Gå til innhold

Gifter meg i august 2007


Gjest Brud07

Anbefalte innlegg

Vi er bare 5 bruder her totalt tror jeg:)

Jeg vil ned mer enn 10 kilo på ett år, prøver å doble jeg da.Gjerne mer oxo, men må ta det som det kommer, så får jeg heller fortsette etter bryllupet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er ikke så mange, ennå...

Og jeg skal nok ned ca. 15 kg. Bryluppsdato ikke helt satt, men ser ut som våren 2008. Så: "jo flere vi er sammen, dess lettere vi blir"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jornlinn

HEisann..jeg er ny her i dag! KOm tilfeldivis over dette inne på en dansk bryllups side! ;)

Jeg kunne trenge å gå ned nærmere 30 kg, men man må være realistisk så vi sier 15 kg til neste sommer!

Vi gifter oss Juli neste sommer og da vil man jo være noenlunne slank! :)

 

Gleder meg til å bli bedre kejnt med dere her inne! Baj baj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken utgangsvekt har dere? Jeg starter på 72 kg og vil ned under 65 kg før bryllupet. Hva om vi har veie dag hver onsdag? Er dere med?

 

Jeg har allerede veie dag hver onsdag morgen. Men KL06 har i dag, tirsdag (tror jeg).

Pr. i dag ligger jeg dårlig ann, fra forrige uke, var da på 80,5 kg. Og 94 cm rundt livet. Skal ned ca. 15 kg. håper jeg da...

Men da kan du jo legge inn resultat på veie tråden for uke 32. Jeg prøver å legge inn en ny tråd for veiing hver uke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde veie dag i dag ja, stod bom stille,noe som er helt pyton. Jeg burde gå ned halve vekta mi, men det klarer jeg ikke før bryllupet. Men jeg skal ned så mye jeg klarer. Helst 10 kilo før jul, men så treigt som det går med meg, klarer jeg 10 kilo til juli neste år, og det er litt lite synes jeg!

Skal oxo gifte meg i juli. Men kan du ikke følge Coco sin henvisning?

 

Og du andre nye, koselig at du slenger deg på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest julibrud

så deilig at det er flere i samme båten... som går til alters....

Jeg skal ned 20 kg til 7/7-07. Da ringer kirkeklokken for oss.

delmål er 10 til februar for da skal vi på en forbryllupsreise til Caribien!

Så jeg startet i dag med masse sund og deilig mat til frokost....

skal også melde meg på kurs i slutten av august... må ha hjelp til å klarte dette løftet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på dere.. jeg skal også gifte meg og har derfor bestemt meg for at jeg skal med mange kilo før det...deilig å se at det er flere enn meg som har samme planer for da kansje det blir litt lettere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest isdronninga

Skal gifte meg i august-07, men har lyst til å gå ned ca 7kg før jeg begynner på brudekjole-jakten... huff og huff ikke lett... Er nemlig en ihugga is-elsker... mange deilige fristelser nå på sommeren... Er det onsdager som skal være veiedag eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg skal gifte meg 16.sept, så det er ikke så mye tid igjen...

 

startet på 86 kg i mai og er nå på 81,7... håper å komme under 80 før bryllupet som det bare er 26 dager igjen til..

 

Kibou

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...