Gå til innhold

16,6kg til jul....


Gjest tinka26

Anbefalte innlegg

ja da var det tid for raporteringen igjen...

 

vekt:114,9(-1,5)

igjen til jul:14,9kg

 

oarm:34,5(-1,5)

hofte:119(-3)

midje:119(-1,5)

lår:67(-2)

legg:42,5(-0,5)

 

sum -cm tilsammen:8cm

fornøyd med det.....

 

begynner på kurs i dag og gleder/gruer meg til det....

noen som har erfaring med librakurs?

funker ikke dette blir det gr maxikurs nestegang.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bra tinka..deilig å se at kiloene forsvinner.

 

Her i gården går det også veldig bra. Minus 3,5 kg på tre uker...;)

 

Vekt: 86,8 (-1,0)

 

Målet er 10 kg til jul, så da er det 6,5 kg igjen. Lager nytt mål hvis det går bra!

 

o.arm: 34,5 (-0,5)

midje: 94 (- 5,0)

hofte: 108 (- 4,0)

lår: 67 (0)

legg: 41 (- 1,5)

 

Tilsammen 11 cm

 

Det var deilig å begynne på jobb igjen å komme inn i faste rutiner. Spiser 1 Fedon bar med sjokolade hver dag i tre tiden, så holder jeg til middag. Den har reddet meg forrige uke.

 

Stå på jenter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnelin

;) Flinke jenter er dere!

 

Denne uken har jeg ikke tatt av ett gram, men jeg har heller ikke gått opp. Kunne vært bedre, men sånn var det nå bare.

 

Vekt: 77 (77,5)

Mage: 89 (89)

Bryst: 113,5 (114)

Hofte: 99 (100)

O arm: 31 (32)

Lår: 53 (53)

 

Ny sjanse denne uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...opp igjen 1 kg denne veka, la inn på den andre tråden tidlegare i dag, og som eg skreiv der, eg har ete for lite trur eg, så i dag startar eg på ny frisk med meir mat....

 

For å letta min eigen samvittighet har eg vore i kjellaren på stepmaskin med påfølgande styrketrening i kveld, no ventar ein velfortjent dusj før eg sig ned i godstolen ein times tid.

 

Ser det har gått bra med dåke andre denne veka, gratulera til alle og stå på vidare! Håpar eg kan skriva minus neste veke...raude dagar i vente på kalendare, så det kan vel også forklara oppgangen... for eg syns eigentleg eg har vore flink...

 

God veke til dåke alle, stå på!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Detteskaljegklare

Her kommer min rapport:

 

Gikk ned hele 2,8 kg første uke( altså sist uke), men denne gangen ble det med 3oo gram. Men det er da noe, da:-) Hadde ikke regna med å gå ned like mye som sist, det hadde vel heller ikke vært så bra i lengden. Er vel lurest med ca 1 kg uka tror jeg.

Så da får vi se neste uke, håper jeg får til litt mer trening kommende uke, var ikke fornøyd med ukas trimpoeng.

 

Stå å videre folkens! :-)

 

DETTE SKAL VI KLARE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er alle ute og trimmar??

 

Registrerte mål for første gong i går, her er dei:

 

Midje: 91

Hals: 35,5

Lår: 60

Bryst: 102

Hofte: 105

Overarm: 32,5

 

Et meir denne veka, så får vi sjå om det set fart på sakene!!

 

Håpar det går bra med dåke andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Detteskaljegklare

Målte nettopp jeg også. På 10 dager har jeg minket med 14,5 cm. Så gøy å se resultater! Ser det vel så mye i cm som på vekta. Nå skulle jeg ønske jeg hadde målt meg den dagen jeg starta, hadde vært interessant å sett hvor mye det har blitt på de to ukene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målte nettopp jeg også. På 10 dager har jeg minket med 14' date='5 cm. Så gøy å se resultater! Ser det vel så mye i cm som på vekta. Nå skulle jeg ønske jeg hadde målt meg den dagen jeg starta, hadde vært interessant å sett hvor mye det har blitt på de to ukene...[/quote']

 

Kjempebra!!!

 

Eg målte meg heller ikkje ved start, første gong i går, skulle nok også ha målt meg ved start for å sjå på det i staden for vekta, for den viser ikkje så mykje...

 

Men, eg har juksa litt og konstatert at eg er på rett veg denne veka... får ha ei nøktern helg..

 

Onsdag-fredag i neste veke skal eg til utlandet i jobbforbindelse, det blir ein utfordring både trimmessig og matmessig....får datsa på situps og andre styrkeøvelsar på hotellrommet...

 

No skal eg henta ungar på SFO og barnehage og så heim og laga kvalkjøt til middag, snakkast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg har 15,6 kg som jeg vil bli kvitt til jul... og på 17 uker så kan ikke det være så alt for ille mål...

 

Her er resultatet uke 1

vekt 85,6

midje 95

lår 63

bryst 107

 

Må bare si at 14 cm er kjempebra!!!

 

hilsen tye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg har 15' date='6 kg som jeg vil bli kvitt til jul... og på 17 uker så kan ikke det være så alt for ille mål...

 

Her er resultatet uke 1

vekt 85,6

midje 95

lår 63

bryst 107

 

Må bare si at 14 cm er kjempebra!!!

 

hilsen tye[/quote']

 

Hei!

 

Fint hvis vi blir flere :) så er bare å henge seg på. Ser at vi har nesten samme vekt og samme mål, så da er det enda mer spennende ;)

 

Hilsen gena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor egentlig....? veldig mange vet hva som skal til.. inkl.meg, men hvorfor klarer jeg det ikke... Skal på mitt 3.kurs nå til tirsdag så det hjelper betraktelig å få oppfølging.. 170 høy og 73-74 kg. Ned til 60-63 så noen kilo blir det..

 

Meg tenk a, jeg syter over mine 10 kg, men jeg alltid har hatt en veeeeeeeeelig stor søster.. da snakker vi om over 200 kg..ca 240 kg faktisk..

Hvordan har jeg hatt samvittighet til å syte til henne om kiloene mine når ho skal ned over 150 kg? merkelig.. (ho veier nå 123 kg pga operesjon)

 

Men men.. ønsker alle lykke til og hører gjerne fra dere..

 

Noen fra østfold eller oslo her?

 

Trine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Detteskaljegklare
Hei jeg har 15' date='6 kg som jeg vil bli kvitt til jul... og på 17 uker så kan ikke det være så alt for ille mål...

 

Her er resultatet uke 1

vekt 85,6

midje 95

lår 63

bryst 107

 

Må bare si at 14 cm er kjempebra!!!

 

hilsen tye[/quote']

 

Heisann tye- og velkommen i klubben :-)

Ser vi har ganske like mål vi også! Jeg startet på 84,6 kg og vil ned til 70kg. Kjekt å slå følge på veien ;-)

 

Vi snakkes igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette blir spennende, den første helgen hvor alt skal ned på papiret.... Det blir spennede og se hvordan det går... Dere får ha en hyggelig helg.. jeg skal jobbe så gledere jeg meg til å høre hvordan det har gått med dere over helgen. Kjekt at vi er flere!!!!

 

God helg!!

 

hilsen tyr74 (ser jeg har bommet litt på tastaturet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelg, etter ei hektisk veke på jobb og heime åleine med tre små.... berre snakk om timar til pappen kjem heim og kontordøra kan låsast for helga. Skal bli godt...

 

Skal vi lova kvarandre å vera flinke i helga???

 

Eg har ingen større planar, trur eg skal ha meg eit glas vin eller to i løpet av helga, men ingen utskeielsar av noko slag. Begrensar seg sjølv med tre små i huset..

 

God helg til alle, vi målest på mandag!

 

Skal vi kanskje leggja måla ut på ny tråd denne mandagen også, som sist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har akkurat kommet hjem fra jobb og gjort mat innkjøp. Blir kylling og salat men kan unne seg et glass rødvin på kosemerkene, men ikke noe godis ;)

 

Ha en god helg alle sammen!!

 

Hilsen gena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Detteskaljegklare

Ja nå er det helg igjen. Synes ukene raser av sted jeg. Jeg er med på å love å ikke skeie ut! Blir gjerne litt vanskelig, men skal klare det. Har holdt meg borte fra snopet i 3 uker, men nå kjenner jeg at det frister alt for mye... Tror nok det blir mange fruktsalater med vaniljekesam denne helgen, ja:-)

Snakkes igjen på mandag da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest biggmama

Ja, på mandag veide jeg meg igjen, og vekten min stoppet på 75 kg det er - 1,1 kg på en uke, og det er jeg skikkelig stolt av...ser det er flere her inne som raser ned og til dere alle...Må dere ha en fin og nedgangsrik helg...;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, denne mandagen gitt det ikke fult så bra...vekten landet på 75,4 og fra forrige mandag er det opp 0,4 kg....men satser nå på neste mandag hvor målet er 74,5 det hadde vært fint....:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...