Gjest juhuuu Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Ikke noe jubling denna uka... Var flink helt til lørdag kveld... grilling, vin, drinker, nattmat, snop, snacks.... Ga liksom bare totalt F! Skikkelig nedtur på vekta i dag - har tirsdag som veiedag, akkurat som godtesugen. Men jeg gikk enda mer opp... BLÆ! Syns det er litt rart, for jeg har vært flink ellers i uka, tror nok at helga sitter i fortsatt... 1.aug: 76,3 8. aug: 75,4 15. aug: 76,1..... Er det mulig!? ARG! Jaja, bør være motivasjon nok til å få et bedre resultat neste uka... Blir så forbanna på meg sjøl! Krysser fingre for dere andre - håper dere har bedre selvfølelse enn meg akkurat nå. Men jeg får bare bruke det til å motivere meg selv... Ha ei fortsatt fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest honey Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Ja så var treningsøkten over og det var jammen godt!!Skrev meg opp på aerobic time på torsdag og gleder meg.Imorgen skal jeg ut og gå en laaang tur med søstern...endelig litt fart på sakene.Har kjøpt meg ei tøff olabukse nå som var nedsatt fra 600 til300 kr i str 38.(min vanlige str,egentlig) Jeg måtte stå og hoppe i prøverommet for å få den på meg...sikkert litt av et syn.Den ligger nå pent sammenlagt i klesskapet og venter på å bli brukt,en vakker dag.(snart håper jeg).Veiedag i morgen,lykke til alle alle sammen!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest vikki Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Endelig sol og fint vær, og jeg har derfor gått fantastisk flott fjelltur både i går kveld og i dag. I går ble det litt rolig tempo med en damegjeng, men vi gikk i 3 timer og mye var jo i oppoverbakke. I dag gikk jeg alene opp på et fjell, og prøvde å gå det forteste jeg klarte til toppen, dvs i 1 time og 15 min. Var svett og utslitt på toppen, men du verden så fornøyd jeg ble med selv! Og belønningen var jo ikke bare kaloribrenning, men også en fantastisk utsikt med fjell og hav som badet i kveldsola. Det ga jammen glede og lykkefølelse i sjela:-) - og en optimistisk tro på at disse hersens ekstrakiloene skal forsvinne! Hyttehelga mi med vennefamilier gikk tålelig bra. Drakk litt vin, spiste en håndfull potetgull og et lite stykke brownies. Gikk nok mer enn kosemerkene, men det gikk heldigvis ikke over styr. Vi var dessuten aktive og mye ute på tur, middagene ble kjempesunne med selvfanget fisk og fiskesuppe. Klarte faktisk også å stå i mot både kveldssnopet og "tursjokoladen" - DET hører virkelig til sjeldenhetene! Ellers fikk jeg de andre damene med på joggetur og litt felles styrketrening etterpå med konkurranse om hvem som klarte flest armhevinger og situps....utrolig hva man klarer når man motiverer hverandre og konkurranseinstinktet kommer inn! Ellers artig at vi er blitt enda fler - velkommen til alle! Og til dere som depper/synes det går treigt - DERE FÅR DET TIL! Nye muligheter til å være flink kommer heeele tiden:-) Spent på veiinga i morgen....tvi-tvi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ailo Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Hei alle flinke slankere! Jeg står stille på vekta er fortsatt 72 kilo, synes ikke at æ kjæm skikkelig i gang med trimmingen. Går tur stortsett hver dag også har jeg vært å svømmt men det har ikke gitt resultat. Må nok begynn og vei maten og skriv opp igjen slurver sekkert der. Neste uke skal det vært forsvunnet et kilo håper jeg. Stå på alle sammen. Hilsen Ailo Wow så flinke dere er!! Må dele opp innlegget mitt i tre svar' date=' da det har skjedd så utrolig mye her inne! Kjempebra engasjement, dere!! Velkommen til myk, Cmona, Bertinas, ailo og trist! Myk: Ja, tenk - det er fort gjort å spise for lite. Man tenker normalt at det må da være bedre enn å spise for mye, men det viser seg jo at det ikke er det. Det er jammen ikke noen smal sak å slanke seg gitt - ikke for mye og ikke for lite Cmona: Gratulerer med røykeslutt!!! Det gjør godt innvendig for kroppen, men ofte legger det seg til uten på. Men det skal vi fikse på nå! - og; ja, onsdag er veiedag. Bertinas: Godtespisende samboer er en ekstra stor påkjenning! Man sliter helt klart litt ekstra når diverse snop hele tiden står rett foran en. Ikke lett. Men vi skal hjelpe deg til å holde motivasjonen! Når snopet blir satt på bordet - skynd deg å sette fram dine oppskjærte grønnsaker eller frukt pent dandert med forskjellige farger, det ser bare enda mer fristende ut, jeg lover deg! Jeg gjør det selv og sambo slenger alltid lange blikk etter fatet mitt og utbryter ofte: Oi! når jeg kommer inn . Det er i hvert fall verdt å forsøke. ailo: Da er du på riktig sted, nemlig her! Jeg også sliter vettet av meg på egen hånd, klarer det rett og slett ikke Her kan vi sanke tips og motivasjon for å gjøre slankingen enklere. Supert at du slang deg på! trist: bare kom med!! Vi vil gjerne hjelpe til! Det motiverer veldig å være ofte inne å lese. Som juhuuu sier er et godt tips å lese litt hver dag, man trenger en god dose motivasjon daglig. Sammen står vi sterkere [/quote'] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest harmoni Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Hei alle flinke slankere! Jeg står stille på vekta er fortsatt 72 kilo' date=' synes ikke at æ kjæm skikkelig i gang med trimmingen. Går tur stortsett hver dag også har jeg vært å svømmt men det har ikke gitt resultat. Må nok begynn og vei maten og skriv opp igjen slurver sekkert der. Neste uke skal det vært forsvunnet et kilo håper jeg. Stå på alle sammen. Hilsen Ailo[/quote'] Ailo: Ikke gi opp selv om vekta står stille. Du er jo kjempeflink som går tur hver dag, og vært og svømt har du og. Resultatene kommer nok. Men varig vekttap SKAL gå langsomt. Alt som forsvinner fort, kommer som regel på idobbelt opp. Til dere andre: Jeg synes dere er innmarti flinke. Det er lov til å kose seg litt i ny og ne. det er hverdagen som gjelder. Stao pao! Har trent en time i dag og er veldig fornøyd med det, ble 20 min. rooing og 40 min. apparattrening. Skal trene imorgen også, pilates, med en kjempeflink mannlig instruktør. Gleder meg, har ikke trent på studio siden i vår. Pilates kan anbefales på det varmeste, er støl i magemusklene mange dager etter trening, herlig. Fikk forresten vite av en av veilederne på studioet at man brenner mer fett ved å gå raskt enn å jogge. Da ble jeg glad, hater jogging... Har kommet inn i en god rytme i forhold til måltider. Spiser fire måltider, og et mellommåltid. Begynner å jobbe igjen i morgen, og da regner jeg med at det blir tre hovedmåltider og to mellom måltider igjen. Er nesten lettere å gå ned i vekt når man jobber enn om sommeren. 7 ukers ferie er lenge når man skal gå ned i vekt. Blir jo så mye ekstra kos når det er ferie....l Frykter at vekta står på stedet vil, føler ikke at jeg har gått ned et eneste gram, men, men er enda noen uker igjen til oktober.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Cmona Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Startvekt 64.5 Veiing 09.08: 64.0 Veiing 16.08.06: 64.5 Ja, så var jeg opp igjen, da. Huff. Jeg burde vel spise mindre (ligger nå på ca. 2200 kcal), men da blir jeg bare svimmel og skjelven (ustabilt blodsukker?), og jeg har et over gjennomsnittlig høyt aktivitetsnivå. Men ok, jeg må bare innrømme at en del av de kaloriene er godis, og jeg ser jo tydelig hva det fører til Håper resten av dere har vært flinkere enn meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest fnutte Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Har etter fødsel av minstemann 27.12.04 gått ned 32 kilo (puh) men nå som jeg er ved de siste 6, er det vanskelig å motivere seg, så vekten har stått stille siden jul. For et par uker siden tok jeg meg selv i nakken og har gått på igjen, men trenger virkelig "spisestøtte" fra alle dere her inne. :-) Jeg har veiing på mandager og status er: 14. august: 70,0 kg 1. oktober SKAL jeg veie 64!!! Og jeg gleder meg allerede! Blir moro å lese alle innleggene deres her inne, de hjelper på! Stå på alle sammen, tenk hvor lekre vi er til julebordene starter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest fnutte Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Startvekt 64.5Veiing 09.08: 64.0 Veiing 16.08.06: 64.5 Ja' date=' så var jeg opp igjen, da. Huff. Jeg burde vel spise mindre (ligger nå på ca. 2200 kcal), men da blir jeg bare svimmel og skjelven (ustabilt blodsukker?), og jeg har et over gjennomsnittlig høyt aktivitetsnivå. Men ok, jeg må bare innrømme at en del av de kaloriene er godis, og jeg ser jo tydelig hva det fører til Håper resten av dere har vært flinkere enn meg! [/quote'] Hei du!! Det gjelder bare å henge i stroppen, kanskje du er svimmel fordi du får i deg for lite næringsrik mat? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lavendel Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Så har vi lagt enda en uke bak oss og starter på ny frisk i dag. Uken min har vel igrunnen gått noen lunde greit uten de store utskeielsene. 1,2 kg i minus, må si jeg er fornøyd med det. Litt sykling har jeg prøvd å få til ihvertfall såpass at jeg klarte 7 trimpong. Så får vi se da hvor flink vi klarer å være neste uke.... STÅ PÅ - SAMMEN ER VI STERKE!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Cmona Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Hei du!! Det gjelder bare å henge i stroppen' date=' kanskje du er svimmel fordi du får i deg for lite næringsrik mat? :-)[/quote'] Takk, takk. Jo, jeg har tenkt tanken. Men nå har jeg spist salat (m/egg) og en brødskive til lunsj, og allerede nå begynner jeg å bli svimmel. Det er litt frustrerende, for det skjer alltid mellom lunsj og middag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lavendel Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Takk' date=' takk. Jo, jeg har tenkt tanken. Men nå har jeg spist salat (m/egg) og en brødskive til lunsj, og allerede nå begynner jeg å bli svimmel. Det er litt frustrerende, for det skjer alltid mellom lunsj og middag.[/quote']Hei Cmona. Tror vi ligger noenlunde likt vektmessig Cmona. Og for meg høres det ut som du spiser for lite visst du bare spiser 1 brødskive til lunsj. 2 brødskiver à 25-30 gr bør du få i deg, både til frokost og til lunsj. Mellom lunsj og middag kan du jo spise litt av fruktrasjonen din eller bruke mellommåltidet ditt på ca 30 gr brød. Husk å drikke mye - og helst vann. Lykke til :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Cmona Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Hei Cmona. Tror vi ligger noenlunde likt vektmessig Cmona. Og for meg høres det ut som du spiser for lite visst du bare spiser 1 brødskive til lunsj. 2 brødskiver à 25-30 gr bør du få i deg' date=' både til frokost og til lunsj. Mellom lunsj og middag kan du jo spise litt av fruktrasjonen din eller bruke mellommåltidet ditt på ca 30 gr brød. Husk å drikke mye - og helst vann. Lykke til :-)[/quote'] Hei, og takk for svar. Jeg er litt irrasjonelt redd for å spise mellommåltider, men vet jo at det ikke er derfra kiloene kommer (jfr. kosespisingen min om kveldene) Vann drikker jeg mye av, og må bare fylle opp fruktkurva mi også. Det er bare å stå på videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest nadine Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Så bar det på vekten etter min første "flinke" uke på evigheter, og det var gøy. Uke 0: 8. aug: 66,5 kg Uke 1: 16.aug: 64,4 kg Trimpoeng 22,6. Er veldig fornøyd nå, spiser rundt 1200 kcal., vet det er lite men jeg har prøvd dette før og går IKKE ned når jeg spiser de anbefalte 1600 kcal, helt merkelig. Tror jeg har universets treigeste stoffskifte?? Det hjelper nok ikke heller at jeg har bikket 40 år (ja, har litt førtiårskrise for tiden:-( Jeg merker ikke noe på klærne, men er jeg heldig er litt av de to kiloene fett som har forsvunnet. Jeg synes det er så vanskelig å måle meg, noen der ute med tips? Kan jo ikke springe rundt med tusjmerker på kroppen heller...fnis.... Stå på alle sammen der ute! Nadine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Viv Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Som sagt så håper jeg å følge dere utover høsten, og første stopp er da veiedag nr 1 for meg. Jeg starta på søndag, så jeg er i grunnen litt fersk... Det har bare blitt ei treningsøkt foreløpig, så jeg får det travelt resten av uka ;-) Men maten har det gått fint med - foreløpig... Resultatet er ned fra 65,3 til 65 blank. Jeg er veldig glad for få en sånn start :-) Veit at det kan bli vanskeligere underveis, og ser jo også på noen av innleggene fra dere at det ikke alltid er like lett å få vekta til å gå rette veien... I følge regnestykket for kaloriinntak skal jeg spise 1600 kalorier for dagen, og når en holder seg til de rette matvarene er det faktisk ganske mye! Men middagen i dag besto av 2 halvlitere i sola - kan vel ikke bli for mange av dem.... Det ble jo hele 400 kcal, og ikke var jeg mett så veldig lenge heller ;-) Lykke til framover alle dere andre - leser spent alle nye innlegg som kommer :-) Viv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest honey Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Så var det veiedag! Startvekt 1/8:66,8 9/8:65,2 16/8: 64,8 Minus0,4 denne uka.Ikke så mye, men det har vært lite trening på meg. Kostholdet har gått greit tross at jeg har hatt det månedlige. Det var godt å se et annet vekttall iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest syverine Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Heisan! Startvekt: 68 kg uke 1: 67.5 kg uke 2: 69....................herregud, det går jo feil vei!!! Har skeiet litt for mye ut og altfor lite trim!! Er skikkelig skuffet!! Trøster meg med at det er litt vann inni bildet her, da jeg har en vanvittig PMS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kokko Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Nå scoret Norge mot Brasil!!! Nå skal vi alle "score" for oss selv!! I dag kjøpte jeg desverre litt smågodt, men i morgen skal det trimmes av igjen. Jeg er så glad bare vekta går ned 200g, det er mer enn ingenting. Nå har jeg meldt meg på kurs her jeg bor. Kanskje det vil få fart på "nedstigningen". jeg er i allefall optimist. Håper på flere mål for Norge (og for oss!!) Kokko Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest jegvil64 Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Jeg er 42 år , 161 cm høy og veier 73,5 kg. Jeg er alene med 2 barn - jente på 18 år og gutt på 12 år. Jeg vil gjerne ned 8-10 kg slik at jeg kommer ned i 65 kg i første om gang. Men jeg trenger hjelp til å komme i gang. Jeg begynner i dag (venter ikke til noe mandag). Jeg har gått på Grete Roedekurs 3 ganger tidligere, det har fungert bra så lenge noen holder meg i "ørene". Men nå tenkte jeg skulle prøve dette på egen hånd........ Derfor ble jeg kjempeglad for at jeg har funnet denne siden, hvor vi kan motivere hverandre. Jeg er glad i forskjellige fysiske aktiviteter samt god mat og (sjokolade). Dessverre så har jeg en kontorjobb 8 timer om dagen. ok ! jeg starter i morgen - har dere noe spesiell dag dere veier dere på ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest harmoni Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Som sagt så håper jeg å følge dere utover høsten' date=' og første stopp er da veiedag nr 1 for meg. Jeg starta på søndag, så jeg er i grunnen litt fersk... Det har bare blitt ei treningsøkt foreløpig, så jeg får det travelt resten av uka ;-) Men maten har det gått fint med - foreløpig... Resultatet er ned fra 65,3 til 65 blank. Jeg er veldig glad for få en sånn start :-) Veit at det kan bli vanskeligere underveis, og ser jo også på noen av innleggene fra dere at det ikke alltid er like lett å få vekta til å gå rette veien... I følge regnestykket for kaloriinntak skal jeg spise 1600 kalorier for dagen, og når en holder seg til de rette matvarene er det faktisk ganske mye! Men middagen i dag besto av 2 halvlitere i sola - kan vel ikke bli for mange av dem.... Det ble jo hele 400 kcal, og ikke var jeg mett så veldig lenge heller ;-) Lykke til framover alle dere andre - leser spent alle nye innlegg som kommer :-) Viv[/quote'] Velkommen med! Høres ut som en herlig middag, he-he! Har bare et lite spørsmål. Hvor fant du regnestykket for kaloriinntak? Det skullle jeg gjerne ha funnet ut, hovr mye jeg egentlig trenger p.r. dag. Håper på svar! Veiedag: Har ikke gått ned. Startet på 66 og er nå 67. Men jeg tar det med ro, for jeg tror det bare skyldes PMS, med mye vann i kroppen akkurat i disse dager. Satser påå å ha gått ned litt til neste veiedag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Sannasol Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Hadde veiing i går, og hadde gått ned 0,4 kg. Jadda... bare det går riktig vei så er jeg fornøyd. Vekta viste da 68,8 kg. Håper den gode stimen fortsetter, med at jeg er flink med maten og flink til å trimme! Stå på folkens!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Viv Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Velkommen med! Høres ut som en herlig middag' date=' he-he! Har bare et lite spørsmål. Hvor fant du regnestykket for kaloriinntak? Det skullle jeg gjerne ha funnet ut, hovr mye jeg egentlig trenger p.r. dag. Håper på svar! Veiedag: Har ikke gått ned. Startet på 66 og er nå 67. Men jeg tar det med ro, for jeg tror det bare skyldes PMS, med mye vann i kroppen akkurat i disse dager. Satser påå å ha gått ned litt til neste veiedag.[/quote'] Hei igjen! Jeg fant regnestykket et eller annet sted på disse sidene, men nå klarer jeg visst ikke å finne det igjen... Men har en kladd av det hjemme, så hvis ingen andre har funnet det i mellomtida skal jeg legge det inn når jeg kommer hjem i kveld :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest vikki Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Hurra - vekta går den rette veien! Veierapport fra meg i går var ned et halvkilo til. Er fornøyd med det:-) Dvs: 2.august: 57 kg 9.august: 56 kg 16.august: 55,5 kg Har vært en ganske bra uke, litt vin og utskeielser i helga, men ukedagene har gått veldig bra. Har hatt det for travelt på ettermiddagene/kveldene til å snoke i skapene etter mat, og har vært mye ute i aktivitet og trimmet. Angående diskusjoner om kaloriinntak, så er det viktig å ikke spise for lite! Til deg som spiser 1200 kalorier - det høres litt lite ut. Da går bare forbrenningen ytterligere ned, og det vil vi jo ikke! Jeg har også lav forbrenning, er liten av vekst, og skulle i utgangspunktet ikke trenge så mye mat. Men jeg tror jeg i perioder faktisk har lagt på meg fordi jeg har spist for lite og dermed holdt forbrenningen nede. Kroppen har gått på sparebluss. Nå går jeg aldri under 1300 kalorier (GR anbefaling for meg med min vekt/høyde), og kiloene går ned likevel! Når kvelden kommer, oppdager jeg noen ganger at jeg har spist for lite - så da hiver jeg innpå litt frukt, knekkebrød, yoghurt eller lignende. Til deg som blir svimmel: Jeg kan også merke det innimellom på jobb. Derfor har jeg frukt, rugsprø og litt pålegg stående. Så kan jeg ta et mellommåltid hvis det trengs! Tror litt av poenget ift vektnedgang også er å ikke la det gå for lenge mellom måltidene, for å holde forbrenningen oppe. Derfor er mellommåltider bare positivt - så lenge de er sunne da:-) Stå på folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikkoline Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Har veiedag i dag,men jeg sov så lenge at jeg var knallsulten når jeg våknet.Glemte ritualet,veie meg før mat på torsdag.Spiste 60 gr grov pita og drakk 2 kopper kaffe.I og med at jeg i tillegg venter det måntlige blir det ikke riktig vekt, så jeg venter til neste torsdag da skal vekta vise 78.6 eller mindre.Skal lete opp målbandet og begynne å måle meg.Skal ha 14 trimpoeng denne uka har kun 4.GRATULERE til dere med vektnedgang,vi andre kommer sterkt tilbake. Det som jeg opplever som mest positivt for tiden er at søtsuget nesten er borte.Igår spiste resten av familien pizza til Brasil kampen,jeg tok med hunden og gikk tur i 50 min.Dette var heller ikke en stor forsakelse føler jeg.Har kostomleggingen begynt å gå på egne bein,tro. Potetgull som er min verste fiende for vekta har kun vært i min munn to ganger siden jeg startet omleggingen,det går og bra.Nå venter jeg bare på at det skal vises på vekta.også må jeg drikke mer vann og røre mer på meg.Takk for at dere leste mine refleksjoner ha ei fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikkoline Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Jeg er 42 år ' date=' 161 cm høy og veier 73,5 kg.Jeg er alene med 2 barn - jente på 18 år og gutt på 12 år. Jeg vil gjerne ned 8-10 kg slik at jeg kommer ned i 65 kg i første om gang. Men jeg trenger hjelp til å komme i gang. Jeg begynner i dag (venter ikke til noe mandag). Jeg har gått på Grete Roedekurs 3 ganger tidligere, det har fungert bra så lenge noen holder meg i "ørene". Men nå tenkte jeg skulle prøve dette på egen hånd........ Derfor ble jeg kjempeglad for at jeg har funnet denne siden, hvor vi kan motivere hverandre. Jeg er glad i forskjellige fysiske aktiviteter samt god mat og (sjokolade). Dessverre så har jeg en kontorjobb 8 timer om dagen. ok ! jeg starter i morgen - har dere noe spesiell dag dere veier dere på ?[/quote'] Jeg var og 73 kg i høst, føles som en drøm å komme dit igjen.Så fikk jeg sjokoladekikk,ble avhengig.Slutta å spise sjokolade,men da var vekta 83.6.LIVSNIFS,har lært.Gjennom å samtale med gjengene her inne har jeg blitt kurert for søthungern,og har gått ned nesten 4 kg.Det fins håp for de med sjokolade sug,min er omtrent forsvunnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Idag Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Da ble det riktig vei på meg igjen:-) Jeg hadde også en veldig "flink" uke forrige uke - lå på bare 1300 kcal pr dag i helga og pleier vanligvis å bikke 1600 kcal (jeg skal egentlig ligge rundt 1300 for å gå ned). Dette vistes på vekta - ned til 65,1 kg fra 66,3 kg forrige uke! Veldig fornøyd! Nå skal jeg prøve å være like flink den kommende helga :-) Men skal være hjemme alene i morgen kveld så tror jeg må spise en stor middag så jeg ikke blir sulten senere på kvelden. Jeg er nemlig veldig flink til å finne god mat selv om maten som er der egentlig er sunn. Sist jeg hadde skikklig gotter hunger kom jeg f.eks på å blande vanilje kesam med rosiner.... Hadde ikke frukt så det ble det nærmeste og det var ganske godt - men sikkert ikke så veldig sunt... Ja,ja - får prøve å huske at det fortsatt er 5,1 kg igjen til jeg er 60 kg, og at ukene går og det faktisk ikke er fryktelig lenge til 23 september lenger. Er vel snart bare en mnd og dvs 5 uker (tror jeg) - det betyr 1 kg pr uke - som igjen betyr at jeg må være ultra flink de neste ukene. Men uansett hva målet er så er jeg fornøyd med hver kilo jeg går ned - har ikke vært så lett på 10 år - så må venne meg til det også:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar