Gå til innhold

er vi klare for uke 32 veiing?


Gjest Coco

Anbefalte innlegg

Da er vi i gang igjen. Ny uke, nye muligheter. Er vekten enig med oss denne uka?

Selv har jeg veie dag på onsdag, og kommer til å "rapportere" da. Del dine resultater du også...i felleskap kan vi nå målene, ved å backe up, og rose hverandre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uffa meg, gruer meg like mye til hver veiing, selv om jeg har vært flink!vet aldri hvordan det går. har 30 trim poeng denne uka, så jeg har stått på skikkelig!;)

Men jeg gruer meg for det:)

får se i mårra tidlig!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok i samme båt ser du...Og er veldig spent på min onsdagsveiing. Det har jo ikke gått så bra dor meg de siste ukene. Men du har da gått jevnt og trutt nedover, så jeg har stor tro på deg, også denne uka ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stod på stedet hvil...

1 cm i midjen mindre, men null i vekt.

Ble kjempe skuffet, for jeg forventa at jegskulle ha gått ned.. særlig når jeg da ikke gikk opp noe når jeg hadde mensen i forrige uke..

Da er det å grue seg til neste uke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stod på stedet hvil...

1 cm i midjen mindre' date=' men null i vekt.

Ble kjempe skuffet, for jeg forventa at jegskulle ha gått ned.. særlig når jeg da ikke gikk opp noe når jeg hadde mensen i forrige uke..

Da er det å grue seg til neste uke..[/quote']

 

For å se litt på en lysere side, du gikk i hvertfall ikke opp :) Og 1 cm. mindre i midjen er jo noe. Absolutt bedre enn ikke noe!

I morgen er det min tur, og jeg gruer meg sinnsykt denne uken. Det kan ikke gå opp igjen, så jeg håper det ivhertfall står stille for meg også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig ser det ut til at vekten i allefall har sluttet å stige!

Ingen endring fra forrige uke. Hadde selvfølgelig håpet på noe nedgang, men slapp ihvertfall å gå opp denne uka.

Slet med hodepine i går, så jeg klarte ikke å komme meg på trening. Da ble det en liten "strafferunde" i morges. Jeg tvang meg selv til å gå til jobben. Brukte 30 min. Bussen bruker 10 min. til sammenligning ;)

Også håper jeg formen holder seg bra til i ettermiddag, slik at jeg får slept meg avgåde til trening til i dag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får prøve å holde hverandre i gang når vi ikke går ned så lett:)

Føler at jeg begynner å få litt dårlig tid jeg. vil helst nå 100 kilo før bryllupet, høres kanskje mye ut, men det er ikke så mye i forhold til 143 kilo som jeg veide. er nå på 128, 6 Men når det går så smått tror jeg desverre at jeg ikke når mer enn kanskje 10 kilo til før bryllupet.

 

MEN det var bra du stod stille, og ikke gikk opp!!! En god start da:)

Vi skal se neste uke, så har nok vi begge to klart å gå ned litt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som vi prøver å minne oss selv, og hverandre på her inne, så er dette en varig endring vi prøver å etablere.

Du har jo hatt et bra vekttap så langt :). Synes det skal være rom for litt ros, selv om det går smått.

Også tror jeg ikke alltid resultat kan måles i kg. og cm. Forhåpentligvis vil man føle en gevinst bare ved å mestre noe, samt det å gradvis føle seg bedre.

Jeg må innrømme, at litt trening hver uke har påvirket meg litt i posetiv rettning. Er mindre humørsyk (bortsett fra denne uka pga. pms), føler at selvbilde endrer seg litt når jeg er flink å trener, det virker lissom som speilbildet ser bedre ut. Og jeg har jo ikke hatt noe vekt tap å skryte av en gang....ennå ;).

 

Når den store dagen endelig kommer, så må du bare minne deg selv på at den er også starten på resten av livet ditt. Brylluppsdagen marker på ingen måte slutten på noe annet enn tilværeslen som ugift. Når vi kommer så langt, da er det en ny og bedre utgave av oss selv vi viser frem, og vi skal da slett ikke bli noe dårligere med årene. Våre utkårede skal da få gifte seg med en som tar vare på seg selv, for å bedre kunne ta vare på han :D

 

Dagens filosoiske tanke fra meg.

Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, er starten på et liv som gift, men man vil gjerne være vakker;)

Er lissom stort;)(derfor jeg tenker så ille på dette med vekta)

Men det største steget var å finne ut at man ikke kunne leve sånn lenger, og gjøre noe med det:)

Takk for go ordet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...