Gå til innhold

Uke 2 - Så kom skuffelsen..


Gjest vibekekatrin

Anbefalte innlegg

Gjest vibekekatrin

Ja i dag var veiedag for meg. Uke 2 - opp 0,5 kilo. Totalt gått ned 0,7. Også jeg som synes det gikk så bra første uke og så kommer denne rett i fleisen. Vel, vel jeg hadde det på følelsen, fordi kroppen kjentes ikke noe bra ut. Vet også at jeg har litt å gå på iforhold til enkelte dager. Hadde tre dager i foriige uke hvor det var lage bilturer og besøk hos svigers. Når det blir dager utenom rutinene er det vanskelig å få spist nok. Får ikke spist alle måltider, og når det først spises, så lager ikke svigers akkurat slankemat. Der er det grillribbe og potetsalat. Skjærer selvfølgelig bort fettranden og spiser litt potetsalat og masse grønn salat. Men det som blir problemet er at det ikke blir nok kalorier fordi den fete maten gjør at jeg nesten får angst og ender opp med å spise for lite....

Det blir neppe bedre i ukene framover da jeg reiser til Hellas i to uker, men jeg må ihvertfall tenke at det egentlig er ganske mye jeg skal ha i meg i løpet av en dag...

Ikke vet jeg...?

Er ganske deppa i dag fordi det gikk slik allerede uke 2. Jeg har til og med trent mer denne uka enn på lenge ( fikk 9,8 trimpoeng - noe som jeg egentlig er veldig stolt av). Men gleden over treningen blekner litt når vekta ikke vil samarbeide...

Men jeg kan ikke gi opp - og har derfor allerede vært ute på en times sykkeltur og trent litt magemuskler etterpå. Så får vi håpe at neste uke går bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det samme skjedde med meg, eg gjekk opp. men på målbandet viste det at eg hadde minka i cm. så målbandet kan vere veldiiig motiverande å ha..

stå på ikkje gi opp. eg og har problemer med å få i meg nok mat. lurer meg sjølv og trur at eg legg på meg vist eg eter for mykje,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke fortvile for jeg har vært der. Det er naturlig at du tar av mer første uken, mye i form av væske etc. Det kan gå opp og ned i flere uker, men du kan også oppleve at du plutselig går mye ned. Jeg gikk opp og ned fra uke 1 til 2 men så gikk jeg ned 2,3 kg uke 3. Det var jo nesten megasjokk, men du verden hvor positivit da!

Se fremover og vit at det ikke alltid går jevnt men og i rykk og napp i blant. Til slutt vil du garantert se resultat. Husk at muskler også veier en del, faktisk mer enn fett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Gjest morrandi

Hei - godt å lese at flere har opplevd å gå opp i uke 2, og at andre har erfaring med at det går ned igjen og da ganske mye på en gang. Veide 81 kg da jeg meldte meg på internettkurs. Gikk ned til 78,6 innen jeg startet. Gikk så ned til 77,4 første uke og nå opp igjen i uke to til 78,6. Fortvilet !! Har trent masse, masse og mener jeg har vært flink å holde menyen på 1600 kcal. Forskjellen denne uken er at jeg brukte alle kosemerkene mine for denne uken i går på pizza fra Peppes .... 3 deilige biter ble fortært + salatblanding. ALDRI mer om jeg tør det !! Huff og huff. Kjempefortvilt. Mitt mål er å komme ned i 68 kg. Er det noen i lignende situasjon ?? Har rapporteringsdag onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikkenick
Hei - godt å lese at flere har opplevd å gå opp i uke 2' date=' og at andre har erfaring med at det går ned igjen og da ganske mye på en gang. Veide 81 kg da jeg meldte meg på internettkurs. Gikk ned til 78,6 innen jeg startet. Gikk så ned til 77,4 første uke og nå opp igjen i uke to til 78,6. Fortvilet !! Har trent masse, masse og mener jeg har vært flink å holde menyen på 1600 kcal. Forskjellen denne uken er at jeg brukte alle kosemerkene mine for denne uken i går på pizza fra Peppes .... 3 deilige biter ble fortært + salatblanding. ALDRI mer om jeg tør det !! Huff og huff. Kjempefortvilt. Mitt mål er å komme ned i 68 kg. Er det noen i lignende situasjon ?? Har rapporteringsdag onsdag.[/quote']

 

Jeg har også rapporteringsdag onsdag og har startet en tråd som heter noe sånt som "internettkurs og rapportdag onsdag." Sleng deg på der da vel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...