Gå til innhold

NÅ, er det alvor !


Gjest Margrethe

Anbefalte innlegg

Gjest Margrethe

Begynner på det 3. kurset i år. Har gått opp nesten 4 kilo siden jeg avsluttet siste kurset i sommer. Helt forferdelig.! Helsa har vært dårlig. nesten ingen mosjon. Mye sofa og TV. Kiloene har rast på, og depr. øket på. Sommeren har vært fæl, alle klær for trange. med dårlig helse,lite mosjon, vektøkning og trøstespising. Men NÅ er helsa mye bedre, og motivasjonen kommet tilbake. Starter nytt kurs den 28.08., men har startet allerede her i heimen. Hvis jeg klarer 10 kilo til Jul, er det helt topp. Skal trene (er startet) 4 ganger i uka på helsestudio og svømming. Mest styrke, siden mosjonstrening er tyngst for helsa og mine dårlige lunger.

Startet veldig negativt med disse opplysningene om meg selv, men kjenner at humøret stiger siden jeg er så pos. motivert. Har tidligere klart mine målsettinger.!( i 2005).

Har fått en venninne med meg denne gangen, som også trenger kunnskaper om riktig kosthold, det er jo det det handler om.

Denne gangen skal jeg være flinkere til å veie maten, og skrive i boka. Har erfart at det lønner seg for å få et best mulig resultat.

 

Vi snakkes ! !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...