Gå til innhold

Underlig det der med muskler..:)


Gjest Ingvild

Anbefalte innlegg

Gjest Ingvild

Målte meg i dag, selvom jeg ikke lengre går på greteroede, for å sjekke tilstanden. Jeg har gått opp 2 kg siden jeg sluttet på greteroede, men målene mine nå er like de målene jeg hadde da jeg veide 2 kg mindre, vil ikke dette si at grunnen til vektoppgangen kan være at jeg har lagt på meg muskelmasse? At jeg har krympet i cm, fått bort fett, fått mere muskler i stedet som altså veier mer enn fettet jeg hadde der??:)Alikevel vil jeg nevne at den buksa som satt så vidt til meg for 2 kg siden nå sitter trangere, så jeg vet ikke helt om jeg skal tørre stole helt på at dette er grunnen...Noen som har en god forklaring?KLem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo være at du har litt mye væske i kroppen akkurat den dagen du veide deg? Ellers så kan det jo være at du har lagt på deg muskler hvis du trener mye.. Det kan jo være grunnen til at buksa sitter trangere, hvis du har fått mer muskler rundt rumpa og magen.. Grunnene kan være mange! Hadde du målt fettprosenten din før du startet på kurs, og igjen gjort det nå, hadde du fått et enkelt svar på om du har lagt på deg muskler i stedet for fett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...