Gå til innhold

Måle meg.....


Gjest ikkenick

Anbefalte innlegg

Gjest ikkenick

Hjelp, har nettopp "smygmålt", dvs jeg skal egentlig ikke måle før til tirsdag. Men klarte ikke å motstå fristelsen til å gå på badevekta til morgnen, og heller ikke klarte jeg å la målebåndet være... (Så lenge det er de fristelsene jeg faller for, og ikke snop, er det jo bedre iallfall...)

 

Jeg har gått ned 1,6 kilo på under en uke, men ser til min skrekk og gru at midjemålet ikke krymper, det virker heller som det har blitt mer av meg rundt magen. (og det trenger jeg ikke....) Får derimot 2 cm mindre rundt halsen og 1 cm mindre rundt overarmen.

 

Kan dette stemme? Eller har jeg snurpet målebåndet godt inn når jeg målte midjen første gang, tro? Mener selv at jeg ikke har gjort det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kan jo være at du av en eller annen grunn er litt "oppblåst". Jeg blir kjempefort det hvis jeg drikker f.eks.. cola light (tror det er det nye søtningsstoffet) eller hvis jeg spiser enkelte grønnsaker. Eller hvis jeg spiser for fort. Eller... eller... :) Uansett har du jo vært kjempeflink som har gått ned såpass andre steder på kroppen!

 

Tror det kan være lurt å måle seg en gang i uken, men kanskje fokusere mer på tendensen over tid en akkurat mål fra uke til uke. Jeg synes i tillegg det er litt vanskelig å måle på samme plass og passe på å holde magen "i samme stilling" hver gang... men det er kanskje bare meg ;)

 

Lykke til i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...