre alle samma.

 

Hilsen Laisy32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...