Gå til innhold

I samme båt? blir du med på kampen?


Gjest lillemamma

Anbefalte innlegg

Gjest lillemamma

Noen som vil bli med å støtte meg i kampen mot kiloene så skal dere få støtte og oppbakking tilbake.

 

Jeg har allerede gått ned 13 kg men skal ned 7 til håper jeg.

Disse 7 siste blir knallharde så jeg vet ikke om jeg når dem engang. Men et helhjertet forsøk skal jeg uansett gjøre

 

Jeg veier meg på tirsdager å sist tirsdag veide jeg 76kg (startet på 89 for flere måneder siden)

Jeg er 173 høy å har 3 barn, mindstejenta er 10måneder.

Jeg går ikke på GR kurs nå men har gått for noen år siden, jeg har derfor 2 kursbøker og kjenner prinsippene godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo vært veeeldig flink til nå...

Har vært der selv en gang for å prøve å få av de siste men det var knallhardt ja, men vi må jo ikke gi opp..

 

Er tilbake på start jeg så det er ikke de siste kiloene nå som skal av.. har litt å ta av før det..

 

Skal ned tl 60-65 og veier i dag 73,5 så det er jo en del. 169 over bakken og 2 barn.

Har også 2 kursbøker så vet hva som må til..

 

Lykke til og hører gjerne fra deg og andre.

 

Trine

 

 

 

Noen som vil bli med å støtte meg i kampen mot kiloene så skal dere få støtte og oppbakking tilbake.

 

Jeg har allerede gått ned 13 kg men skal ned 7 til håper jeg.

Disse 7 siste blir knallharde så jeg vet ikke om jeg når dem engang. Men et helhjertet forsøk skal jeg uansett gjøre

 

Jeg veier meg på tirsdager å sist tirsdag veide jeg 76kg (startet på 89 for flere måneder siden)

Jeg er 173 høy å har 3 barn' date=' mindstejenta er 10måneder.

Jeg går ikke på GR kurs nå men har gått for noen år siden, jeg har derfor 2 kursbøker og kjenner prinsippene godt.[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I samme båt ja.

Har ikke veid mæ siden før ferien, men begynner på internettkurs på onsdag, så da må man jo opp på vækta igjenn. Regner med at den viser 75-77 kg. Men, men, bare den begynner å gå nedover så skal ikke æ klage (",)

Har 4 barn, yngste er 5 år og eldstemann er snart 12 år.

E ikke bare, bare å få overskudd til trimming, men æ SKAL klare det fremover.

Har handla inn grønnsaker og frukt, og mange indigrenser til GR oppskrifter, så nu e det bare "orken" som kan svikte!

Ønske dæ lykke til (",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er imponert av alle som klarer å gå ned i vekt!!! Jeg har selv fullført 4 uker av kurs nå. Gikk ned 3 kg men jeg er redd mye har kommet på igjen nå i sommer. Jeg begynner på siste del av kurset nå i begynnelsen av september. Gruer meg veldig! Jeg trodde jeg skulle klare å gå ned litt selv i sommer men den gang ei. Ferie og slanking fungerer er ikke verdens beste kombinasjon. Nå på fredag reiser jeg til Frankrike. Det blir tøft. Jeg er 168 cm og over 70 kg (har ikke vært på vekten), og ingen barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi 2.. jeg er også imponert over alle som klarer å gå ned i vekt (og over meg selv når jeg går ned) for det er ingen lett oppgave..

Men må si det hjelper betraktelig når jeg går på kurs.. Da MÅ jeg liksom...

 

Kurslederen min sa at målet i sommer ikke skulle være å gå ned , men å holde seg stabil.. Huff, klarte ikke det heller jeg men har jo virkelig kost meg i sommer med barn og gubbe...

 

 

God tur på fredag og nyt ferien.. ikke la slanking ødelegge den i alle fall..

lykke til..

 

Trine

 

Jeg er imponert av alle som klarer å gå ned i vekt!!! Jeg har selv fullført 4 uker av kurs nå. Gikk ned 3 kg men jeg er redd mye har kommet på igjen nå i sommer. Jeg begynner på siste del av kurset nå i begynnelsen av september. Gruer meg veldig! Jeg trodde jeg skulle klare å gå ned litt selv i sommer men den gang ei. Ferie og slanking fungerer er ikke verdens beste kombinasjon. Nå på fredag reiser jeg til Frankrike. Det blir tøft. Jeg er 168 cm og over 70 kg (har ikke vært på vekten)' date=' og ingen barn.[/quote']
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marmelade40

Så flink du har vært. Nå må du bare fortsette det gode du er i gang med. Det er kjempe bra. Bare fortsett, så får du premie til jul......!!!??? Og det tenker jeg blir masse skryt fra mann, venner og familie. Da kan sole deg i glansen. tenk på det!!Ja jeg fikk meg en kjempesmell her i forrige. Plutselig hadde jeg tippet 85 kg. Trodde jeg veide 81 kg..... Målte et midjemål på 108...

Er det mulig...! Jeg ønsker å gå ned til rundt 68 + - et par kilo. Nå er jeg godt i gang. Går masse til T-banen. går et par stasjoner før jeg hopper på banen. Som du skjønner så bor jeg i Oslo. Mor til to jenter 16 og 8 år og er selv midt i 40 års krisa. Det merkes på kroppen skal jeg si deg. Forbrenninga er helt laber... Har du tips for å få opp forbrenninga enda mer. Jeg vet jo at en skal spise lite og ofte osov osv. Jeg går heller ikke på GR kurs nå har gått det tidligere. Det ble com so com sa.... For 5 år siden veide jeg 69 kg og jeg skal si deg det var en utrloig flott føleles. Følte meg bra!!!. Det er det som driver meg nå!! Dessverre klarte jeg ikke å holde det vedlike....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...