Gjest ailo Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Jeg går i byen på' date=' vill søken etter bursdagspresang til min kjære, plutselig så sier kroppen min bare at: Nå har du søtsug!! Jeg går som en robot inn i nærmeste Narvesen, mens jeg tenker at "jeg vet jo j***** godt at jeg ikke skal gjøre dette!!" Kroppen enser ikke hjernens fornuftige tanker og jeg tar meg selv i at jeg står og vurderer smaken på hver og en sjokolade i sjokoladehyllen for å finne akkurat den jeg føler for akkurat nå... Firkløver - nei.... Troika - nei.... Daim - jaaaaaa! Går kaldt og beregnende mot kassen, betaler - pakker opp - putter i munnen og nyter uhemmet... For deretter å stikke innom Nille når Daimen er ferdig fortært - kommer ut igjen med en stor ris-sjokolade (god, men kjempekvalmende) som jeg spiser litt over halvparten av... Dette var da månedens utskeielse i forbindelse med eggløsning. Jeg vet jo at jeg skal snu meg en annen vei og finne på noe annet, men jeg føler meg helt styrt. Jeg får forsøke å ta opp kampen igjen neste måned - da blir det krig Det har litt lett for å skli litt ut når jeg først har gjort slik. I dag skal vi ha bursdagsfest for sambo og det blir mye kaker og godis. Kjører beinhardt på fra mandag morgen og håper på et ikke for nedslående resultat onsdag morgen [/quote'] heii på deg! Har vært på vekten i dag og heldigvis hadde den rørt på seg - 400gr. må bare være fornøyd med det, siden jeg har stått stille en lang stund. Får håpe det er en begynnelse til at vekten kryper ned over, det er dager jeg har lyst til å skite i hele vekta, blir så innmari drit lei av å vært tjukk:( I går var jeg i byen og kjøpte meg en ny topp det hjelper litt på humøret. Månedens utskeielser har jeg også hatt, men jeg var litt flin jeg kjøp meg en bocca sjokolade den er litt sunnere også får jeg ikke riktig så dårlig samvittighet av og ha spist den. Du lurte på hvor du får kjøpt vanilje kesam, det skal de ha på alle butikkene som selger meieriprodukter, så hvis de ikke har der du handler må du hør med betjeningen om de kan ta den inn til deg. Nydelig produkt, grei og ha i kjøleskapet hvis du får lyst på noe søtt. Ellers får jeg ønske alle en kjempe fin uke Hilsen ailo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Bertinas Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 jeg har absolutt ikke brydd meg på snart tre uker, har fråtset som bare det og er tilbake der jeg begynte om ikke verre. Alt smaker så godt, jeg blir så glad når jeg koser meg, men er det verdt det når jeg føler meg drit etterpå? nei, jeg vet det. men åhr, jeg klarer ikke!! Hvor har jeg ingen selvdisiplin? noen tips, litt motivasjon? jeg vil føle meg bra! Skuffet over meg selv atter en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mitaen Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Hei! Jeg har vært på ferie og har ikke fått sett på disse sidene på en stund. Jeg så ikke før i dag at dere hadde denne geniale gruppen her, og håper allikevel at det går greit om jeg henger meg på dere! Jeg har gått fire grete roede kurs og har gått ned til sammen 14 kilo. Jeg ville egentlig fortsette nå for de siste kiloene, men jeg reiser til Skottland for å studere så det blir litt vanskelig å gå på kurs da. Så jeg tenkte å finne meg en gruppe, og denne var perfekt! Jeg veier nå 67,7 kilo. Jeg håper på å komme meg under 65 kg i første omgang, og hvis jeg hadde klart det før 1.oktober hadde jeg vært superglad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest honey Skrevet August 29, 2006 Rapporter Share Skrevet August 29, 2006 Hei Mitaen. Det er bare å slenge deg med oss.Jo flere jo bedre! Er dere klare for vekta i morgen? Det er jeg.Jeg har trent masse siden onsdag og håper virkelig på gode resultater!!Før gikk jeg på vekta nesten daglig,men gjør det nå kun en gang i uka,og det er mer spennende. Jeg hadde en periode med fryktelig dårlig treningsmotivasjon,og slet med å komme meg ut av døra for å trene.Men til slutt var jeg sååå møkklei meg selv at jeg måtte ta meg skikkelig i sammen...NOK var NOK!!!!!!!!! Og så fort jeg ble aktiv igjen så ble jeg automatisk sunnere,og humøret steg betraktelig og ble mer stabilt!Nå er jeg endelig kommet dithen at jeg klarer fint å motstå fristelser,og si nei takk.Får håpe det fortsetter slik. Jeg blir også veldig motivert av å være her inne sammen med alle dere andre!!!Håper det går den rette veien for dere også.Hvis ikke så er det alltid en ny dag i morgen med nye muligheter,ikke gi opp! Lykke til med veiingen alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest godte sugen Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Hallo igjen! Ja, forrige uke skrev jeg at motivasjonene virkelig var på topp, men den uteble etter en dag. Det er som Bertinas sier hvor blir det av selvdisiplinen. Egentlig mener jeg jo at man ikke er nok misfornøyd med kroppen, for da skulle man da klare å ta av disse forbaskade kiloene. Det som gjør at jeg går opp er at jeg spiser alt for mye sjokolade og snacks. Dersom dere ikke hører noe fra meg neste uke har jeg kastet inn håndkle som Kokko, men jeg har ikke tenkt til å beg. på kurs riktig enda, innerst inne vet jeg at jeg kan klare dette på egenhånd/ved hjelp av dere. Lykke til Kokko!!! Ha en flott uke alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Cmona Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Intet nytt ved denne vektfronten, men magemålet har gått ned til 80 cm, og jeg synes jeg så 70-tallet like i nærheten Til dere som faktisk greier å gå ned, er dere så strenge at dere ikke skeier ut i det hele tatt? Jeg greier ikke tanken en gang, men jobber fortsatt med å få ned antall dager jeg spiser sjokolade, hehe... Tenker som så at siden jeg nå står stille, så inntar jeg like mange kalorier som jeg forbruker. Og da bør det jo i teorien være lett å forbruke litt mer enn det jeg inntar. I teorien, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jogger34 Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Fortvila sist uka at jeg hadde godt opp men mensen kom dagen etter så da var vell det litt av grunnen. Trent har jeg også fått gjort ,så da var det en god motivasjon å se det på vekta også. Merker litt på buksene at lårene har minsket litt.. Det er der det legger seg hos meg når gotteriet tar overhånd... Lykke til til dere andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ~K*L*A*R~ Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 JajaÂ… Vekten viste 65,4 i dag. 100 gram mindre enn forrige uke. Jeg har vært 50% flink og 50% ikke flink. 0 trim. Men neste onsdag – da skal jeg vise dere da – hoho (motiverer meg selv ) Bertinas og godte sugen: Det er rart at du skulle nevne det godte sugen, jeg har tenkt akkurat de samme tankene selv de to siste dagene. Vil man ikke nok? Er man ikke misfornøyd nok? Jeg vurderer sterkt å ta i bruk de klærne i skapet som er altfor trange for å lide litt – for hele tiden å bli påmint om at; jo, du er faktisk noen kilo for mye. Det får bare se litt stygt ut – jo bedre motivasjon bør jeg få? Kommer ikke på noe annet akkurat nåÂ… Jeg får se hva jeg gjør. Det er akkurat i de tilfellene jeg så veldig gjerne skulle hatt på meg noe fint og følt meg litt ”nice” at jeg irriterer meg over de ekstra kiloene. Jeg har jo absolutt ikke bruk for dem, dessuten så får jeg så mye energi til overs ved å spise bra mat. Blir trøtt og unødvendig sliten ved å spise dårlig mat. Med småbarn trenger man all den energien man kan få! Tror jeg må gå til det klassiske skrittet å skrive en liste over alle de positive tingene det å spise bra gjør for meg, og hvor dårlig jeg føler meg når jeg ikke spiser bra. Så får jeg ta fram den hver gang jeg blir fristetÂ…*sukk*. Hjertelig velkommen Mitaen! Aldri for sent - bare hyggelig - og gratulerer med flott vektnedgang!! Kokko: Jeg vil jo ikke akkurat kalle det å kaste inn håndkledet, da – vil heller si at du setter alle kluter til, jeg Knallbra at du har meldt deg på kurs!! Kanskje det er det jeg ender opp med å gjøre???? Tiden får vise. Lykke til på kurset kokko – glad for at du fortsatt rapporterer her, så får vi også se hvordan det går med deg. Nå skal jeg kaste meg inn i gåskoene og gå raskt i bratt motbakke en halvtime for å hente knerten i barnehagen! Svetter masse jeg da – utrent som jeg erÂ… Lykke til jenter!!! Nå er vi halvveis til oktober, dette blir spennende!! Kjør på!! Vi gir oss ikke så lett!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikkoline Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Det har gått opp for meg at vektnedgang krever utrolig tålmodighet.Ikke spise for lite,ikke for mye.Ikke miste kontrollen over matbiten,for da stopper det opp,sukk.Skal veie meg i morgen tidlig.Har trent,og spist litt for mye i slutten av forige uke og litt for lite i det siste.Er spent på resultatet i morgen.kom meg på trimtur i dag og en times gange i bratte bakker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest tklk Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Sent men godt! Hei, jeg er en "jente" på tjuetolv år. Jeg er gift og har tre barn fra 3 år til 9 år. Jeg har fryktelig lyst å "kvitte" meg med 5-6 kilo. BMI er egentlig helt grei, men har altfor mye "godt å ta i" alikevel. Så nå hadde jeg håpet at jeg i løpet av de neste mnd, helst før midten av November hadde klart å gå ned de kiloene. Utfordringen min blir å kutte snop, sjokkis og chips. Vi har vel helst spist litt hver dag, og det er fy,fy. Nå har jeg holdt på siden Mandag, veide meg da og den stoppet på 65 kilo, målte livomkretsen og den var 81 cm. Hadde egentlig tenkt å klare dette uten å gå kurs, så vi får se. Spiser hovedsaklig 2 rugknekkebrød med magert pålegg 3 ganger for dagen, og ett middagsmåltid. Det blir vanlig husmannskost siden jeg lager til en familie på 5. Prøver å redusere litt til meg selv sånn at jeg kommer under grensen kalorimessig. Spiser endel frukt, litt mandler og tørket aprikos når sørhungeren melder seg. Dagens Yoplait med 0,1 % fett er desserten min. Prøver også å ta en spasertur med hurtig gange på 50 min [mye oppover og nedoverbakker] i alle fall 5 ganger i uken. Ønsk meg lykke til, og mottar gjerne gode tips og råd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Idag Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Jeg gikk opp 0,5 kg denne uken. Så nesten tilbake der jeg startet, og lengre unna målet igjen... "Alt" startet på fredag da jeg var på fest og hadde bestemt meg for ikke å telle kalorier. Dessverre gjorde dette til at jeg var i dårlig form på lørdag og hva har man lyst på da? Joda jeg endte opp med å spise både potetgull og is. Det ble ikke så veldig mye bedre på søndag heller når jeg først hadde fått smaken på fet og søt mat... Så hva gjorde jeg på mandag - jo jeg kjøpte smågått (!) - det har jeg ikke gjort på flere måneder! Fikk nesten sukkersjokk, men jeg fikk det da ned. Så det var vært en helt elendig slutt på den forrige uken. Håper jeg klarer å ta meg sammen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Viv Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Hei alle! Så var vi her igjen... Var veldig spent i dag - har ikke vært flink nok med treninga. Men tror kanskje jeg har kommet ordentlig med "dietten" - vekta viste minus 0,6 kg :-) Cmona: ja, jeg tror kanskje jeg er litt streng med meg sjøl? Har ikke smakt snop siden jeg starta opp. Når jeg er ekstra søtsjuk tar jeg gjerne litt cottage cheese med ei skje syltetøy. Veldig godt + mettende også :-) Eller så tar jeg en kopp kalorifattig kakao. Følte virkelig at jeg skeia ut i helga - da spiste jeg et halvt skolebrød og en halv hvetebolle... Men det er kanskje ikke så ille likevel? Jeg tenkte også lenge sånn som noen av dere gjør - er jeg ikke nok misfornøyd med meg sjøl siden jeg ikke klarer å gå ned?? Men til meg ble det litt sånn at når jeg først kom i gang og kom meg gjennom den første uka, så ble jeg veldig innstilt på å holde meg innafor kalorigrensene og holde meg unna snopet. Og foreløpig går det bra... Jo lengre tid det går, jo lettere blir det å tenke at den kortvarige gleden ved å snope ikke er verdt det.. Stå på - dere klarer det nok! Men jeg syns det er så mange her som er så flinke til å trene! Hvordan klarer dere å få til så mange trimpoeng i løpet av uka? Jeg klarer ikke mer enn 6 eller 7.. Kanskje derfor midja ikke har blitt smalere siden sist...? Står på stedet hvil der, ja.. Ja, ja. Uansett om vi går opp eller ned, spiser snop eller ikke, bruker vi alle sammen mye energi på dette her! All ære til alle for det :-) Fortsatt lykke til hele gjengen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest unco Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Hei, sjekket ut denne tråden og syns den passer for meg. Gikk ned 18 kg til 61 kg for to år siden, og har klart meg passe - men det har krøpet på jevnt og trutt i siden påske. Så dagens avlesing er på 67,4 kg. Så ned 6 kg til 1.oktober passer meg ypperlig! Og jeg føler meg blubbete. Klærne strammer og de nokså nye lekre toppene viser flotte håndtak. Ikke stilig. Blir litt deppa og må trøstespise.. Sommren er den store utfordringen. Mye god mat og drikke og godis og så orker jeg ikke gå på trening i varmen. Uffda! Så nå er det på'n igjen med å føre logg over kaloriinntak og trimpoeng (det var det som hjalp sist). Og trening minst 2 ganger i uka. Det eneste jeg er flink til nå etter ferien er at jeg går ganske mye - tilsammen ca 1 time hver dag. Godtesug: Tror kanskje at det hjelper å ta tilskudd av krom - men er ikke helt overbevist. Sluttet med krom før sommeren, men tviler på at det er derfor vekten har sklidd rakst oppoverbakke. Ellers hjelper det godt med frukt og bær og gode salater. Når sjokoladesuget melder seg syns jeg det har hjulpet å bytte til mørk sjokolade, da holder det med en til to av de litt store og tynne rutene. Melkesjokolade "må" jeg ha mye mer av før trangen gir seg. Stå på folkens! Håper vi alle kan melde om lavere vekt neste onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest honey Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Jeg har gått ned 1,4 kg denne uka og er superfornøyd!!!!!!!! Har vært så glad og gira i dag at jeg tok likegodt en joggetur på 45 min i sted.Det hadde jeg aldri klart for en måned siden!!Vekta viste i dag 62,9. 25.juli:68 kg 1.aug:66,8 (ble med i vektklubben) 9.aug:65,2 16.aug:64,8 23.aug:64,3 30.aug:62,9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lavendel Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Ja ja, da har det gått en uke siden forige rapport. Jeg kan melde om 200gr i minus, ikke mye å rope hurra for akkurat. Har bare 6,9 trimpoeng, men det er da bedre enn ingen, trøster jeg meg selv... Vel vel, tenk positivt, så skal jeg nok klare det. Ikke talom at kiloene får gå av med seieren!! Skal kjempe med nebb og klør, eller kanskje det er bedre å si med riktig kosthold og mye vann. Men litt realistisk må jeg være :6 kg til 1. okt kan vel kanskje se litt mørkt ut.... Vi får stå på alle sammen!! Lykke til med en ny uke!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikkoline Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Endelig var det min tur til å juble.Ye,ye,yes.Var 1.6 kg lettere.Har 25 trimpoeng fra forige torsdag og frem til nå.Det betyr at jeg har gått ned 2.2 siden vi begynte på denne tråden,men har gått ned 5.2 tilsammen siden 26.6 Er veldig fornøyd,tenk hvordan livet hadde vært uten kostendring. Håper å gå ned mest mulig gjerne 4 kg i neste mnd.Men det går ikke alltid som man ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest cloetta Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 ÅH!!hadde vært en drøm å gå ned 6 kg innen 1 oktober.;-) Kan jeg være med??Jeg veier idag 71.4kg. midjemål er 87.5.huff;-(.. vet det er mye,men nå har jeg begynt å trimme så nå skal disse cm rundt midjen vekk!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kokko Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Så har jeg fått bok og har begynt å skrive ned alt jeg spiser. Det er SPENNENDE!!! Men vanskelig å få med alt. Ble forskrekket etter første dag over hvor lite jeg hadde spist. 3 melkeporsjoner er mye på 1 dag. Må medgi at jeg fortsatt veier meg hver morgen. Skal prøve å la være. men det er vanskelig fordi jeg har gjort det i flere år. Vanligvis veier jeg meg om morgenen - netto. På kurset var det selvfølgelig med klær. Følte derfor at jeg veide GRUSOMT mye på kurset. Men det er jo nedgangen som er viktig. Takk for positivt syn på kurset jeg har meldt meg på, KLAR. Det gjorde godt! Kursvekt: 1.dag: 76,8 2.gang: 76,1kg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest nadine Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Så viste ikke vekten mer enn 300 gr. i minus, får være fornøyd med det. 15 trimpoeng denne uken, deilig:-) Ellers driver jeg med endel styrketrening og lurer litt på om muskler veier mer enn fett:-) Det hadde jo vært fint for meg:-) Nadine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikkoline Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 ÅH!!hadde vært en drøm å gå ned 6 kg innen 1 oktober.;-) Kan jeg være med??Jeg veier idag 71.4kg. midjemål er 87.5.huff;-(.. vet det er mye' date='men nå har jeg begynt å trimme så nå skal disse cm rundt midjen vekk!![/quote'] Det er jo ikke så kjempe lenge igjen til 1. okt.Men om vi ikke når våre mål håper jeg vi som gjeng fortsetter etter 1.okt.Vi må ikke miste hverandre,tror jeg er blitt avhengig av dere he,he.Har hatt enklere dager i forhold til mat de to siste ukene,men nå stiger matlysta og pågangsmotet skal igjen testes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jogger34 Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Så viste ikke vekten mer enn 300 gr. i minus' date=' får være fornøyd med det.15 trimpoeng denne uken, deilig:-) Ellers driver jeg med endel styrketrening og lurer litt på om muskler veier mer enn fett:-) Det hadde jo vært fint for meg:-) Nadine[/quote'] Hei hei.Det er sant at muskler veier mer enn fett. Så derfor går en opp i vekt når musklene blir større. det nok lurt å måle seg enn å veie seg . Jeg gikk opp 2-3 kg når jeg beg med styrketrening... Men ble mindre andre sted . lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest unco Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Det er jo ikke så kjempe lenge igjen til 1. okt.Men om vi ikke når våre mål håper jeg vi som gjeng fortsetter etter 1.okt.Vi må ikke miste hverandre' date='tror jeg er blitt avhengig av dere he,he.Har hatt enklere dager i forhold til mat de to siste ukene,men nå stiger matlysta og pågangsmotet skal igjen testes.[/quote'] Sant nok at det bare er noen uker igjen. Men høye ambisjoner er vel OK? Og jeg trenger hjelp til å holde på motivajonen ---- Dere er utrolig flinke til å hjelpe hverandre. Stå på nikkoline! Om matlysten stiger når du egentlig er mett så fyll på med sunne godsaker - og gjør noe morsomt som tar tankene bort fra dine kalorifeller. Og husk det jeg fikk med meg fra kurs: Om du faller for fristelser gjør det ikke så mye, så lenge det ikke blir en vane! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mitaen Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Hei folkens! Jeg synes dere har vært flinke alle sammen! Det er viktig å holde motivasjonen oppe, og hver gang det har vært en dårlig dag/uke må man bare tenke at nå skal jeg klare det! I går var i går, det er i dag som teller! *du skal få en dag i mårå...* Til alle dere som sliter med snopesyken: Lacryl er en genial erstatning, den er nesten helt uten kalorier, man kan spise en pakke daglig!! Og den finnes i mange forskjellige smaker, men husk på den farlige lakserende effekten, den kan fort bli kjedelig..hehe.. Ellers funker også disse små pakkene med drops man får kjøpt på apoteket, 100 kcal pr 100 gram De finnes også i alle slags smaker, og de fleste er kjempegode! Og drops skal jo suges, så de varer ekstra lenge også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nikkoline Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Sant nok at det bare er noen uker igjen. Men høye ambisjoner er vel OK? Og jeg trenger hjelp til å holde på motivajonen ---- Dere er utrolig flinke til å hjelpe hverandre. Stå på nikkoline! Om matlysten stiger når du egentlig er mett så fyll på med sunne godsaker - og gjør noe morsomt som tar tankene bort fra dine kalorifeller. Og husk det jeg fikk med meg fra kurs: Om du faller for fristelser gjør det ikke så mye' date=' så lenge det ikke blir en vane! God helg![/quote']Jeg tenkte ikke spessielt på dine mål,kom nok ikke godt nok fram.Tenkte bare da jeg så innlegget ditt at jeg har mye mer enn 6 kg som skal vekk,og at jeg nok ikke er i havn innen 1.okt.God helg til deg og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest vikki Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Kom nettopp hjem etter en uke bortreist på kurs kombinert med helgebesøk hos familie/venner. Har hatt det kjempehyggelig på alle måter. MEN: har selvfølgelig sprukket TOTALT hele den uka. Det startet i grunn allerede første dag - og det ble bare værre og værre. Det har rett og slett vært en uke med nesten null trim, sittet i ro hele dagen, utepils i sola, god mat på restaurant, daglig kaffelatte på kafe, god mat på besøk hos venner, vin med venninner både her og der, kursmiddag, desserter, kake, sjokolade, peanøtter....ALT ble feil. Kalorier i bøtter og spann! Eneste lyspunkt er at jeg tok på meg joggeskoende siste dagen - løp som en gal i 30 minutter...mer klarte ikke kondisen forståelig nok. Og jeg tror neppe det monnet særlig, med tanke på alt jeg hadde proppet i meg. Er nå livredd for å gå på vekta, frykter at jeg har gått opp absolutt alt igjen. All form for støtte, trøst og motivasjon mottas med takk! Det siste har jeg forresten - angsten for å må starte helt på nytt igjen gjør jo at jeg bare må være superflink fram til onsdag. Føles utrolig kjipt hvis jeg nok en gang må starte på nytt....jeg blir så matt av at det er mulig å miste kontrollen så fullstendig. Sukk. Men grattis til alle dere som har vært så flinke! Det hjelper litt å lese det iallfall:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar