Gå til innhold

8-10 kg utover høsten :)

Gjest hegemor

Anbefalte innlegg

her er jeg, og litt sur er jeg. Det er nesten så jeg tror det er noe galt med meg, jeg går jo ikke ned, bare opp :) Synes jeg er flink til å trene og spise riktig. Kan det ha noe med alder å gjøre mon tro ? Overgangsalder er det noe som heter, noen som har erfaring med den :)

Ellers så har jeg vært rimelig forkjølet den siste uken og dette har satt meg litt ut, men er på bedringens vei :)

Håper det fortsatt er bra med dere andre. En vinterhilsen jeg dere sende og ønsker dere fortsatt en god førjulstid :) (les: lykke til)

Klem fra

HEIDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 99
  • Created
  • Siste svar

jeg også... men vekta har nå stått stille i flere uker, så jeg er veldig lei.. men prøver og holde motivasjonen oppe, og synes kostholdet er bra:-) men har ikke hatt så veldig overskudd til trening... men den kommer vel forhåpentligvis tilbake...

vi får stå på videre alle sammen:-)

Klem synøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei til alle kjente!

Kjekt å sjå nokre kjente namn her. Eg har slappa av heile hausten, men fekk ein dag ein oppvåkning! Tenkte; "No er det snart jul og 1.januar igjen..... No er det snart eitt år sidan eg byrja "ein ny livsstil".... " Eg hadde byrja å ete masse smågodt, til dels matorgier osv - gjekk på vekta med det verste i vente.... Heldigvis hadde eg berre lagt på meg 2 kg! Eg såg mørkt på å måtta ta av "de same" kiloane ein gong til.... No skal eg ned dei siste 10 kg fram mot sommaren!

Hang meg på ein tråd under "ned 10-20 kg" for eit par veker sidan og har gått ned frå 71,5 kg til 69,6 :) Etter jul vil eg våga meg inn her "ned under 10 kg". Kanskje me kan laga ein ny tråd med "Påskemål" slik som i fjor?!?

Uansett; stå på vidare alle saman.

Jajo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

har vært sååååå flink i 7 uker, men ikke gått ned mer en 2 kg, dette gidder jeg ikke.. nå skal jeg spise, holde meg unna det jeg ikke må ha.... trene 2 ganger i uka..har jeg ikke gått ned 7 kg innen mai, skal jeg være diger,,,,,,,,,,,,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for det er det samme her. Vekta mi har gått opp til omtrent der jeg startet :) (skjønner egentlig ikke hvorfor men) og samme kan det være nå. Jeg er nå veldig fokusert på trening - skal på spinning og styrke nå kl 1200 - 1430.

Jeg skal ned 8 kg til mai, og henger meg på Fatburners under Motiver meg! bare for å ha noen å skrive med. ;) Heng deg på der for motivasjon. De er mer fokusert på å komme ut av sofaen - altså trening - ikke bare mat :)

Håper jeg "ser" deg der - ellers lykke til, vi klarer dette, Hegemor selv om vi føler oss "døde". Sammen blir vi flinke igjen vet jeg.

JuleKlem HEIDI :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sliter veldig jeg og:-( vekta har stått stille de siste ukene.... er veldig lei, men er jo glad for at det ikke vekta går opp igjen, så jeg håper motivasjonen dukker opp igjen snart.. prøver og titte innom her innimellom.. men er ikke så aktiv om dagen..

Håper det snart snur seg igjen.

Lykke til begge to:-)

ha en fin førjulstid.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Gjest HildeAstrid

Heisan Hemulen, Synnøve og Hegemor. Så flott å "finne" dere på nettet. Har ikke vært aktiv bruker på leeeenge. Men nå er det NOK. Jeg gir meg IKKE. 12 kg ned til St.hans er målet. Det må da være realistisk eller hva synes dere??

Delmål 1: - 3 kg til 10 feb

Delmål 2: - 6 kg til 1 april

Delmål 3: - 9 kg til 20 mai

Hovedmål: - 12 kg til 23 juni

Er kommet til den erkjennelse at nøkkelen til suksess er TRENING. Her er det jeg trenger motivasjon. Skal sjekke den tråden du nevner Hemulen.

Lykke til damer.

Klem fra Hilde .-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en fantastisk god ide HildeAstrid :) Jeg blir med på denne. Greit med delmål synes jeg også, men jeg må ha noen å jobbe sammen med :)

Vi kan godt bruke denne tråden til vår rapportering - det er mange inne på den andre. Men vi kan jo være der også å få/gi motivasjon.

Kanskje noen av dere andre som var med i våres er innom her ???? Denne tråden kjenner dere jo :)

Hegemor, Synøve, Svenska, Vestis - kom igjen vi starter opp igjen ;) VI GIR OSS IKKE

Stor klem fra

HEIDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er med igjen for fullt, helt klar nå Hemulen. Har jo heller ikke vært så veldig aktiv i det siste, men prøver og komme igang igjen jeg og.. det går litt tregt, men er inne og leser hver dag og det hjelper veldig på motivasjonen. har nå meldt meg på nytt kurs, skal ned de siste kiloene og det trenger jeg vist litt mere hjelp til.. starter på det 8 januar:-)

Det er vel egentlig treningen jeg ikke har så mye overskudd til, men satser på at det kommer igjen. Leser masse på Fatburners, og der er det mye motivasjon og hente. så vi får stå på..

ha en fortsatt fin julekveld alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HildeAstrid

Hei alle sammen

Skal det lages ny tråd hver uke slik vi gjorde i vinter eller skal vi holde oss til denne tråden?

Stå på alle sammen, men nyt resten av jula......

Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En time step/styrke idag også :) ååå så deilig.

Kan vi ikke bare henge på denne tråden da, og rapportere her, så husker vi lettere, og lettere for de andre som har vært med tidligere å finne oss igjen (bare et forslag for meg). Det er jo mange innlegg i mange av de andre trådene også.

Startet idag med matregistrering. Må følge den slavisk nå for å klare å gå ned ;) Det er spising jeg har problemer med treningen går utmerket.

Så heldig du er HildeAstrid som kan gå på ski. Er det noe jeg virkelig savner så er det snø og skiføre med fine turer som det fører til. Her er det kun rim på bakken som minner om hvilken årstid vi egentlig er inne i :)

Lykke til alle sammen - stå på, nå er vi igang igjen og moro skal det bli :)

Klem

HEIDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HildeAstrid

Skitur på silkeføre, men vind og snøbyger. Frisk og deilig tur i 1,5 time. Ny tur er planlagt i morgen etter jobb og før vennefest.

Stå på med all aktivitet jenter.

Hilsen Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HildeAstrid. Å som jeg misunner deg den skituren ;) Nå er du også igang. Vi tenker ikke så mye mat akkurat i disse dager, men fra januar av så drar vi til :)

Fortsatt god uke.

Klem HEIDI :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HildeAstrid

Du er beinhard med trimminga Hemulen. I går ble det 1 time snømåking på meg i stedet for skitur. I dag ligger jeg flat ut på sofaen etter liten fest i går. At jeg ikke lærer. Det er såååå innmari bortkastet. I kveld skal jeg gå en lang frisk tur i lysløypa. I morgen blir det treningsstudio.

Til alle som er inne på denne tråden; ønsker dere alle et friskt og aktivt 2007.

Hilsen Hilde :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er inne i en stim akkurat som ifjor på denne tida og den fortsatte utover våren - så jeg gleder meg virkelig :)

Idag ble det en time JULESTRAMOPP og 583 cal - og jeg kjenner det :)

Du er jo flink du også HildeAstrid. Det er god trening å måke snø også.

Den derre dagen der på lærer vi vel aldri. Jeg sier det hver gang jeg har den jeg også, aldri mer, men som regel skjer det igjen før eller senere huuuuuu. God bedring ihvertfall ;)

Samme hilsen kommer også fra meg til alle som er innom her - godt nytt friskt sporty og sunt nytt 2007 år :cool:

Nyttårsklem fra

HEIDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fra meg også :) Vi kan godt bytte, men skal vi heller kalle oss "Ned 8-10 kg utover 2007" ? Vi bruker jo både vår, høst, vår og kanskje vi holder koken til høsten også ;) - så flinke som vi er. Bare et forslag fra meg (men allikevel feil med utover høsten).

Idag har jeg tatt treningsfri, men skal avgårde på nyttårsmix imorgen - 1 time i sal og 1 time spinning :) så kan jeg ta imot det nye året med god samvittighet og spise pinnekjøtt til middag. Jeg gleder meg allerede :) Kos dere alle sammen imorgen (kanskje jeg er innom en tur) så skrives vi for fullt fra 2007.

Nyttårsklem fra

HEIDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sitter her enda på tråden vå, husker få omtrent et år siden kalte vi tråden utover våren. men nå er det slutt. skal ikke sitte her til neste jul med 8-10 kg fårmye!!!!! fra 2 januar er det slutt, da skal jeg trå ned dørstokken til elexia. gå runder hjemme som jeg vet hjelper, fokusere på og bevege meg og spise normalt:) KOm igjen venner, vi skal klare dette denne våren, Ønsker dere alle et godt nytt år, jeg satser på veiedag på fredager, fredag 5 januar er første offentlige veiedag, mål? skal vi måle oss også??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HildeAstrid

Synnøve, Hege og Heidi - for en standhaftig gjeng. Etter hva jeg husker var vi her ved nytårstider 2006 også.

Helt enig med deg Hege; jeg skal aldeles ike sitte neste jul med 10-12 kg for mye.

Veiedag fredag er OK. Jeg synes det er kjempe motiverende å rapportere til dere hver dag hva jeg har gjort for å trimme. Det holder "trykke" oppe. Kan ikke være dårligere enn dere......

I dag har jeg gått en 1,5 timers tur på ski. Nydelig føre, måneskinn og stjerneklart. Kan det blir bedre???

I morgen blir det ny skitur eller spinning. Avhenger av været. Det er dessverre meldt regn.

Ha en fortreffelig nyttårsaften. Vi møtes igjen frisk og motivert for å nå våre mål.

Klem Hilde:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg gidder heller ikke de derre 8-10 kg lenger. Prøvde en bukse nå som gikk rett i retur inn i skapet - for trang i livet :) Fy pyton altså.

Har vært på treningssenter idag - 1 time step/styrke og 1 time spinning = 970 cal og 5 trimpoeng KJEMPE FORNØYD MED MEG SELV DER.

Husker motet vårt for et år siden jeg, og så flinke som vi var til å motivere hverandre, oppmuntre i oppturer og nedturer ;) dette ønsker jeg å fortsette med. Klart man kan gå lei, men da har vi hverandre :rolleyes Så koselig at noen av oss ikke gir opp og vil trå til igjen. Det er sååååå hyggelig med dere "gamle" travere altså.

Ok nå feirer vi nyttårsaften sammen på hvert vårt sted i landet og møtes i ny tråd som heter "Ned 8-10 kg utover 2007" fra imorgen av. Jeg sender dere alle en tanke kl 0000 ikveld. Ha en fortreffelig kveld alle sammen. Gleder meg virkelig å starte på igjen :)

Stor nyttårsklem fra

HEIDI :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei , skal si en greier legge på seg med jul, ja jul for meg har vært hele desember tror jeg, nå er det nok, skal gå ned 6kg til sommeren, og det skal jeg greie, koselig side nettopp skjekket gjennom den, er det flere der ute som har noen gode tips, og ikke minst skal ta av like mange kilo så er vi to???

Margit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Opprett ny...