Gå til innhold

5-kilos klubben uke 6


Gjest synøve

Anbefalte innlegg

God morgen alle sammen. Ny uke nye muligheter,da glemmer vi utskeielsene våre fra helgen jewel også går vi får ny uke og ingen utskeielser..

Våknet med tante rød idag,så da har jeg svar for hvorfor jeg var så godtesyk i helgen.. må prøve og legge fra meg den uvanen...

 

Her på østlandet sprutregner det idag, så det blir nok en rydde-vaske dag her. men det må til det også. Hadde planer om og komme skikkelig igang med trening idag,men med t.r. går nok ikke det så bra..

 

ha en fin dag alle sammen og lykke til med ny uke.

Dette skal vi klare sammen.

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Jeg er HELT sylferskt i vektklubben .. jeg har som målsetting å gå ned 5 kilo fram til jul. Nå brukte jeg kvelden i går på å finne ut hva jeg KAN spise og hvor mye jeg kan spise. Jeg synes ikke sidene her gir meg en fullgod forklaring. Er det noen som vet hvor høyt kaloriinntak og hvor ofte en skal spise ? Jeg drikker mye vann - og det skal jo være en god ting ;) Kan jeg være med dere på "5 kilos-turen" - selv om jeg kommer inn i uke 6 ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ned ca 6 kg, har ingen dato jeg skal klare det før, men synes jo at 1/10 kan være et mål slik som dere andre her har. Har ikke tellet kcal i sommerferien, så begynte i dag. ;)

 

Går veldig fint foreløpig. :D Moro å være flere sammen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cherrytomat

Hei alle sammen!

Jeg registrerte meg i april, var veldig flink og gikk ned noen kg fram til ferien. Men, nå er ferien slutt og her er jeg igjen ;) Jeg har en trivselsvekt på 53-54 kg, og i dag var jeg oppe på 56 igjen (startvekt var 59 kg). Er ikke så mange kiloene, men, men.... Dere vet vel åssen det er :D Skal føre logg igjen, har ikke gjort det på over en mnd. og har vært veeeldig slapp på alle måter. Så fra i dag er det full skjerpings fra min side. Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på vekta og den viste ned 400 g denne uka, og det må jeg si meg fornøyd med! ;) Hadde kanskje blitt mer uten utskeielser-men, men....

 

Jeg skal i bursdag i helga, og skal spare kosemerkene mine til da. Ellers så merker jeg at det blir litt lite mat om dagen.... når man er oppe kl 6 og i seng til kl 23 er det mange timer og få måltider på meny 1, men fått beskjed om å spise mer de dagene jeg er mer aktiv enn ellers...

 

Start 63,9

Vekt idag: 63,5

Midje: 76

Total nedgang:0,4 kg

 

Ellers så merker jeg at jeg sliter litt med motivasjon til å komme igang med treningen samtidig med skolestart, er sliten etter en hel dag i praksis på sykehus og vil bare hjem og slappe av... Og jeg som har vært så flink til å trene hele sommeren. Får se om jeg biter tennene sammen og drar på trening enten senere i kveld eller i morgen- får sjekke timeplanen på Sats først.

 

Ha en fin ettermiddag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vektnedgang jewel, 400 gram ned er jo bra og riktig vei:-)

 

Jeg klarer heller ikke og få motivert meg opp til trening, vanskelig og komme igang etter sommern. jeg har ikke vært flink til og trene i sommer:-(

Men håper motivasjonen kommer snart....

 

ha en fortsatt fin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går nedover på vekta når jeg skal veie meg fredag . Forrige fredag var iallfall IKKE noe artig.

 

Ser ut som jeg får en del trimpoeng denne uka ; det er jo så deilig å få rørt på skrotten !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske også jeg fikk motivasjon til trening:-( blir ikke mange trimpoeng på meg... men må prøve komme meg igang, starter på internett kurs mandag.

Så jeg bytter veiedag fra torsdag til tirsdag. Så min første veiing for kurset blir tirsdag:p spennende..

 

 

ha en fortsatt fin dag alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske også jeg fikk motivasjon til trening:-( blir ikke mange trimpoeng på meg... men må prøve komme meg igang' date=' starter på internett kurs mandag.

Så jeg bytter veiedag fra torsdag til tirsdag. Så min første veiing for kurset blir tirsdag:p spennende..

 

 

ha en fortsatt fin dag alle sammen.[/quote']

 

 

... litt vanskelig med den treninga ; MEN det er egentlig før en kommer skikkelig inn i rutinen . Det gjelder bare å holde ut såpass lenge med regelmessig trim , så merker iallfall jeg fort at det er noe jeg savner hvis jeg ikke får trent.

 

En annen sak er at når det er sommer og sol , er det mye vanskeligere å trimme .

Merkelig , egentlig. Men kanskje det har en sammenheng med at en da er ute i frisk luft uansett , også går liksom alt litt mere i slow motion , for å si det sånn .

 

Tror uansett det er sunt med noe redusert tempo , det er nok stress rundt omkring !

 

Skal prøve å få 10 trimpoeng til fredagen . Oj , nå MÅ jeg jo det , siden jeg har sagt det !! God uke !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så kjempego , egentlig. vekta viste bare o,2 ned , til 61,8.

 

Ble ikke 10 trimpoeng heller , men 8,2 ! Er forsåvidt fornøyd med det , får forsøke å holde samme sporet.

 

See you later .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel kanskje litt flere trimpoeng på meg i løpet av helga- håper det blir tid til det i hvertfall. I går dro jeg på trening kl 9 på kvelden-var da jeg hadde overskuddet. Så for meg framover blir fokuset og ikke henge meg opp i de tidene jeg er vant til å trene, men altså prøve å trene senere på kvelden når jeg har fått tilbake energien. Har aldri likt å trene omtrent rett før jeg skal legge meg... Nå må jeg opp til skolen en tur. Ha en riktig fin helg!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott innsats på trimfronten Petit! 200 g nedgang må du ta med deg- det er da ned! En liten ting bare; hvilken meny følger du? Hvis du trener så mye og går på meny 1 vil jeg anbefale deg et ekstra brødmåltid de dagene du trener. Min kursleder har anbefalt meg det ... Hvis ikke kan du komme på sparebluss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott innsats på trimfronten Petit! 200 g nedgang må du ta med deg- det er da ned! En liten ting bare; hvilken meny følger du? Hvis du trener så mye og går på meny 1 vil jeg anbefale deg et ekstra brødmåltid de dagene du trener. Min kursleder har anbefalt meg det ... Hvis ikke kan du komme på sparebluss...

 

Jeg følger meny 1 pluss . Dvs . at jeg ligger på ca. 1450 kcal . pr. dag .

 

Meny 1 med 1300 blir for lite mat , synes jeg . Med 1450 får jeg lagt inn ett ekstra lite måltid , synes jeg må ha det i forhold til aktivitetsnivå . Har forsøkt i mange uker å følge meny 2 , men da står vekta bom stille .

 

Jeg tror også jeg er kommet til ett punkt der kroppen min ikke vil slippe fettet , er jo ikke så kjempediger med mine 61,8 kilo. Men vet av tidligere erfaring at det er bare å holde ut , så må kroppen gi fra seg det fettet den holder slik på !!

 

Uansett tror jeg det blir litt enklere med trimmen når høsten nå kommer .

 

Jeg kommer inn i rutinen igjen ; før sommeren hadde jeg jevnt over 10 trimpoeng i uka . Jeg tror faktisk det må til for at kiloene skal forsvinne.

Jaja , vi får se etterhvert . Vi får håpe på godt vær framover , sånn at det blir godt å være ute !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...