Gå til innhold

Hvilken menyer er dere på?


Gjest penny

Anbefalte innlegg

Jeg er noe usikker for tiden på menyvalget mitt og vi er enige ( kursleder ) og jeg at jeg skal prøve meny , en stund fremover. Jeg er 171 cm høy , og vekt er 86 kg.og har gått på meny med 1600 kcal, en stund med litt under dette ( 1400- 1500 kcal ) og nå er det lenger ned. Jeg bare lurer på hvilket inntak dere andre er på ( dere som evt er noenlunde i samme høyde ) for det er noe vanskelig å få en grei nedgang i vekten denne gange. Ser ganske mye på cm så for all del, men jeg ønsker jo litt vekttap også. Er ganske flink med å få i meg viktig og riktig mat, så det er vel neppe der problemet ligger. Har dere noen ideer????

 

Glad for alle tilbakemeldinger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går også på meny 2, jeg er 1,71 høy og 95,6 kg.I fjor når jeg gikk på kurs hadde jeg samme vekt og gikk på meny 3.

Det kommer jo helt an på aktivitetsnivået ditt og hvordan du kommer ut der,har du regnet det ut?

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har regnet aktivitetsnivået, ut så den er grei. Men, det varierer jo litt og, uke for uke. Merker at jeg sliter litt mer nå med å gå ned i forhold til første to kursene. Da gikk jeg jo av og til ned 2 kg på en uke, selv om det var litt varierende noen uker.

Jaja, jeg får prøve meg frem så vi får holde ut. Kan jo være at det stagnerer etter en stund når man har gått noen kurs som jeg.

 

Lykke til du også, og takk så mye for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...