nikkoline Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Når vi har fri har vi kjempe god tid,tid til å spise for mye,eller tenke for mye på mat.Tar vi på oss trimtøy og kommer oss ut slipper vi og kjempe mot godtesuget i 1-2 timer, også kommer vi fortere i mål med prosjektet.Ettersom vekttapet skal være varig må vi fortsette å trimme,i all evighet. Hvis vi ikke finner tid nå,hvordan blir det når høststormene herjer,eller når sneen laver ned og det er mange minus? TIPS FATBURNER LINKEN HER INNE. Jeg har betennelse i foten,får ikke gå i fjellet,ergelig nå som jeg var kommet i bedre form.Har funnet frem spinningsykkelen,tråkket meg svett i dag.Kom igjen jenter,vi står på. Så er det vel også slik at tiden vi har til rådighet er forskjellig ??????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikkoline Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Den gode gamle jakka mi er blitt for stor,men jeg skal spandere på meg en ny fleecjakke når jeg er73 kg, som belønning. Bergans jakke når jeg er 65,sånn vindjakke.Vinter bergans eller en annen type når jeg er 62,da skal jeg bruke pengene jeg fikk i bursdagsgave sist høst.følte meg ikke komfertabel med så stor størrelse. Hvis jeg har gått ned et kg til torsdag spanderer nikkoline på meg en ny maskara. Har kastet 2 store slitte bukser i dag.jippi....Får dere noe om dere er "flinke?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest honey Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Joda, ang trening i helgene så er det jo egentlig bare prioritering.Men for meg så er det lettere å trene masse i uka og ta det roligere med mine 3 små i helgene. Men det hender jo at jeg får til litt trening på søndagene. Heldigvis har jeg ingen problemer med å komme meg ut for å trene i hverken høststorm eller 20 kuldegrader.Har 2 turvenninner, og vi er ute og går en time 2-3 ganger i uka uansett vær. Dette har vi gjort i 1 år nå...flinke,ja!!!(kveldstid) Ellers er jeg veldig glad i å trene aerobic,og har trent det siden jeg var 16 år,så treninga hos meg er godt innarbeidet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest klartvikan Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Det med belønning er bra. Kjører det samme selv, men i litt mere moderate mengder... hehe. Jeg gir meg selv 100 kr i belønning for hvert 0,5 kg jeg går ned. Når jeg har nådd målet mitt skal disse pengene brukes på meg selv med god samvittighet. Jeg har mann og to barn, så det er godt og skjemme seg bort iblandt, og spesielt når det er for noe bra man har gjort!! Jeg holdt nesten på og gi meg i helgen, til tross for at det bare har gått rette veien ved hver veiing, men søtsuget mitt har vært borte i 5 uker, og kom for fullt i går... Men i dag har jeg gått meg en god tur og er klar igjen. Stå på alle sammen. Ha en sporty og sund uke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest juhuuu Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Helt enig i at det er flott å gi seg selv litt belønning når man når delmål og selve MÅLET. For min del trenger jeg noe å se fram til, noe å jobbe for. Selvfølgelig er nok følelsen av å faktisk ha greid det, samt å kjenne på hvordan det er å "endelig" være der man vil være, helt vidunderlig. Men jeg skal unne meg en shoppingrunde og investere i nye klær når jeg er der jeg vil være (spesielt bukser som fremhever min forhåpentligvis fantastiske figur, hehe). Mandag igjen folkens- ha ei fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikkoline Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Ja så var det mandag.Lenge igjen til torsdag.Mye kan skje.Jeg er så mye i ro at jeg må ned til 1300 kcal,men vent til jeg er på beina igjen,heldige er dere som kan bruke dem. man tenker ikke over hvor heldig man er som kan bevege seg før nå,når jeg ikke kan gå,skulle ha slitt ut skoa i fjellet i et jafs hvis beina var brukelig. Apropos trening,trur bare noen av oss som har mindre overskudd i uka,blir litt redselsfull med tanke på at dette og skal gjelde hos oss i helgene,da blir det lite trim da.Snakker først og fremst for meg selv. Så litt om livsstilsendring Har jo gått opp i vekt sansynligvis pga.for lite fokus på sunn mat, og mangel på mosjon.Høres fælt ut,men da fortjener vi i allfall ros fra oss selv og omgivelsene når vi greier å omstille oss gjennom nok en dag. Har nå tatt tilbake kontrollen,men har erfart at den er skjør,som andre og sier plutselig blir en overumplet av gamle lyster.Det er vanskelig å endre vaner ,men tror ikke det er umulig,så vi står på.Gjennom å melde oss inn i vektklubben beviser vi at vi har ressurser til å ta fatt,endre stilen som ødelegger for oss.Vi er dyktige,flotte mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest honey Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Tenkte jeg skulle på aerobic i dag,men den gang ei.Mannen min kommer visst ikke hjem før 20.00,og da gikk det i vasken.( har ikke barnevakt) Men det blir iallefall den faste gåturen senere i kveld med 2 turvenner,og det er da noe.Snart veiedag og håper som vanlig at jeg har blitt mindre.Er det mange som har falt av? Det virker nesten slik,siden vi var så mange i starten.Men vi får bare stå på vi som er her og ikke gi opp. Må jo backe opp hverandre!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kokko Skrevet September 11, 2006 Rapporter Share Skrevet September 11, 2006 Ja, det virker som om mange ikke er med mer. Hvor er du, KLAR?? Det var du som startet denne lenken. Jeg gir meg ikke. Er nå inne i min andre uke på kurs. Det ser ganske bra ut, men det går sakte. Spiste ganske riktig før også. Derfor går det seint, men rett vei. Trimmen varierer, prøver å komme meg ut i hvert fall 3 ganger. har dessuten mange trapper på jobb. ALT hjelper Er spent på veiingen på onsdag, på kurset.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest juhuuu Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Jeg hang meg jo på tråden fra starten, men hoppet over på en annen tråd som tenker en måned lenger på samme antall kilo (+ veiedag tirsdag), fordi jeg var på stedet hvil etter fem uker - kropp og hodet var ikke helt med. Men jeg har en gledens nyhet til mine medsammensvorne i KLAR sin tråd: Vekt 5.sept: 76,4 Vekt 12. sept: 75,0 Jeg er endelig ordentlig i gang!!!! Håper det fortsetter slik! Lykke til med veiing i morgen! jeg følger spent med dere! STÅ PÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikkoline Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Å være kommet så godt i gang,jubler og hopper i taket om jeg går ned 1 kg til torsdag,jeg har og meldt meg på ny tråd- 10 kg til jul.Det hadde vært deilig å veie 67 til jul,men er forsiktig med å stresse meg selv opp.stille krav som kan bli vanskelig å innfri. Har egentlig vært supert å gå ned på denne måten, seigt men overkommelig. Stortrives her inne og blir her til det ikke er flere igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest unco Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Er det mange som har falt av? Det virker nesten slik' date='siden vi var så mange i starten.Men vi får bare stå på vi som er her og ikke gi opp. Må jo backe opp hverandre!!![/quote'] Neida jeg er fortsatt med, jeg. Det har bare vært så mye annet noen kvelder. Spent på morgendagens veiing. Har vært både flink og ikke flink. Fest i helgen, men spiste mye mindre enn jeg ellers ville gjort. Ditto med drikke. Men så var det trimmen da. Jeg har problemer i helgene om sommeren. Hytte=sjø=sitte mye stille. Og så er jeg litt redd for å ha stått stille etter en god førsteuke. Målebåndet? Det har ikke vært fremme, men imorgen.. Nikkoline og dere andre trim-misjonærer har selvsagt rett, det er et spørsmål om å sette av tid, men husarbeid må gjelde som trim, noen som vet ca hva det erstatter? Stå på med trimsykkelen nikkoline, fjellet ligger der fortsatt når du er bra igjen, og formen passer du jo på! Litt belønning må jeg mann ha når man er i mål! Her går det mest i noe litt lekkert i klesveien, som ikke har sekkefasong. Og det er fortsatt litt tid til 1.oktober.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ~K*L*A*R~ Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Hei på dere. Beklager at jeg ikke fikk rapportert forrige uke.. Det skjer av og til litt for mye i livet mitt i forhold til det jeg setter pris på, så av og til tipper det litt over og jeg prøver å hanke inn i alle bauger og kanter. Men jeg har ikke gitt meg i hvert fall! Ikke på noen måte Har uansett vært litt sånn fifty-fifty på matinntaket, så det blir spennende å gå på vekten i morgen. Det er en god del frafall, ja. Vi var ca. 35 stk. før veiing forrige uke, men kun ca. 8-9 stk. som rapporterte. Men det er sånn det er. Vi får se om noen henter seg inn i morgen . Må si jeg er kjempeimponert over hvor flinke dere er. Uansett om noen har problemer, så er stå-på viljen der, og det er gull verdt! Ønsker velkommen til Tklk, unco, Minni, Bilring og Lischa. Det gjør ikke noe om det er kort tid igjen Vi kan jo følge hverandre videre på veien ved at noen starter en ny tråd etter 1. oktober. Jeg blir i hvert fall velvillig med på den. Har kommet fram til at det er rundt 2-3 uker til 1. oktober, og jeg har nok ikke nådd idealvekten innen det er jeg redd... Men jeg skal være godt på vei!!!! Lykke til i morgen, alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest honey Skrevet September 12, 2006 Rapporter Share Skrevet September 12, 2006 Fint å høre at du er med oss K*L*A*R!!! ER spent på veiingen i morgen.Rapporterer så fort jeg kan.Lykke til alle i hop! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikkoline Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 generelt sett så ser en at det er mange som starter,men som faller fra.Flott at K*L*A*R fortsatt er med,og alle oss andre.Venter spent på rapport fra dere. Jeg har veiedag i morgen,føler meg bare oppblåst i dag,det måntlige er like rundt hjørnet. PS hvis vi starter ny tråd henger jeg meg på videre.Uansett hvor tregt eller fort det går så skal jeg nå idealvekta.62 -65 kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest honey Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Rapport fra meg: gått ned 1,1 kg.....jipppiiii!!!!Nå står vekta på 61,2.Føler meg så mye lettere,og humøret stiger. Buksene mine sitter så mye behageligere på meg nå og det føles godt.Men jeg gir meg ikke før jeg veier ca 56-57- 58 kg.Trives best der.Så det er ennå igjen noen kg,men nå er i allefall de 6 kg snart passert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Cmona Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Tja, hva kan man si? Trodde ikke noe på at man gikk opp i forbindelse med det månedlige, men veeeel, joda Er ikke tilbake på startvekta da, og godt er dét. Jeg er litt skuffet, for jeg synes at jeg er på god vei til å endre på de usunne matvanene mine. Som jeg har sagt tidligere, så er jeg ikke alltid like helhjertet innstilt på å slanke meg, og da blir vel resultatene deretter. Nå lurer jeg på om jeg skal slutte å tenke helt på slanking, eller kaste meg ut i den nye tråden som forhåpentligvis dukker opp om et par uker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest vikki Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Heia! Jeg er også fortsatt med - og er glad for at det er flere her som holder koken. Det hjelper fortsatt kjempebra å gå inn å lese her! Veierapport i riktig retning her også:-) Jeg går ikke så mye ned om gangen, men et halvt kilo denne uka også (=55 kg). Synes det går litt sakte, men kan ikke klage når det går rett vei! Jeg hadde jo dessuten en ukes sprekk hvor jeg gikk opp, så det er godt å se at jeg nå er tilbake der jeg var før sprekken. Og det var jo en lærepenge: Jeg brukte under en uke på å gå opp en kilo, mens det tok 2 uker å gå ned den samme kiloen igjen.... Er nå der at jeg starter på jobben med å få has på de 1-2 siste kiloene. Er kjempemotivert! Vil gjerne være med videre etter 1.okt, for mitt problem er alltid å klare å holde på vekta når jeg har gått ned. Jeg skvetter som regel fort opp igjen, men det vil jeg IKKE denne gangen! Håper flere er med på det. Grattis til dere andre også - nå er jo alle superflinke! :-) Jeg har også belønning til meg selv når målet er nådd: ny stilig dongeribukse, som skal sitte som et skudd - uansett prisl!!! Ha en ny sprek, sunn uke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikkoline Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Det er jo mye ned,spessielt siden dere ikke har så mange kg igjen.Du milde måne det må kjennes herlig,gleder meg til jeg har samme følelse av å tråkke så nær målstreken. Cmona skal vi ikke fortsette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest klartvikan Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Heisann alle sammen Ja, så var det ny veiedag. Til tross for masse trim og et bra kosthold, stod jeg for første gang på stedet hvil!!! Det var litt demotiverende, men jeg har gått inn enda 1 cm rundt livet. Det er vel det som teller mest?? Har også den månedlige, har lest at de fleste her skriver at man kan være litt tyngre på det tidspunktet... trøster meg med det. Skal ikke gi opp!! Har ihvertfall ikke gått opp, og det er jo bra. Skal i bryllup i helgen, og da ryker jeg vel til på neste veiing også Kan jo ikke gi opp å leve helt, og bryllup er jo ikke hverdagskost... Lykke til alle sammen, og kjekt å høre at du fortsatt er med her KLAR. Husk og legg inn rapporteringen din på første innlegget ditt da. Det er der jeg følger med, og kanskje andre også... Ha en fin uke videre!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest unco Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Rapport fra meg: gått ned 1' date='1 kg.....jipppiiii!!!!Nå står vekta på 61,2.Føler meg så mye lettere,og humøret stiger. [/quote']Bra jobbet honey! For min del var det litt skuffende - absoslutt stillstand på 66,2 kilo - når gjelder det å forsette med friskt mot og håpe at det er litt mer nedgang om en uke.. Ukene går ihvertfall fort. Regn med meg i ny tråd etter 1 oktober - men kanskje den skal hete ned 3 kile inne 1 november eller noe slikt. Midjemålet var 79,5. Men det blir et slags startpunkt da- siden jeg har somlet med målebåndet. Ikke noe trim utover gåing hittil idag- men støvsuging og gulvvask må telle for noe- og så! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ~K*L*A*R~ Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Jamen var det ikke opp 200 gram Jeg har forsåvidt uken min, og går normalt opp en kilo i forbindelse med dette. Men det gjenstår å se på neste veiing da 02.08.06: 67 kg 09.08.06: 66,7 kg (4 trimpoeng) 16.08.06: 67,5 kg... 23.08.06: 65,5 30.08.06: 65,4 06.09.06: ? 13.09.06: 65,6 Er uansett fornøyd med situasjonen i forhold til at jeg ikke har hatt overskudd til å følge opp 100% siste uke. Regnet egentlig med å ha gått opp i forhold til spisingen, men mulig at spaserturene til og fra jobb har veid opp, så det har blitt jevnet ut. Savner virkelig et stort skritt nå, men får bare være flink og tålmodig... Jeg har tenkt til å overraske dere neste uke med en flott vektnedgang, nemlig, det er nå bestemt Superbra med ytterligere vektnedgang Vikki og Honey!!! Uansett fantastisk jobbet av alle sammen. Tålmodighet er en dyd og lønner seg til slutt. Nå gir vi litt ekstra de siste ukene som er igjen!! Spennende å se endelig resultat for alle ved siste rapportering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ~K*L*A*R~ Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Regn med meg i ny tråd etter 1 oktober - men kanskje den skal hete ned 3 kile inne 1 november eller noe slikt. Godt forslag unco!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ~K*L*A*R~ Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Når det gjelder belønning har jeg veldig lyst til å ta en dag med Spa-behandlinger. Det kunne gjort godt med en sånn topp-til-tå variant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jogger34 Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Endelig ser det ut til at kg begyner å gå sakte men sikker ned - 500gr og det er jeg veldig fornøyd , særlig etter ei helg med uff uff mange utskjellelser... ikke lett når en er på tur. Men Men Tok meg en laang joggetur både på søndag og tirsdag og mandag var det spinning og styrke . Var så fornøyd med veiing i dag at jeg var på bytur og shoppa nye klær... Buksa satt litt på lårene men jobbber med at de skal bli mindre... Så nå er det bare å få kutta sjokoladen . Gratulere til dere med VEKT OG CM tap. Jeg vil også gjerne bli med videre når oktober er nådd. Enig med at nå setter vi alle kluter til så kg og cm kan rase av oss. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kokko Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Her kommer rapporten fra 3.kursdag på GR-kurs: Ned 0,5kg fra sist onsdag. Skjønner ikke helt hvorfor det ikke blir mer. Har trimmet 14 poeng og spiser veldig sunt(kanskje litt lite?) Men det er gøy å telle kalorier og følge med. Det går sport i det! Har en tøff uke foran meg, med 2 dager kurs og stor familiebegivenhet i helga. UTFORDRENDE!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar