Gå til innhold

ny og gifteplaner


Gjest fletch

Anbefalte innlegg

jeg skal ned 20 kg før vi skal gifte oss men kunne trengt litt motivasjon og inspirasjon så tenkte jeg kunne legge inn en liten lapp her..

 

bryllupet skal være til sommeren så jeg har litt å få bort før det. jeg begynte om mandagen og har til i dag gått tur hver dag og det har gitt resultater, 2,5 kg på en uke.

 

hvis det er noen som er i samme båt som meg så hadde det vært koselig å høre fra dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er flere. Jeg skal ned så mye jeg klarer til sommeren igjen.

Vet ikke om du vil ha en fast veie dag, men vi prøver å komme inn en dag i uka hvor vi sier hvordan det er gått, jeg har veiing på tirsdag, og sier noe da, Coco har en anna dag, og hun legger igjen rapport da. Så støtter vi hverandre opp selv om vi har forskjellige veie dager.

Håper du vil henge deg på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vie dag på onsdager, så nå har vi fylt opp halve uka ;)

Det er bra det blir flere, for da blir det litt mer spennende å følge med... Ikke for det KL06 og jeg har da hatt det hyggelig vi, men jo flere vi er sammen osv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosejento

Hei!

 

Har og gifteplaner...Skal gifte oss 1. sept. 2007. Gleder meg ;) Har gått 1 Grete Roede kurs, der eg gjekk ned 5 kg. Skal begynne på kurs 2 på onsdag, og håper på å ta ein god del av før eg må ut og kikke etter kjole...

 

Lykke til alle sammen!!!! Dette klarer vi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Perfeksjonisten

Jeg skal ned mest mulig til jeg skal gifte meg 23 juni 07, vil i hvert fall ned 20-25 kg, har gått ned allerede gått ned ca 4 kg, så det går riktig veien. Vi er i samme båt og vil gjerne at vi kan motivere hverandre! Jeg trener ca 3 ganger i uken, og spiser sunt. Lykke til!!! Benedicte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jeg skal gifte meg 9 juni 07, og har stooore planer om å gå ned ca 20 kg til den tid. Har gått på Grete Roede i 3 måneder, og gått ned ca 15 kg. Men måtte kutte ut kurs på grunn av skole og jobb.

 

Har lagt på meg en del igjen.. =( var ikke en del av planen, trenger derfor litt motivasjon for å komme på rett spor igjen... =)

 

smh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har gått på nettkurs. Fungerer bra for meg, går på skole og jobber turnus på sykehus ved siden av, kan rapportere nesten når det passer meg( ofte i løpet av en dag) Anbefales som et alternativ til "vanlige" kurs, noe jeg ikke har mulighet til å gå på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eliasmamma

Hei ser dere har holdt på en stund. jeg skal gifte meg 18 aug 07, og vil ned så mye som mulig, har snart fullført kurs 1, men ammer så har bare gått ned knappe tre kilo, ganske frustrerende!

Men får vel bare prøve å henge med. Spennende å følge med på resten av brude gjengen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...