Gå til innhold

8-10 kg utover høsten :)


Gjest hegemor

Anbefalte innlegg

Ja, da har jeg vært på vekta ,nå går det da nedover igjen ikke mye men 0,6 kilo også 2 cm.mindre. burde vel være fornøyd med det.. har jo menstrasjon også,så det er vel noe vann i kroppen..

Men har bare 5 trimpoeng, har ikke fått trent mye pga.denne ryggen, men nå er den bedre så idag skal jeg prøve meg igjen:-)

 

Vekt ved start: 97 kilo

Vekt forrige uke: 74,1

vekt idag: 73,5

 

 

Står på videre:p Lykke til alle dere andre som også har veiedag idag..

 

Håper motivasjonen er tilbake snart hegemor, savner deg:-)

 

 

ha en fin dag alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Hei, slenger meg på her.

Jeg trenger motivasjon nå....jeg startet kurs forrige mandag og var å veide meg i går, jeg hadde gått OPP 1 kg. Det var vel ikke derfor jeg begynte.

Fikk beskjed om å spise litt mindre, droppe mellommåltidet og bare spise kveldsmat hvis jeg har trenet mye. Jeg må innrømme at jeg ble veldig skuffet for jeg syntes at jeg hadde vært så flink hele uka, til og med i helgen.

Jeg hoppet på sykkelen og syklet i 35 min og tok deretter 90 sit ups.

Klarer nok ikke å følge opp dette hver dag, men jeg får prøve.

Jeg er 38 år og veide 69,3 forrige uke og 70,2 i går.

Målet mitt er å komme ned til 60 i løpet av kurset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger også å gå ned 8 kg. Buksene strammer. Har planlagt å ha på meg en kjole på julebordet (starter planleggingen tidlig), og den strammer nå. Den bare skal passe meg innen slutten av november!!! Har dessuten planlagt å bruke et skjørt i midten av oktober som ikke akkurat sitter så fint nå. Det passet meg i januar da jeg kjøpte det! På tide å sette inn offensiven for å greie dette!!

 

Skal gå fjelltur med familien i begynnelsen av oktober og jeg må være litt bedre trent før det. Kommer til å henge bakerst sammen med 7-åringen min. Litt flaut å puste som en hval etter første bakke....

 

Dette skal vi greie, damer. Stå på alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å høre at det er flere som sliter litt om dagen :o for det gjør jeg også. Ned 200 g siste uke og 1 cm, men nå er det mens tid igjen da, så jeg får skylde på det.

 

Får ihvertfall på meg en bunad som jeg har lånt av en veninne til min sønns konfirmasjon førstkommende søndag :) Var veldig spent, for den passet i 2003, og jammen gjorde den det nå også :)

 

Fremover skal jeg være mest fokusert på trening og mat, ikke irritere meg over vekta, for den kommer allikevel. Føler at jeg ikke kommer skikkelig igang etter sommerferien. Var på spinning idag - og det er jo så deilig etterpå :D

 

Vel vi får bare fortsette å motivere hverandre fremover. Lykke til alle sammen.

 

Klem

HEIDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen grunn til å slakke av nå, 15 hele gode lange uker igjen av høsten enda dere! stå på!jeg starta nå for litt over en uke siden dvs har gått kurs flere ganger før og gått ned flere ganger og trodd at nå var saken løst og det er bare å spise (temmelig naivt så glad i god mat som jeg er...) men så siiiiger jo kiloene på igjen og spesielt mye det siste året. så-det-e-på-an-igjen....

Gikk ned 1,3 kg første uke. 7, 2 kg igjen. Veldig fornøyd med det. Og energinivået stiger dag for dag. Det er så godt! Tenk at denne sunne maten kan gjøre så godt på bare en uke!

 

Og så har jeg blitt litt hekta på stavgang. Hatt stavene i flere år, brukt de bare sporadisk, gått tur uten for det meste. Siste uke har jeg brukt dem på hver tur. Det er lettere å gå, spesielt oppover, blir fort varm i hele kroppen, og jeg er god og støl etter muskelbruk rundt skuldrene. Nå har jeg også blitt ei "stavkjerring"! Frelst sådan!

 

Jeg fortsetter! koker en kaffe og tar en mørk sjokoladebit, ett kosemerke hehe.

 

Fine og aktive dager ønskes fra josefin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad! Det går så lett med matinntaket for tiden. Kiloene har faktisk vært snille med meg. Så derfor er det godt å leve.

 

Føler at det hjelper å være positiv. Tenke positive tanker. Jeg skal greie dette. Jeg er så utrolig flink.

 

Må nok jobbe litt for å få inn all trimmen jeg ønsker. Har bare 3 trimpoeng denne uken, og det vil ikke bli trening før i morgen. Men da har jeg fri på dagtid og kan dermed trene mens mann og barn er ute av huset. På lørdag kan jeg kanskje skvise inn litt trening etter jobben. Og selvsagt må det bli en tur på søndag. Joda, dette skal gå så bra, så.

 

Håper det går like bra med alle andre også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,så var det helg igjen:-) deilig men vanskelig... men vi klarer det,stå på alle sammen.. det blir nok ett glass vin eller to på meg i helgen, skal på pub ikveld, men skal vel jobbe en del så det blir mye gåiing ved siden av,trim:p

 

Ellers så blir det vel en stille og rolig helg.. håper været holder så blir det nok en lang skogtur:-)

 

 

Ha en fin helg alle sammen.

 

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja klart vi klarer det!

holdt på å miste besinnelsen og henfalle til total utskeielse i går, men klarte å stoppe før det tok helt av for å si det sånn... etter to skiver med verdens beste og feteste ost og rødvin..

for å "reparere" og redde det hele gikk jeg med staver laaaaang tur. over 500 kcal forbrent. og bestemt på at helgekosen, den er allerede fortært.sukk, sånn kan det gå...

satser på en aktiv og mager helg, med turer uansett vær og kontroll over hva som går inn i munnen.

god helg til dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til alle dere som skal gå tur og slappe av. Jeg skal kose meg med koldtbord og gode kaker :) marsipankake, ostekake, verdens beste mmmmm for her i huset er det konfirmasjon på søndag :) så min søndagstur blir til kirken og til lokalet :o:

 

Men, men dette er siste gang her hos oss - og da nyter jeg det. Nå blir endelig jeg voksen også - he he he. :D Selvfølgelig begrenser det seg hvor mye man orker.

 

Ha en fortreffelig høsthelg. Det er jo spådd knallfint vær - så nyt det alle sammen.

 

Høst klem

HEIDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, det har gått mye bedre med meg denne uka, jeg har gått ned 1,2 kg siden sist mandag.

Jeg har vært flink til å trene også, jeg prøvde å gå med staver og fikk helt dilla :-) Jeg kommer til å kjøpe meg slike selv.

Følte at jeg fikk mye bedre effekt av treningen.

 

Håper det har gått bra med alle dere andre også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,da har jeg vært på vekta, ned 0,5 kilo og inn 4 cm. er vel fornøyd med det:-)

 

så her er det bare og stå på videre:-)

Gratulerer med kjempefin nedgang Tone68, 1,2 kilo er jo veldig bra:-)

 

ha en fin dag alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke et enete gram..... kjipt. men er vel i gang får jeg håpe. syntes jeg er flink å jeg. men ikke flink nok. men dere er jammen flinke:) gratulerer med nedgang. startet på noe som skal rense kroppen i dag.. bio dairm. så får vi se om det kan hjelpe til og løsne på noe møkk. hehe god uke allesammen

 

 

 

Hegemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her står det stille med "kosthold" for tiden. Er litt lei akkurat nå, så jeg tar det litt med ro :D Har det helt greit med meg selv, skal også holde kontakten her. Er ikke så fokusert på vekt akkurat nå for tiden :D Jeg spiser sliks som jeg alltid har spist, men orker ikke å være på "veie stadiet".

 

Skal tenke på formen og trene, ut å gå i høstluften. Var på fjellet i helgen og ble helt betatt av vær og farger :) Blir nok flere turer dit ja. Bare helsa er bra så er alt bra synes jeg. Tøyet er like "romslig" som før ferien så ingen fare med det.

 

Lykke til til dere som går det, vi skrives videre her.

 

Klem

HEIDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, med meg går det greit nok. Har hatt det litt for travelt til å tenke på trening. Har likevel vært flink nok til å spise sunt og godt. Skeiet ut med vin, is, potetgull og peanøtter i helga. Føler likevel at jeg ikke har ødelagt for meg selv. Var tilbake til sunn mat i morges, og jeg har ikke noe ønske om å skeie ut noe mere.

 

Har ikke veid meg i dag, men tror at jeg har gått ned siden forrige uke.

 

Kommer tilbake med rapport senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får det bare ikke til jeg, er så lei at jeg spyr snart..... vekta står bare stille, greit jeg trimmer ikke masse, men har drivet med ved fra morgen til kveld siden onsdag, ok så drikker jeg ikke masse heller. Hater vann. i morgen skal jeg på noe som heter gaiaform, egentlig forde jeg har så fryktelig vondt i lårene mine forde sirkulasjon er så dårlig, legen ambefalte meg det- ok jeg prøver. det er vist noe som er lik bailine men viss nok på en annen måte. har ikke hatt tid til og søke det opp på nette enda, får se i kveld..ellers er jeg lei, vekta, maten og hele slanke dritten, men jeg skal søren meg ikke gå på en smell og sette meg ned og spise snop, får nå enderlig er søt hungeren borte..jippi!!!!

 

Hegemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde jeg hadde gått ned siden forrige uke, men neida, der tok jeg feil. Trøsten er at jeg ikke hadde gått opp heller. Nå er det bare å bite tennene sammen og holde ut til neste uke. Jeg skal ned de forhatte kiloene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stille stående her også, men inn 2 cm.. men men vi kan jo ikke gi opp av den grunn,vi står på videre.-)

kom igjen hegemor dette skal vi klare sammen:-) lyst til og gi opp jeg også, men skal klare de siste kiloen. Det er dere som holder koken i meg videre:-) vet ikke hva jeg skulle gjort uten dere..

 

Så vi får henge med videre:-) og håpe det løsner neste uke..

 

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har dere alle kuttet ut? Har selv vært litt "nede", men skal inn på full sjerpings fra helga av.

 

Er dere fortsatt med, Svenska, Synøve, Hegemor, Hoppsann, Tone68, Angelo, Josefin - eller må jeg finne en ny tråd :) Bare lurer.

 

Ha en god helg og håper å lese fra dere :D

 

HEMULEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med! Ja gjerne det. ble vel med dere litt etter dere starta her, derfor litt frem og tilbake. men jeg slanker meg ja. eller prøver så godt jeg kan..veiedag mandager. holdt på med slanking i 4 uker. gått ned bare 1,5 kilo totalt. for det ble sørgelig sist mandag. gikk opp en halv kilo, men nå "letter trøkket" eller vannet i kroppen slipper eller hva-det-nå-er-som-slipper... iallefall er buksene videre.hurra! GLEDER meg til veiing mandag! jammen går det opp og ned det her. motivasjonen svinger jo med. men tror jeg har funnet et slags system for hvordan jeg skal spise. det går mer av seg selv nå, og søtsuget er borte. MÅTTE DET VARE --men det gjør det vel ikke hehe..

jaja medgang nå iallefall! jeg skliiiiir videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere alle kuttet ut? Har selv vært litt "nede"' date=' men skal inn på full sjerpings fra helga av.

 

Er dere fortsatt med, Svenska, Synøve, Hegemor, Hoppsann, Tone68, Angelo, Josefin - eller må jeg finne en ny tråd :) Bare lurer.

 

Ha en god helg og håper å lese fra dere :D

 

HEMULEN[/quote']

 

 

Er her jeg også, men har nesten gitt opp.. vekta har nå stått stille i flere uker og er så lei.. vet at de siste går tregt av,men trodde ikke det var så vanskelig:-(

Men skal manne meg opp og prøve og være med for fullt igjen. godt og høre jeg ikke er alene om det:p

 

Ha en fin helg alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er her, men er så lei. står fast bom fast. går det an at kroppen sier stopp!!!??? selv om jeg etter min høyde burde vært 60 kg + - føler meg jo så diger og feit, veier jo 70 kg, har startet på gaia, skal ha 10 timer der, har så dårlig sirkulasjon i bena, har hjulpet på musklaturen noe, så nå skal jeg snart orke og gå påå bakker igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg også, men skriver lite. Går ikke ned uansett hva jeg gjör, så jeg er passe drittlei. Har ikke trent så mye i det siste og det skal jeg pröve å gjöre noe med fremover. Hadde jeg bare hatt en hund....

Har ikke gitt opp, bare nesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei folkens.

jeg er med jeg også. jeg har som mål nå å gå ned ihvertfall 10 kg, eller mer hvis mulig. jeg veier 79 kg, med høyde på 174 cm....

 

men alt er så vanskelig da......klarer ik å holde rutinen, med aktiviteter, og riktig kosthold. men som sagt alt går hvis man vil......så da skal jeg prøve igjen.....

 

jg har nå tenkt å begynne å gå turer, gjøre yoga ( siden jg har før har gått på yoga kurs i 3 år, og det hjelper ass), og gjøre noe pilates....

 

ha en riktig god kveld da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veid meg i dag. 800gram ned. det var jammen bra for gikk opp forrige uke. enig i at det er tungt det her, men det går da laaangsomt rette vei. ned totalt 2,3 kilo på 5 uker. 6,2 kg igjen til mål. så jeg fortsetter jeg!

 

ikke gi opp dere andre heller selv om det butter imot. tenker at dette er lærerikt. på vei mot et sunnere liv. klarer å gå ned litt selv om jeg ikke er på kurs. motiverende. så blir jobben å holde vekta! det går ikke av seg selv det heller.... må lære meg alt det her nå, for er bare så drittlei av vektøkning og mislykka kurer og klær som ikke passer og....

 

nye tider! vi skal klare det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...