Gå til innhold

Phuu varmt å trimme nå!!!


Gjest penny

Anbefalte innlegg

Dette er min første uke påan igjen på kurs. Jeg skal ta av ca 12 kg etter planen. Sist klarte jeg 9, men det var leeenge siden...........! Jaja, optimismen lenge leve!

Er det noen som har råd om hvilken trim som passer i sommerheten? Jeg klarte såvidt en kveldstur på 30 min nå, sent i kveld. Tidligere har det vært rundt 27 grader ute, og ikke bedre inne. Skal ikke klage på været altså men man svetter bare ved bevegelse. Skulle vi ikke ha min. 7 trimpoeng i uken? Vel det kommer vel regn igjen etterhvert for oss som bor i Bergen.

 

Natti alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missmayhem

Jeg bor i Bergen også men klarte nå å dra meg opp på Løvstakken i tretiden likevel ;) Men jeg foreslår lange turer om morgen eller kveld, nyt det at du slipper å vase rundt i gjørmen hele tiden.. Kanskje en tur på byfjellene? Bare ta med deg en sekk og ta med litt mat og vann så går det der fint. Det har i hvertfall funket for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tingen er et trenigssenter.

Det er jo nesten varmere ute enn inne nå om dagen uansett. Også er det så stille på treningssenteret. Da trives jeg best, føler meg ikke så "beglodd"da. Jeg vet at andre sikkert ikke ser på meg likevel, men når man er litt ekstra selvbesvist, så føles det slik...

*puh* jeg har ihverttfall fått inn en god treningsøkt nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rainara

Nei folkens - hopp i havet. Ta en god svømmetur. Avkjøling og god trim. Eller dra ungene deres - eller andres- etter dere mens dere løper med vann til livet. Utstyr barna med badering e.l.

 

Morro og god trim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...