Gå til innhold

5 kilos-klubben uke 4


Anbefalte innlegg

Ja ja, nesten tilbake til utgangspunktet. Da jeg dro på ferie veide jeg 62,8 og i dag veide jeg 63,4- dvs opp 600 g som jeg har jobbet hardt for å miste i 8 uker på internettkurs. Mistet vel 11,5 cm også på det kurset, og der er det ingen endring. Håper denne halve kiloen forsvinner lettere enn den usle kiloen jeg gikk ned på kurs. Hadde kun en dårlig uke med utskeielser på kurset, så årsaken til treig nedgang skyldes rett og slett at jeg har begynt å trene en del igjen og at jeg bygger muskler...

 

Så nå begynner jeg med blanke ark igjen, jeg tok ferie fra slankingen den uka jeg var borte så jeg kan takke meg selv bare. Men det var virkelig ikke lett å styre unna fristelsene som var hver eneste dag i ferien, jeg gjorde bevisste valg i forhold til mat, men det ble nok for mye godis og potetgull....

 

Jeg begynner nytt internettkurs neste uke og vet ikke helt når jeg skal ha veiedag ennå. Før forrige kurs begynte fikk jeg beskjed om at jeg kunne velge dag selv, men det gjorde jeg ikke.... Noen som vet hvordan det foregår når man skal velge veiedag på internettkurs?

 

Åssen går det med resten av gjengen?

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gangen gjekk den flott for meg. Har vore hundepasser og gått lange turar kvar dag. Minus 1.3, tilsamen 2.5. I morgo reiser eg på ferie, får håpe at ikkje alt kjem på igjen. Skal kose meg men forhåpentlegvis ikkje ta heilt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Synøve, Jewel, petit og andre "gamle kjente" ;) ikke sikkert dere husker meg, men jeg husker dere........har ikke vært her på lenge nå, meldte meg inn i vektklubb.no, men nå er medlemsskapet der over om 14 dager, har tatt av 4 kilo da :) så det hjalp litt, men har fortsatt 3-4 kilo igjen før jeg er i mål.

Derfor tror jeg at jeg henger meg på dere her jeg, like bra her inne som den andre plassen, og her er det jo gratis......:)

Blir spennende å fortsette med dere, ønsker dere alle lykke til med å bli kvitt de siste overflødige kiloene :-)

 

Mine mål:160 cm lang

Vekt: 63 kilo

Midje: 81 cm

 

klem fra mamz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta fredag viste fremdeles 60.9 ' date=' så der står jeg på stedet hvil.

 

Litt kjedelig , men men . Vet jo at resultatene kommer bare en er utholdende nok!![/quote']

 

Huff, så kjedelig med disse periodene der vekta står stille ;) ................har vært der selv mange ganger.......men stå på petit, resultatet kommer nok neste gang, lykke til :)

 

klem mamz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,da er jeg også tilbake,koselig og se du er med oss igjen mamz:-) jeg har vært i tyskland en uke, hatt en kjempefin ferie. men jeg har heller ikke telt kalorier,så det blir veldig spennende og gå på vekta på torsdag:p

Redd det er en kilo eller to på her,alt for mye god mat og godt drikke..

Men det er bare og starte på igjen.. har ferie ut denne uken,blir vel hjemme,så kommer til og se innom her. men er for fult igang igjen fra mandag:-)

Godt og være innom her og lese igjen, etter en lang og kjempefin sommer.

 

Ha en fin dag alle sammen.

 

klem synøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...