Gå til innhold

På'n igjen - med friskt mot!


Gjest sommer06

Anbefalte innlegg

Gjest sommer06

Da var realiteten et faktum... Jeg har gjort opp regnskapet for sommerferien og funnet ut at de gikk i pluss! De stakkars kiloene jeg klarte å gå ned i løpet av våren har sneket seg på igjen, og jeg har rykket tilbake til start...

Men, jeg kan jo ikke gi opp av den grunn! Nå er ferien slutt og hverdagens plikter kaller igjen, og her inngår også vektnedgang. Tar sikte på en jevn og sakte men sikkert nedgang fram mot jul, og forhåpentligvis er målet mitt nådd med ca. -17 kg før sommeren til neste år! Vi er flere i samme båt her, og vi får støtte hverandre på best mulig måte gjennom vinteren! Gleder meg til å bli kjent med dere, og sammen klare å nå våre mål!

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var realiteten et faktum... Jeg har gjort opp regnskapet for sommerferien og funnet ut at de gikk i pluss! De stakkars kiloene jeg klarte å gå ned i løpet av våren har sneket seg på igjen' date=' og jeg har rykket tilbake til start...

Men, jeg kan jo ikke gi opp av den grunn! Nå er ferien slutt og hverdagens plikter kaller igjen, og her inngår også vektnedgang. Tar sikte på en jevn og sakte men sikkert nedgang fram mot jul, og forhåpentligvis er målet mitt nådd med ca. -17 kg før sommeren til neste år! Vi er flere i samme båt her, og vi får støtte hverandre på best mulig måte gjennom vinteren! Gleder meg til å bli kjent med dere, og sammen klare å nå våre mål!

Klem![/quote']

Ja, er vi ikke litt merkelige i grunnen.Hvem andre vet mer enn oss om mat og ikke mat...og allikevel lar vi oss friste i svake øyeblikk.HADDE VI KLART å inngå en avtale om hva vi skal tenke når slike lyst tanker vil fange oss tilbake i fettfengslet.(slik føler jeg det) HVA skal vi begynne å si til oss selv, noe positivt som vi kan si flere ganger om dagen,helt til hjernen har gjort det til sitt.Det heter du er hva du spiser,men jeg tenker du er hva du tenker også, det starter vel ofte med en liten tanke,bare en liten bit.....Jeg har og tenkt å kvitte meg med 15-17 kg i løpet av høst/vinter da er jeg 65 kg.Gir meg ikke før det er et faktum.Har bestillt kokebok av Grethe Roede så det blir mer variasjon i kosten utover høsten.Er med i 15 kg tråden og,men det er artig å hente inspirasjon flere steder. Blir foreløbig å veie meg på torsdager.Men vi får se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei å hå!

 

det er godt at det er flere som er i samme båt som jeg..Jeg skal ned 20kg,fant ut at 86kg var for mye til lille meg på 165cm..Her er det mye mot som skal til

Vi får oppmuntre hverandre på best mulig måte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...