Gå til innhold

Noen som meg?


Gjest Milva

Anbefalte innlegg

Hei,jeg er 25 år(føler meg som jeg skulle vært 60 og ha født 10 unger-når jeg ser på kroppsfasongen..)og tobarn`s mor.Nå er jeg lei av å se ut som en hvalross og gå i store,slaskete klær.Veier 85 kg og nå SKAL jeg ned til 65,målet er å komme seg ut på en fest i påsken,nyslanket med nye klær og føle meg lekker....starter på nettkurs denne uka,med veiedag onsdag.Noen som vil henge seg på så vi kan rapportere litt til hverandre?Go girls,dette klarer vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil gjerne henge meg på;) har onsdag som veiedag jeg og:)

 

mitt mål er å gå ned 13 kilo, og håper å komme veldreid og slank på fest til jul:)

gleder meg til å se hvordan det står til på vekta nå på onsdag.. har vært litt utskeielser i det siste, men nå er det tilbake i sunne rutiner!

jeg rapporterer hvordan det står til på onsdag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei,ja da er første veiing gjort...85,7 kg.Og nå skal jeg ikke gi meg før jeg har nådd tallet 65,det er vel 4 år siden jeg så det på vekta sist...Hvor gammel er du forresten?Og har du barn?Er litt utfordring med middagen synes jeg,finne noe som alle liker er ikke lett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lei av trange klær der det tyter her og der, lei av å føle meg som en kjempe (går på skole sammen med endel Asiatere, så høyden gjør jo også sitt, men allikevel.) Målet er først 5 kg til 26. september (da reiser jeg på høstferie), deretter 6 kg til til 8. desember (da er det "Graduation", og jeg skal inn i en vakker, sexy kjole har jeg bestemt meg for.)

 

Er 24 år, går på skole i Sveits, og har gått på GR kurs et par ganger tidligere. Prøvde også ivåres å gå ned, var da på samme vekt som nå, men ser ut til å ha en veeeeldig seig kropp på dette platået. Men får jobbe på, og satse på å få litt støtte her. Alltid godt å være flere! Jeg har veiedag på mandager, og vi får se hvordan det er gått imorgen. Prøver å være flink til å jogge og spiller litt fotball på veldig amatørnivå.

 

Lykke til alle sammen, vi snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med - har akkurat sammemål som deg:

85 i dag - 65 før neste sommer - gjerne til påske !

 

Har veiedag mandag jeg, men kan jo allikevel rapportere det på onsdager til dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallosann godt folk!

 

Begynte på grethe roede kurs idag, så jeg har veiedag på mandager. Jeg er en 84-modell, som er lei av å se ut som jeg gjør. Jeg er 173 cm høy, og veier for øyeblikket 78.5kg. Målet mitt er å komme ned til 65kg til mai! Det vil si jeg har 8mnd på å gå ned 13.5 kg. Det skulle vel ikke være helt umulig! ;)

 

Håper vi kan klare å støtte hverandre opp så godt så mulig. Tror den viktigste faktoren her er motivasjon!! Gleder meg, og lykke til til oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei,så bra at vi er så mange.Jeg har veldig tro på at vi klarer dette.Vi får backe hverandre opp så godt vi kan.Motivasjonen er nok nesten det verste ja,selv om jeg føler meg veldig motivert til tider,også godtesuget da...er så utrolig godtesjuk om kveldene.Men har begynt å drikke en kopp forbrenningste med et par suketter i etter hvert måltid og det hjelper igrunn ganske mye.

To dager igjen til veiedag,klarer nesten ikke vente,har lyst til å snikveie meg hver dag... ;) Lykke til videre alle sammen.Rapporterer på onsdag da jeg har veiedag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere! Har begynt i dag, veier 92,1 kg, har satt meg som mål å komme ned til 78 kg til jul, altså 14 kg. Har gått Grete Roede-kurs tidligere, men prøver nå på egen hånd ved hjelp av nettsiden her. Flott med et forum der man kan støtte hverandre. Lykke til, alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med - har akkurat sammemål som deg:

85 i dag - 65 før neste sommer - gjerne til påske !

 

Har veiedag mandag jeg' date=' men kan jo allikevel rapportere det på onsdager til dere[/quote']

 

Du kan jo bare rapportere på mandager og da,hvis det er lettere for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er i gang, vil gjerne ned fra 75 til 65, er 1,72 høy, og trives ikke med kroppen min slik jeg er nå.

Er litt usikker på hvor mange Kcal kan jeg spise i løpet av dagen, syns det er vanskelig å vite, de regner sammen, men jeg er usikker på om det er mye eller lite liksom ??

Skal veie meg på mandag.... jeg begynte her på mandagen.

Ønsker virkelig å bli litt fastere i "fisken"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...