Gå til innhold

Klar for uke 33? Nye muligheter på vekten!


Gjest Coco

Anbefalte innlegg

Hei, hei alle sammen.

Da er helgen over, og heldigvis for det. Jeg har vært dårlig i helgen, og er derfor glad for at det er over. Spent på hvordan det påvirker min vekt denne uken.

Litt dårlig med penger også, så da er det jo alltid spennede å se hvor kreativ middagen blir ;) Godt det ligger frosne grønnskaer i fryseren sier jeg!

Uansett, lykke til med veiing denne uken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var det en ny uke... Har i forrige uke byttet meny etter råd fra lederen min. For å se om det går bedre da, så jeg har fulgt en annen meny denne uka som var en tidligere detta kurset. Så jeg gruer meg som en helt.

Har ikke rørt kosemerkene mine heller....Går jeg ikke ned noe i mårra blir jeg sint tror jeg..

Men krpooen går jo ikke ned selv om en blir sint!;)

Skriver mer i mårra jeg da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var denne uka klar. 1,3 kilo, og 1 cm i midjen.

Det var jeg fornøyd med. Men skal jeg holde på i samme duren, så må jeg stå på kjempe masse, med to uker med 30 og 28,4 trimpoeng. Er jo ikke alltid en klarer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var denne uka klar. 1' date='3 kilo, og 1 cm i midjen.

Det var jeg fornøyd med. Men skal jeg holde på i samme duren, så må jeg stå på kjempe masse, med to uker med 30 og 28,4 trimpoeng. Er jo ikke alltid en klarer det.[/quote']

Kjempe bra med nedgang, nå har du virkelig fortjent en blomst, etter mye slit ;)

Det gjelder å stå på...også så utrolig mange trimpoeng du har, er veldig imponert! Så mye pleier ikke jeg å ha, er ikke i nærheten en gang.

Kanskje det hjalp litt å bytte diet også (?)

Jeg er veldig spent på i morgen, har jo økt inntaket jeg da, gått opp til neste meny, er jo mer aktiv nå enn når jeg begynte. *krysser fingre for videre fremgang for alle* :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om bytting av diett. Gikk opp en jeg oxo, men det gikk bra i starten, selv om jeg trener mer, og egentlig skulle hatt en høyere. Men forbrenninga mi er tydeligvis ikke slik den skal være.. Men nå er jeg glad for vekt nedgangen i allefall. Blir spennende i mårra, håper det går som du ønsker;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er veiing og måling unnagjort før frokost, som vanlig. Og det var 100 g. ned, men cm. var de samme. Så jeg prøver å si til meg selv at jeg gikk i hvertfall ned litt, og det er da noe. Men kan ikke noe for at jeg er litt skuffa, hadde håpet på mer... Får prøve å se fremover, og satse friskt igjen neste uke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du sa, var det 100 g ned, og ikke opp:)

Når man forventer noe, så er det ikke så lett når det ikke oppnås, selv om man prøver å ikke ha så høye forventninger.

Du får stå på denne uka, så skal du se at det blir bedre, bare IKKE gi opp!!

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er veiing og måling unnagjort før frokost' date=' som vanlig. Og det var 100 g. ned, men cm. var de samme. Så jeg prøver å si til meg selv at jeg gikk i hvertfall ned litt, og det er da noe. Men kan ikke noe for at jeg er litt skuffa, hadde håpet på mer... Får prøve å se fremover, og satse friskt igjen neste uke ;)[/quote']

 

Hvis du har så mange trimpoeng (imponert!), så får du også muskler. Derfor synes jeg det er merkelig med centimeterne dine. Muskler veier jo som kjent mer enn fett. Satser på at det går bedre nå. Sjøl om det er irriterende å stå stille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...