Gå til innhold

Så er jeg i gang!


Gjest c@thrine

Anbefalte innlegg

Gjest c@thrine

Jeg har siden september i fjor klart å ta knekken på 17 kilo ved hjelp av kaloritelling og masse sykkling!

Da sesongen for utesykkling begynnte for fullt gikk det ganske bra i et par, tre uker men sååå.... Jeg trente hardt, og i kombinasjon med "bare" 1400-1600 kalorier om dagen gikk jeg på en smell. Jeg ble fort tom og kjennte meg sliten. Målet var å sykkle Lillehammer-Oslo, så da var det bare å slutte å tenke så mye på kalorier og begynne å spise litt mer...-Om jeg skulle klare å gjennomføre rittet.

Resultatet var at jeg kom inn i en "ond" sirkel med mere mat og mer usunn mat. Kombinasjonen av dette og ferie, hvor jeg var helt passiv i fire uker ble noen kilo opp gitt!! Dessuten er jeg enten "av" eller "på".

 

Nå har jeg "rota" litt rundt en ukes tid og prøvd ut lavkarbo, og funnet ut at det ikke er noe for meg.

I dag startet jeg opp (igjen) med kaloritelling og trening for fullt!

Det jeg har lært meg er at planlegging av dagen, sånn matmessig er alfaomega for meg.

Så nå er det bare å ta fatt på hverdagen, spise riktig, trene masse og hente inspirasjon og gode råd her inne :-)

 

Målet mitt er å komme ned på 64 kilo, da er jeg "normalvektig", det vil si 11 kilo ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missmayhem

Velkommen skal du være og lykke til med slankingen din ;) Du har jo allerede gått ned ganske mye i vekt, så det er jo imponerende nok :) skal bli kjekt å følge med deg fremover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo vært kjempeflink med minus 17 kilo da! Opp og ned har det gått med meg også, men ikke mer ned enn 9 kg totalt. Nå er jeg nesten oppe i det jeg var i starten.Jeg går på kurs nr 5 inkl et hold vekten kurs ( før de nye kom altså ) men synes ikke det har vært like vellykket som i starten. Jeg tok kun av 2 kg på det forrige internettkurset med en meny 2. ( 1600 ) men er optimistisk og fortsetter altså. Trener med spinning hjemme, men er også på sats i blant. Har et noe mer stillesittende arbeid enn hva jeg hadde første kursene, og det teller nok noe.

Stå på videre!

 

Penny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...