Gå til innhold

Ny her...


Gjest Mar77

Anbefalte innlegg

.... visste ikke helt hvor jeg skulle legge meg selv inn... så jeg havnet på 10-20 kg.

Har som mål å gå ned 10 kg. Helst 15, men er jeg realist, så holder 10 kilo veldig lenge. Skulle det vise seg at Grete Roede kurset jeg begynner på i slutten av denne måneden gjør at kiloene er lette å bli kvitt, så kan 15 kilo være realistisk. Vi får se.....

 

På dagtid går det veldig greit, men på kveldene setter søtsuget inn. Og så er det til stadighet en liten kar som hvisker meg i øret at en liten sjokolade her, en liten dessert der, en liten neve chips her ikke er så farlig...

Har veiedag på tirsdager - så dette blir spennende framover! Flere som skal ned rundt 10 kg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heffabolla

Jeg henger meg gjerne på sammen med deg! Det er veldig lenge siden jeg har vært inn på her. Jeg skal prøve å komme ned 10 - 20 kg! Så nå satser jeg på å rusle ned disse etterhvert. Jeg har allerede tatt av meg 11 kg siden jeg begynte å skjerpe meg i mai! Men det har gått litt opp og ned. Men nå siden juli begynte har jeg tatt av meg eller stått helt still. Jeg har alltid gått fort ned i vekt, men det går så fort på igjen. Så nå satser jeg på å gå ned mellom en halv og en kilo i uka! Jeg har veiedag på mandag. Selv om det ikke er så lurt hvis man skjeier ut en helg. Men det vil jo uansett vise seg uka etter.

 

Min vekt er nå 86 kg. Så er det bare å stå på å rusle videre nedover da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å få respons... Du har jammen meg vært flink!

I morgen er første veiedag. Har vært flink ei ukes tid, men er usikker på om det har gjort så store utslag på vekta... Har snikkikket litt... *ops*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei...

Har du begynt på kurs eller starter du til uka?

Vurderer selv å starte på kurs til tirsdag da jeg VET at det virker.. Har gått 2 kurs tidligere i år.. Men det viktigste av alt er å få i seg 2-3 liter vann hver dag. Prøvde noen uker uten så mye men det gjorde utslag på vekta. Gikk ikke så mye ned da..

 

Lykke til vaffal..

 

 

 

Trine

 

 

.... visste ikke helt hvor jeg skulle legge meg selv inn... så jeg havnet på 10-20 kg.

Har som mål å gå ned 10 kg. Helst 15' date=' men er jeg realist, så holder 10 kilo veldig lenge. Skulle det vise seg at Grete Roede kurset jeg begynner på i slutten av denne måneden gjør at kiloene er lette å bli kvitt, så kan 15 kilo være realistisk. Vi får se.....

 

På dagtid går det veldig greit, men på kveldene setter søtsuget inn. Og så er det til stadighet en liten kar som hvisker meg i øret at en liten sjokolade her, en liten dessert der, en liten neve chips her ikke er så farlig...

Har veiedag på tirsdager - så dette blir spennende framover! Flere som skal ned rundt 10 kg?[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner på kurs tirsdag 29.august.

Har aldri gått på kurs før, så jeg er kjempespent!

Er flink til å drikke vann - men kanskje ikke flink nok? Er iallefall veldig spent på hva jeg har i vente. Ikke minst venne meg til at lørdagskveld ikke lengre trenger å innebære en HAUG med snop, chips og brus i bøttevis... ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang jeg også skal være med på kurs.. Har igunn ett mål om ca 10 kg tror jeg.. Det er vel det der med nok vann som blir utfordringen.. Ellers gleder jeg meg til å få en kokebok å få tips til middagsmat!!!

Tenker det at "sammen er vi dynamit" og klarer å nå våre trivselsvekter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikkenick

Har nettopp startet på internett-kurs. Har gått på vanlig kurs tidligere, og gikk ned 8 kilo da. Det er lenge siden nå, og kiloene har krøpet på igjen. Veier 77,6 nå, vil gjerne ned til 60-65 kilo.

 

Håper vi kan støtte hverandre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Dette er min første dag, og jeg vil gjerne være med dere i ukene fremover. Sommeren har til meg i likhet hos mange andre inneholdt lite trening og mye deilig mat. Men nå er det stopp! Ha et mål om å gå ned 10 kg frem mot jul. Er veldig motivert, men vet at det er stunder motivasjonen ikke er på topp, og da er det godt å ha dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heffabolla

HEI :-)

 

Jeg har som sagt veie dag mandag! Så i dag har jeg vært på vekten. Og den viste en ned gang på 1,5 kg! Jeg er kjempe fornøyd.

 

Så nå står vekten på 84,5 kg

Å jeg jubler. Det er noen skritt nærmere målet mitt det ja!

 

 

Til alle dere som henger med her! stå på. Dette klarer dere. jeg har jo gått på kurs før. men denne gangen satser jeg alene og sammen med dere.

 

det beste for meg nå er at jeg har ikke det samme søtbehovet som jeg hadde for 2 - 3 mnd. siden. Og da jeg ikke stapper i meg alt av sjokolade og potetgull osv. rusler jo vekten nedover ser jeg. Jeg har tatt krom. Tror kanskje det var lurt for meg ihvertfall. Så det er et råd til de som kjenner søt behovet sterkt. Å så har jeg drukket minst 3 kopper med grønn the dagelig utenom vannet da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
.... visste ikke helt hvor jeg skulle legge meg selv inn... så jeg havnet på 10-20 kg.

Har som mål å gå ned 10 kg. Helst 15' date=' men er jeg realist, så holder 10 kilo veldig lenge. Skulle det vise seg at Grete Roede kurset jeg begynner på i slutten av denne måneden gjør at kiloene er lette å bli kvitt, så kan 15 kilo være realistisk. Vi får se.....

 

På dagtid går det veldig greit, men på kveldene setter søtsuget inn. Og så er det til stadighet en liten kar som hvisker meg i øret at en liten sjokolade her, en liten dessert der, en liten neve chips her ikke er så farlig...

Har veiedag på tirsdager - så dette blir spennende framover! Flere som skal ned rundt 10 kg?[/quote']

 

Ska visst ned 10 kilo jeg også....men dette skal jeg klar! Har første veiedag på tirsdag så det blir spennende. Går fint så langt så jeg håper dette er noe for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...