Gå til innhold

15-17 kilo til målet.. vektregistrering


Gjest dua

Anbefalte innlegg

Dette er en tilleggstråd til 15-17 kilo til målet.. Her skal kun vekt og mål registrers.

 

Lykke til alle sammen.

 

Oppstart mål på de som er med på tråden:

 

 

rainara 167/34/78

dua 165/33/82

masmasmas 176/31/77

carpa 167/39/79

heges65 173/40/88

 

Penny mangler jeg oppstart info påÂ… er det flere så bare gi meg beskjed! Sammen er vi sterke, og de bakerste tallene skal vi få klart å redusere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir alltid så motivert av å lese hvor flinke dere er!!!

162/80, og det er alt for mye.30 år.. Er alt for lite i aktivitet, og glad i mat. Sitter for det meste på jobb, og skjønner ikke helt hvordan jeg skal få tid til å trene. Har to barn som krever sitt, og derfor er overskuddet helt nedi bøtta når de er lagt seg.

Har planer om å bli gravid nå i høst, og tenker med gru på hvordan jeg kommer til å se ut..... Tenkt å start på et GR kurs i slutten av august. Jeg trenger å gjøre noe nå, for vekta går gradvis oppover, og det skremmer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal vi ha av info om oss selv? Vekt ja, ,men hvilke andre mål?

 

Kan ikke akkurat slå i bordet med noe stort vekttap i det siste, for jeg gikk opp 100 g denne uken ( Mandag ) Men, jeg gir jo ikke opp, og det er veldig motiverende å følge med dere andre.

 

 

 

Hilsen

Penny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal vi ha av info om oss selv? Vekt ja' date=' ,men hvilke andre mål?

 

Kan ikke akkurat slå i bordet med noe stort vekttap i det siste, for jeg gikk opp 100 g denne uken ( Mandag ) Men, jeg gir jo ikke opp, og det er veldig motiverende å følge med dere andre.

 

 

 

Hilsen

Penny[/quote']

 

Tja vi kan jo ta med livvidden også da.

Men bli enige om akkurat hvor vi måler da.

Jeg måler meg ved buken omtrent, ca 5 cm nedefor navlen.

Da blir mine personlige tall 79,5/105

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter litt labert resultat forrige uke er det gått av 1,1kg denne uka.

 

Resultat:

 

Vekt 70,3/livvidde 83 (målt rett over navlen)

 

Rainara

-som håper på vekt under 70 neste uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på vekten i dag tidlig, og det var slett ikke noe oppløftende syn. Har vert borte noen uker, og har ikke hatt noen vekt å veie meg på. Vekten viste 75,2, det samme som jeg var for flere uker siden. Vet ikke helt om jeg skal bli lei eller forbanna. Kanskje det er best å bli sistnevnte, så er det kanskje letter å få motivasjon til å fortsette. Det hjelper iallefall ikke å sette seg ned å bli deppa. Neiiii. Jeg er sint og skal jammen ta meg sammen for å klare dette her !! (Er sikkert ikke så sint som det ser ut som.... ) Lykke til med veiingen dere andre !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er ikke alltid like enkelt det der med vekten. Jeg gikk opp 600 g forrige uke men gikk ned igjen litt denne uken. Før det stod jeg bom stille! Jeg endret menyen min en del ( opp ) fordi jeg fant ut at jeg antagelig gikk på sparebluss. Har økt treningen litt, men jeg har ikke hatt særlig mange trimpoeng i ft det mange av dere her har. Men, uansett så viste det på vekten denne uken. Stå på, vurder menyvalget og aktiviteten, og dersom dere er i tvil så prøve å endre den litt. Trenger ikke å være mer enn en ekstra skive til to av måltidene o.l. Jeg har stor tro på at det vil gå ( vet det etter tidligere kurs ) men noen ganger tar det så inmari mye lengre tid!!

Lykke til!

 

 

Penny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på vekten i dag tidlig' date=' og det var slett ikke noe oppløftende syn. Har vert borte noen uker, og har ikke hatt noen vekt å veie meg på. Vekten viste 75,2, det samme som jeg var for flere uker siden. Vet ikke helt om jeg skal bli lei eller forbanna. Kanskje det er best å bli sistnevnte, så er det kanskje letter å få motivasjon til å fortsette. Det hjelper iallefall ikke å sette seg ned å bli deppa. Neiiii. Jeg er sint og skal jammen ta meg sammen for å klare dette her !! (Er sikkert ikke så sint som det ser ut som.... ) Lykke til med veiingen dere andre ![/quote']

 

Ikke gi opp, bruk sinnet ditt til videre motivasjon. Jeg vet akkurat hvordan du har det men du kommer i siget igjen. Bare ikke gi opp :-)

 

Vi har en lang høst foran oss, en delig tid for slanking for det er ikke noe særlig fristelser før jul nå. Sett deg et mål fram til jul og ha som gulrot at du skal kunne unne deg litt god julemat i julen :-)

 

Uff tenk å prate om jul allerede da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk altså ned 1,1 kg denne uken og det er jo kjempefint! Valgte selv å endre inntaket opp og er nå i ca 1500 kcal pr dag. Jeg veier nå 85,9 og har vært oppe i 88 ved starten. Nå er det på egen hånd fremover men det skal nok gå greit.

 

Stå på alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en tilleggstråd til 15-17 kilo til målet.. Her skal kun vekt og mål registrers.

 

Kan dere skrive ned slik at jeg kan klippe og lime?

 

 

Lykke til alle sammen.

 

Oppstart mål på de som er med på tråden:

 

 

rainara 167/34/78

dua 165/33/82

masmasmas 176/31/77

carpa 167/39/79

heges65 173/40/88

Bjørg74 163/32/79,4

Pusken 162/30/80

Penny xxx/xx/88

Gykke 161/30/78

Vanilla 160/37/79

 

forje uken har jeg disse målene på oss.

 

rainara 167/34/ 70,7/ 82cm liv

dua 165/33/80,4/91 cm liv

masmasmas 176/31/75,2

carpa 167/39/76,7

heges65 173/40/88

Bjørg74 163/32/79,4

Penny 85,9

 

Mandag 19.september veier vi :

 

dua 165/34/79,6/90 cm liv

carpa 167/39/77/93

rainara 167/34/ 69,9/ 80

Gykke: 161/30/78,5/103 cm

Vito 176/34/87,3/108 - velkommen skal du være Vito!

 

Mandag 25. september veier vi:

 

dua 165/34/79,5/89 cm liv

Gykke 161/30/76,4/101 cm

rainara 167/34/ 69,6/ 80 cm

Penny 85 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er under 70!! Altså 69.9 og livvidde 80. HURRA.

 

Jeg er klar over at det kan gå oppover igjen, men nå har jeg ikke veid så lite på 5 år så jeg er som et glis. Nå drar jeg på shopping snart, slik at jeg får noen klær som passer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Hadde ikke tenkt å veie meg før neste mandag i og med at jeg heiv meg på på slutten av uka, men gjorde det allikevel pga. store utskeiielser i helga. Og godt var det! Hadde gått opp 300gram!?! Fint å få den vekkeren så tidlig -> ta meg sammen!

 

Nye mål:

Gykke: 161/30/78,5/103 cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...