Gå til innhold

Onsdaglinken - Ned 20-30 kg


Gjest Gosmal
 Share

Anbefalte innlegg

Hallo alle sammen!

Så var vi halveis i uka, og imorgen er det veiedag for meg igjen :eek: Spennende!

Trimpoeng har det foreløpig blitt dårlig med, men jeg gir ikke opp. En dag er nok alt perfekt :(

Har akkurat spist lunsj. 4 knekkebrød med leverpostei og 1 eple. Men nå har jeg lyst på mer. Får prøve å drikke vann, det fyller godt opp i maven.

 

Lykke til til alle idag!!!

 

Hilsen

Gosmal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline

Jeg klarte ikke å la være å veie meg i dag, selv om veiedagen egentlig er i morgen. Har gått ned 0,5 kg på 6 dager, ikke akkurat strålende fornøyd, men da går i alle fall vekten nedover. Derimot hadde jeg gått ned 1,5 cm i midjen, og det er vel bra?? Så da har trimmen gjort sitt :(. Har vært flink hittil denne uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berteline

Jeg jobber på Kremmerhuset, så da er det så fort gjort å bare putte i seg noe av godsakene vi har ved disken. Its so haard!

Ene venninna mi som også skal slanke seg har meldt seg inn på sats. Men jeg har ikke ård til det. Så jeg er hjemme med pilatesvideoene mine, og håper at hun ikke går ned raskere enn meg:/ ( the green eyed Monster)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i samme situasjon som deg, skal ned 20-30 kg.

 

Hadde vært grådig sulten hvis jeg hadde vært i dine sko

Min lunsj var på 3 skiver a 30 gr+ulik kjøttpålegg(lite fett!) på 20 gr hver på skivene+1 banan...skal ta en ny skive nå kl.1400+1 pære

 

Har gått første kurs på GR og fulgt opplegget trofast. Resultat: 4,3 kg og tatt av 65 cm. Går på maxi kurs, og ser langsiktigheten i dette. Starter kurs 2 24.10.05.

Har en meny tilpasset vekt og energiforbruk, og er IKKE sulten.

Går ca. ned 500-700 gr per uke, og vi blir innpodet i hodene våre:SPIS NOK!!

Slurver vi, straffer det seg.

 

Trener Friskis&svettis 1 dag i uke, og er så heldig at jeg kan gå til jobb. Trimpoeng per uke ligger på ca 8 som er anbefalt.

 

Tipset mitt er å lese sidene her, men anbefaler kurs!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline

Hvor mange kcal pr dag bør vi ha? Jeg er 179 cm høy og veier 101 kg, noen tips om hva mitt kcalinntak bør ligge på. Går masse turer (i snitt 1 time pr dag) med masse bakker både opp og ned.

 

Smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 168 cm høy og veier 84,5 kg. Jeg skal spise ca 1600 kcal, det er mulig du skal spise mer, siden du er en god del høyere og veier litt mer. Nødvendig kcal inntak varierer fra person til person, ut fra utgangsvekt, høyde og aktivitet. Jo mer du trener, jo mer skal vi spise.

 

Begynte på kurs nr "ørten" på mandag, av forskjellige grunner har jeg ikke klart å holde på vekten etter å ha gått ned, noen er tom litt legale grunner, men nå er håpet å gå ned 15-20 kg. (Ble tipset om å være med her på denne 20-30 klubben, sidne dere er mange her.)

 

Pilates skal være så bra for kroppen og holdningen! trener det litt, jeg også. Faktisk gått til anskaffelse av "Billy's Bootcamp" dvd, (en slags cardio-aerobic..), og gleder meg til jeg får anledning til å begynne med det. Noen som har vært borti den?? Ellers blir det en del turer i makra- lysløype, men det skulle gjerne vært mye mer. Syns dørstokkmila er litt drøy og lang, siden jeg ikke har "turkamerat". Trener ikke på studio lengre, da jeg grunnet en nakkeskade ikke fikk trent siden jeg alltid ble mye værre. Med hjemmetrening kan jeg moderere der jeg trenger på øvelsene, uten å føle at jeg ser teit ut for de andre sprekingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er så flott at gosmal lager ny link hver dag. Flott. Spent på vekten og måla i morgen..?:-)

 

Kjenner at det hadde vært godt med en stooor pose sjokolade i dag!!!:-(

Prøver å holde meg. Nå er det godt at mannen min har tømt godisskapet og huset for alt usunt ellers hadde det blitt tømt kjenner jeg...

 

Kcal pr dag.

jeg spiser ca 1800 - 2000 kcal pr dag. Veier 102. - 1 kg fra sist uke "så stolt" Hvordan er det?

Jeg prøvde meg å på utregning som jeg fant på en link her.. men stemmer det med antall kilo? Å ja høyden 173.

 

Ellers synes nok jeg det er lettere å gå turer å trimme enn mange her. Nyter en tur i marka med gutten i vognen. Deilig:-)

 

 

Snakkes imorgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...