Gå til innhold

veiing uke 34


Gjest Coco

Anbefalte innlegg

Du skal se du får gått ned 1,7 kilo til den store dagen;)

Bra du har klart de resterende oxo!;)

 

Dette blir en spennende veie uke. Har vært ganske flink, men vi får se:) Ikke brukt opp alle kosemerkene mine heller:)

 

Vi snakkes i mårra!!Min veie dag.

Håper vi får flere rapporter etterhvert da, er jo bare å rapportere når dere har veie dag, vi andxre er jo innom å kommenterer selv om det ikke akk er våres tur den dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! endelig under 82!!! :-) 81' date='7 i dag

 

Kibou

 

gifter meg om 26 dager![/quote']

 

Gratulerer med nådd mål. Slett ikke dårlig. Også rekker du sikkert bitte litt til før den store dagen, du kommer til å bli kjempe flott ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal se du får gått ned 1' date='7 kilo til den store dagen;)

Bra du har klart de resterende oxo!;)

 

Dette blir en spennende veie uke. Har vært ganske flink, men vi får se:) Ikke brukt opp alle kosemerkene mine heller:)

 

Vi snakkes i mårra!!Min veie dag.

Håper vi får flere rapporter etterhvert da, er jo bare å rapportere når dere har veie dag, vi andxre er jo innom å kommenterer selv om det ikke akk er våres tur den dagen.[/quote']

 

titter innom ja, gjerne hver dag, for å se hvordan det går med dere andre .Hjelper litt på motivajsonen av og til gjør det også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjempe bra fletch!!

En bra start, da er det lettere å holde ut oxo!;)

 

Jeg er oxo innom gjerne en gang om dagen, til og med to, for jeg fører maten på nett. Mange snakker om å telle kallorier. Jeg teller ikke så mye egentlig, følger vekta på maten, og fører det på datan, og da går kaloriene inn av seg selv. om frokosten har 50 kcal mer enn det skal den ene dagen, så er den normal dagen etter. Egentlig ganske lett.

Tenker ikke på kcal i det hele tatt:)

Kommer på igjen i mårra tidlig jeg, med ukas resultat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sliter med å klare å spise så mye jeg... er jo mett lenge før jeg har spist det jeg skal.. spiser alle måltidene men klarer ikke å spise nok tror jeg... noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sliter med å klare å spise så mye jeg... er jo mett lenge før jeg har spist det jeg skal.. spiser alle måltidene men klarer ikke å spise nok tror jeg... noen tips?

 

Jeg sliter også litt med å nå kcal.

Så det som hjelper litt er å få i seg sunt fett. Nøtter, avocado o.l. Da får man opp kcal. litt. Jeg har brukt nøtter en del, noen mandler her, litt valnøtter der det hjelper. Har litt nøtter i frokost blandingen, noen sammen med mellom måltidet. Avocado i salaten. Og fet fisk er jo bra....

Det gjelder egentlig å finne bra mat, som gir litt volum. Nytter ikke med bare salat, det gir nesten ingen kcal. Og fungerer best som tilbehør, eller som base for litt mer kcal. holding mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg gått opp 0,4. Og hvorfor vet jeg ikke... Skikkelig deprimerende, har jo gjort det jeg skal, selv om jeg ikke hadde 28 trimpoeng denne uka, så hadde jeg i allefall 19,6 og det er jo et bra antall det oxo....

Kunne liksom ha spist den isen føler jeg, som jeg var så flink å holde meg unna på søndag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var sikkelig synd KL06 ;)

Det går dessverre opp og ned her. Og jeg skjønner heller ikke hvorfor det går opp isteden for ned når vi er så flinke.Jeg kan bare oppfordre deg til å legge dette resultatet bak deg, og se fremover.

Hvis du spiser mye det samme, kan det hende at det kan lønne seg med en endring av matvarer. Det tipset fikk jeg en gang....

Uansett er det viktig å holde motet oppe, fortsett med den gode trenden på trening, du har jo utrolig mye trimpoeng :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sitter jeg...syk. Det gjør vondt. Hele ukas veiing ble glemt. Og nå bruker jeg det meste av dagen på å sove. Da gjør det ikke så vondt. Sikkelig uflaks. Må bare passe på at jeg ikke trøstespiser for mye, jeg har en tendens til å gjøre det når jeg er syk....

Og KL06....kanskje du ikke burde trene så mye...leste en gang, i et av ekspertmøtene, at noen ble rådet til å kutte litt ned på treningen, da kroppen kanskje ikke helt klarte å være med på en så stor utfordring...Bare noe jeg kom på, når jeg leste innlegget ditt...mulig verd å prøve. Uansett, så håper jeg det lsøner for deg,bare ikke stress for mye med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at du er syk da! Har gått å venta på veie rapp fra deg, så da skjønner jeg hvorfor den ikke kommer!

 

Kurs lederen ba meg kutte ned, og spise en viss kcal i mat for å se. Og når jeg regner da på hvor mange ganger jeg kan trene i studio, er det ikke i tre timer en gang i løpet av en uke, så det alene blir en utfordring. Hun sa oxo det at mange gikk ned i vekt når de kutta ned litt på treninga. Vi jobber nå med å finne den beste løsnigen for meg, så det blir mye testing fremover:)

 

Du får se å komme deg på beina igjen, bare dumt å ligge der å være syk;)

Du må ha god bedring, så håper vi på at du kommer deg raskt!;)

 

Bedringsklem fra meg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...