Gå til innhold

Ny her inne...


Gjest lilletrampe

Anbefalte innlegg

Gjest lilletrampe

Da har jeg satt ned foten hos meg selv...Unner meg selv AAAAAAALT for mye godis..IKKE bra!!!

 

er ganske lav og veier hele 77,4 (med klær på...veide meg nå så blei jo litt gæli da..men men..ekke såå feil på vekta likevel..*sukk*)

Fatter ikke hvordan jeg skal klare dette..er ikke noe flink til å vite HVA jeg skal spise, hvor mye og ikke er jeg noe flink til å trimme heller ;)

 

Jeg er 21 år og bor i Østfold..har en liten gutt på 3mnd..

 

vekt: 77,4kg :D

 

ønsket vekt : 65kg...

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ny her inne jeg og.. hvis vi ser bort fra min innsats i april/mai. Eksamenslesing gjorde at jeg la på meg istedet for å gå ned, men nå er det ingen bønn.. Skal ned til januar.. og bli der... Har nesten samme vekt som deg nå, 76, og har et mål om 65. Så det hadde vært fint om vi kunne rapportere her .. trenger oppmuntring og maten kan vi diskutere underveis :-)

 

Har vært ute på gåtur i dag + svømt litt. Deilige 21 grader i vannet selv med lett regn!!! Har et ønske om å komme igang med aktivitet nå, sånn at rutinene sitter innen det begynner å høstes.. Er ikke flink til å trimme jeg heller nemlig...Tror det er lurt å begynne i det små.. Tur med vogna for din del kanskje ??

 

Hva sier du: full rapport på mandag? Lykke til , vi klarer det.

 

Solbæret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda flere nye.. så bra.. ny selv i går..

Maaaange av "leserinnleggene" er jo som å høre meg.. ) det er artig..

 

Er i ganske lik situasjon som dere.. Er 169/170 høy og veier 73,5 (veide meg i går) ny uke-nye muligheter som jeg alltid prøver å tenke...

 

Har gått på 2 kurs tidligere i år og gikk ned 8 kg, men med ferie og generelt sommeren har jeg lagt på meg 6,5 igjen.. TRAGISK... vurderer nytt kurs til uka men det er for jævlig å betale enda mer når jeg har 2 bøker og vet nøyaktig hva som skal til...

 

Målet mitt er å gå ned 10 kg.. Ser andre har 10 kg til jul som et mål og det er kanskje ikke så dumt.. høres veldig tøft ut spør du meg..

 

Superfornøyd hvis jeg klarer å gå ned så jeg veier 60 men har 65 kg som mål.

Føler meg jo så utrooolig mye mere attraktig med en gang. For ikke å snakke om hvor mye bedre jeg og kjæresten har det sammen når jeg trives bedre med meg selv...

 

Tenkte å begynne på treningssenter igjen til neste uke for trening av et eller annet slag må til...

Tragisk i dag.. endte på mc donalds med barna men tok en barne meny. Egentlig ikke noe trøst men det er jo mindre mat. Trening får jeg ikke noe av om dagen så der må jeg skjerpe meg...

Håper vi kan motivere hverandre og få noen nye venner også..

Kanskje nye venninner også.. Bor selv i østfold (moss)

Noen som kunne tenke seg å tatt en prat på msn etterhvert?

 

trine-moss@hotmail.com

Lykke til til dere begge og håper jeg hører fra dere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...