Gå til innhold

5 kilos-klubben uke 5


Anbefalte innlegg

Da gikk startskuddet for mitt neste internettkurs. 0,7 kg ned og 10 cm inn på forrige kurs. Men så var det ferien da- opp 1,1 kg og er tilbake til utgangspunktet pluss litt til.

 

Så ny start for meg nå, men har fortsatt samme cm-målene. Kroppen min responderte ikke så bra til GR-kostholdet på forrige kurs, og i følge kurslederen min kommer det av treningen. Hadde ikke trent noe særligi løpet av hele skoleåret, og formen var ikke bra og kroppen dvask. Nå er kroppen fast og fin igjen og musklene kommer til syne. :) Så jeg er fornøyd med resultatet av all treningen, og nå håper jeg det kommer litt bedre resultater på vektnedgang på dette kurset.

 

Blir tidlig opp framover når skolen begynner, så i dag stod jeg opp halv seks for å veie meg, men gikk og la meg igjen da ;). Slik at det blir likt tidspunkt.

 

Start 8 aug:

Vekt: 63,9

Midje: 76 cm

 

Det er fortsatt tirsdag som er min veiedag, så nå må jeg stå på denne uka og forhåpentligvis få et fint resultat neste tirsdag. Skal bort til helga, skal ikke la meg friste da. Problemet mitt er nok at jeg for lar meg friste av ting som settes fram på bordet om kveldene...

 

Dere får ha en fin uke og lykke til- og velkommen til "gamle kjente"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt og være hjemme igjen og prøver nå og komme meg inn i normale matvaner igjen. Tror jeg kommer til og melde meg på ett kurs til,sa til meg selv etter siste kurs at nå var det bra. men klarer ikke dette alene jeg:-( er veldig glad for og ha dere her inne vet ikke hva jeg skulle gjort uten... Men trenger fortsatt oppfølging av kursleder,vil jo ikke opp igjen. men tror nok jeg har lagt på meg ett par tre kilo i ferien, skal gå på vekta torsdag så får jeg se...

Tar du internett kurs jewel?

 

 

Ha en fortsatt fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Synøvejeg tar internettkurs, er mitt andre nå. Synes det fungerer like bra som å møte opp personlig- har gått vanlig kurs noen ganger også, så jeg vet hva som skal til, men trenger visst noen som "passer" på meg. Og så er det utrolig stor støtte i dere her inne i vektklubben! ;) Koster litt disse kursene, men det hjelper meg mye å ha noen som kan veilede meg når jeg står stille og det er ting jeg lurer på- absolutt verdt alle pengene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,da har jeg meldt meg på internett kurs nr.4 jewel:-) starter 21 aug..

Var på vekta idag og fikk skikkelig nedtur, lagt på meg tre kilo i ferien:-(

 

Vekt idag: 73,9

midjemål: 74

 

Så her er det bare stå på, håper de som gikk på i ferien går fort av igjen(lov og håpe)

 

 

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er lov å håpe, det kan jo hende de forsvinner fort- har en kg selv opp i ferien jeg håper er borte til neste veiedag...

 

Skal bort i helga og det blir en utfordring, skal passe på så jeg ikke spiser for lite. Og så skal jeg ha med meg frukt! Og holde meg innenfor kosemerkene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda , DET var IKKE beregna ! Opp 1,1 kilo fra forrige veiing , til 62 !!

 

Hm ,vel har jeg nok " misbrukt " kosemerker , men ikke så mange at det skulle gi seg sånne grumme utslag !

 

Har ikke fått trimmet sånn som jeg vil , har det svært hektisk med diverse husbygging , men jeg er jo absolutt i aktivitet .

 

Jeg har tenkt litt på om jeg skal melde meg på ett internettkurs , vi får se .

 

Lykke til dere andre ,da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg hatt min siste dag med utskeielser på en stund, vært på båtetur idag blitt både is og sjokolade.. men nå er det slutt imorgen startes det for fulgt igjen,nå skal jeg nå målet mitt:-) starter internett kurs mandag 21 august.

 

Ha en fortsatt fin søndag alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke holde meg unna fristelser!!!! Har oversteget kosemerkene mine med hvertfall 700 kcal i helga, og i tillegg har jeg spist pølse på bensinstasjon som kveldsmat i dag. Ikke bra! Men har vært litt aktiv i helga også da-badet og svømt litt samt padlet over en time i kano tilsammen så har i allefall 2 trimpoeng- men rettferdiggjør ikke det faktum at jeg sklir ut på ville veier allerede første uka på kurs... Måtte bare bekjenne mine synder. Blir tidlig til sengs i dag, for første skoledag i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...