Gå til innhold

Hei på dere!


Gjest Miamor78

Anbefalte innlegg

Gjest Miamor78

Jeg er ny her,er endelig igang og nå skal jeg ned asså!

Har gått ned 2 kg allerede, men har ennå noen igjen, veier 75 nå, så mitt 1 mål er 70 kg så 65, og til slutt 60!

 

Går 3 ganger i uken på figurforming i tillegg til slankingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ny på disse sidene søndag. Måtte bare sende deg et svar, for jeg blir kalt Miamor. Og mammamia. Heter Mia, så ikke så rart, men litt vittig å se.

Du er litt mindre enn meg, så mitt endelige mål er 65-67. Begynte her på 81kg. 60kg hadde sikkert vært fint, men jeg må være litt realistisk. Er 170 høy.

 

Kanskje vi snakkes igjen her inne...

 

Ha en fin dag og stå på!

 

mius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ny her' date='er endelig igang og nå skal jeg ned asså!

Har gått ned 2 kg allerede, men har ennå noen igjen, veier 75 nå, så mitt 1 mål er 70 kg så 65, og til slutt 60!

 

Går 3 ganger i uken på figurforming i tillegg til slankingen![/quote']

 

 

Hei!

 

Jeg vurderer også figurforming, hva heter opplegget du går på og er det effektivt??Jeg har ikke så mye ekstra, men det er øverst på lårene problemet er..veier 65 kg og er 170 cm.Fortell litt mer, nysgjerrig! Greit å forme figuren etter allt fettet er borte, for noe fett sitter jo igjen på plasser kroppen ikke har greid å kvitte seg med det..Veldig intr. i å få strammet opp hud og få bort ujevnheter..Har hørt om LPG?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Er egentlig ikke ny her, men med et utroooolig langt opphold, er jeg nå tilbake for alvor. Håper motivasjonen skal holde denne gangen. Jeg har gått i den samme fella hver gang; begynner på treningsstudio og holder i 3-4 mnd, så finner jeg liksom ikke det overskuddetalle andre finner ved jevnlig trening... og så slutter jeg .

En annen ting er jo at jeg vil se resultater fort, og det kan være vanskelig.

Men hvordan fungerer figurforming med slanking? Mulig å se resultater fortere tror du?

 

måtte motivasjonen holde denne gangen

pjuska

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste det første innlegget til "miamor".. Jeg har de samme målene som deg! Veier nå 73, men har delmål på 70, 65 og så endelig mål på 60.. Har ønske om å kanskje klare det til jul..(?) Hvis jeg er skikkelig flink selvfølgelig.. ;)

 

Lykke til alle sammen!! Håper det går an å forsette å treffes innimellom her inne, så jeg får høre hvordan det går med dere :D

 

klemmer fra kristine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...