Gå til innhold

10 Kg Til Jul


Gjest jannicke

Anbefalte innlegg

Takk oppned! Prøver å si det til meg selv også, men det er jo alltid litt skuffende. Nå gleder jeg meg bare til jeg kan dra hjem fra jobb og målt cm sånn ordentlig, det er jo minst like viktig å se av cm'erne forsvinner som at kiloene forsvinner!!

 

2,8 kg er på 3 uker = nesten 1 kg i uka.. og det er jo egentlig mer enn bra nok!! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar
Gjest Ettbarnsmamma

Du har akkurat samme "mål" som meg! Jeg er også 172/173 høy, og veier 76/77 kg. Har som mål å gå ned til 65. Er 33 år.

 

Håper vi kan slå følge litt på denne tråden!

 

Jeg har meldt meg på Internett-kurs, men det starter ikke før i begynnelsen av oktober. Inntil da skal jeg bare begynne å øve meg litt;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! jeg vil gjerne være med! jeg står litt stille for tiden. ønsker å gå ned rundt 10 kilo! ønsk meg lykke til i dag fotr jeg skal på 2.gangsintervju på et treningssenter jeg vil jobbe på! da blir det trening 2 ganger om dagen! juhu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er med i en tråd ned 6 kg til første okt.Har to kg igjen til dette målet.Jeg er er 40 år har 4 barn.

 

Har lagt på meg mye i den senere tiden,måtte nesten hylskrike over meg selv før jeg klarte å snu utviklingen.matprogrammet som nå følges er det ganske greit å følge synes jeg.

 

Har gått ned 6 kg fra 26 juni,en behagelig tempo som går greit,trenger ikke å sulte meg i hjel.

 

Har veiedag på torsdag,dersom jeg har et kg i minus kjøper jeg en maskara i premie.Veier 77.1 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne snart 32 år' date=' gift, to barn. 168 cm og 79 kg. Må ned 10 kg. Vil gjerne prøve nå dette målet til jul. Hadde vært så moro! Sliter med motivasjonen. Vekten går bare oppover.

Var så flink til å trene før....

Er blitt student igjen og føler at tiden er inne for et oppgjør meg med selv.

Få utdanning og gå ned de fordømte kiloene!!![/quote']

Du har omtrent samme vekt og mål som meg.håper du fortsetter her inne.Med litt studering vi er jo flere med omtrent samme vekt,de fleste er noe høyere enn meg jeg er bare 162 høy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er 39 år og bor i Stavanger. Vekt 76,5 høyde 173 cm. To døtre på 14 og 16 år.

Har gått ned diverse ganger, og vet akkurat hva som skal til. Problemet er å holde seg der nede. Målet er å komme ned til 67 kg.

Det jeg trenger er motivasjon og "press" for å holde meg unna godterier, kaker og snacks. Så nå har jeg gjort avtale med meg selv om å gå ned ca 1 kg i uken.

Stå på videre dere som allerede er i gang, ser ut som en motivert gjeng. Gleder meg til å gå på vekten om en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har akkurat samme "mål" som meg! Jeg er også 172/173 høy' date=' og veier 76/77 kg. Har som mål å gå ned til 65. Er 33 år.

 

Håper vi kan slå følge litt på denne tråden!

 

Jeg har meldt meg på Internett-kurs, men det starter ikke før i begynnelsen av oktober. Inntil da skal jeg bare begynne å øve meg litt;-)[/quote']

 

Klart vi kan slå følge! Jeg har ikke råd til internettkurset nå, men holder meg på 15-1600 kalorier og har ca 25 trimpoeng i uka. Burde funke det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her er det bare å henge seg på, så drar vi lasset sammen :D

 

Fikk plutselig lyst til å slenge ut ett spm til dere alle:

Har dere ett eller annet plagg laaangt inni skapet dere drømmer om å få på igjen?

 

Jeg har jo masse klær som bare venter på å bli brukt igjen, men det store MÅLET (i tillegg til vektmålet) er å få på en Lee ola-bukse jeg kjøpte i vinter. Jeg var så utrolig stolt da jeg kjøpte den buksa, minste str jeg noensinne har brukt (men det var kg som hadde rast fort av og som kom fort på igjen - Ja, faktisk så fort at jeg ikke la merke til det engang, haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja' date=' her er det bare å henge seg på, så drar vi lasset sammen :D

 

Fikk plutselig lyst til å slenge ut ett spm til dere alle:

Har dere ett eller annet plagg laaangt inni skapet dere drømmer om å få på igjen?

 

Jeg har jo masse klær som bare venter på å bli brukt igjen, men det store MÅLET (i tillegg til vektmålet) er å få på en Lee ola-bukse jeg kjøpte i vinter. Jeg var så utrolig stolt da jeg kjøpte den buksa, minste str jeg noensinne har brukt (men det var kg som hadde rast fort av og som kom fort på igjen - Ja, faktisk så fort at jeg ikke la merke til det engang, haha[/quote']

 

 

Har fleire bukser liggande som ventar på at eg skal få knappen/glidelåsen igjen utan at det sprikar nokon plass!!

 

Også blusar/skjorter som sprikar over bysten....lekkert.....

 

Ha ei flott veke alle saman, no kom regnet til Vestlandet, men i går fekk eg stepmaskinen som eg har bestilt frå GR, og den fungerte fint den, såg på Bonderomantikk og trødde for livet, svett og god etterpå! Så, det får berre regna i dag, eg har eit alternativ i stova!

 

Klem frå meg som også gler meg til å koma inn i buksene som ligg i skapet, og ikkje minst til å kassera dei som begynnar å bli romslige.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.Godt spørsmål.Det er så leeeenge siden jeg har vært fornøyd med vekta at jeg ikke lenger har tenkt tanken om ønskeplagget.

 

Jeg skal begynne å kverne på tanken når jeg har gått ned ti kg til,frem til da blir det å være fornøyd med å vokse ut av gamle bukser.Ja og føle glede over å kunne bruke de som en kunne dra opp for tidligere ha,ha.

 

Jeg har i allfall fått sjokk over hvor fort vekta fyker opp.Skal nå drømmemålet mitt denne gang,og jobbe med nebb og klør for å holde vekta som skal være 62-65 kg.

 

Tidligere har jeg slanket meg halvt fornøyd,da blir man halvfornøyd,og veien opp blir kortere,tror jeg.

 

veiedag i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Glad-bolla

FØRST: Jeg henger meg på jeg!! Er ikke dreven på forumet her ennå men jeg blir det vel etterhvert! (hva betyr HJERTE når jeg legger inn mat?? )

 

Ja' date=' her er det bare å henge seg på, så drar vi lasset sammen :D

Fikk plutselig lyst til å slenge ut ett spm til dere alle:

Har dere ett eller annet plagg laaangt inni skapet dere drømmer om å få på igjen?

 

Jeg har jo masse klær som bare venter på å bli brukt igjen, men det store MÅLET (i tillegg til vektmålet) er å få på en Lee ola-bukse jeg kjøpte i vinter. Jeg var så utrolig stolt da jeg kjøpte den buksa, minste str jeg noensinne har brukt (men det var kg som hadde rast fort av og som kom fort på igjen - Ja, faktisk så fort at jeg ikke la merke til det engang, haha[/quote']

 

Har ei olabukse som jeg kjøpte i februar og den bare SKAL JEG INN I for den tror jeg sitter skikkelig fint over rumpa,,når jeg får den pent over magen!! uten det jæ'''' henget over kanten!

 

Er med på 10 kg til jul, selvom målet mitt egentlig er 9 kg til jul og totalt 12 kg til 1 mars...

 

Vekt: 79, Høyde: 172.. 35 år og 4 barns mor! (2 store og tvillinger 10 mnd)

 

heia vårs folkens!! Og jeg får veiedag på tirsdager, da med bytte av vekt men vet den har vist 1,5kg mer enn min egen.. ( hos ei jeg kjenner)

Har fjernet vekta her i huset, for jeg gikk på MANGE GANGER hver dag og det er rett og slett usunt!!

 

Go go girls, and guys?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja!

Det ultimate plagget mitt, er miss sixty buksa mi jeg fikk på meg for 20 kg siden. Nå er det ikke sånn at det var sånn ministørrelse (som man forbinner miss sixty med), den var 33 tommer i livet. Men på den størrelsen ser jeg ganske slank ut. Det hadde vært den ultimate drømmen (ok, det ultimate hadde kanskje vært å møte den store kjærligheten, men det ser ut til å være lettere å gjøre noe med vekta;)).

 

Men har lagt fram noen andre mer slække bukser i bittelitt større størrelser, så jeg har noe å se fram til, før miss sixty buksa.

 

Ble spådd at jeg skulle bli gravid i september, men det er helt uaktuelt, før jeg er nede på 70-75 kg (og det må jo litt mer enn spåing til, for å bli gravid...:D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva betyr HJERTE når jeg legger inn mat???!

 

Hjerte betyr at det er hjertevennlig mat (altså inneholder sunt fett' date=' omega-3)

 

4 barns mor! (2 store og tvillinger 10 mnd)

 

Jeg har også tvillinger på 10 mnd! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Glad-bolla
Hjerte betyr at det er hjertevennlig mat (altså inneholder sunt fett' date=' omega-3)

 

 

 

Jeg har også tvillinger på 10 mnd! :D[/quote']

 

Jeg vet at du har tvillinger på 10 månder, og vi er et annet sted her i internettverden og vi to,,, og da vet du nok hvem jeg er... jeg vet "hvem du er".. men du trenger ikke nevne navnet mitt her inne da.. du får heller sende en PM!:D

takk for at du tipset meg om siden forresten!!

 

klem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Glad-bolla

... ja det må jeg si, denne uka har det vært feiring og babytreff og enda mer feiring av fødselsdager... men jeg har fått i meg salat ofte og fikk jo et hjerte ved siden av et måltid i går og det var bra skjønte jeg! Tror jeg skal ha som mål å få mange hjerter! kanskje jeg finner et sted hvor det står flotte hjerteoppskrifter?

 

Skal veie meg til tirsdag, hvis venninna mi er hjemme akkurat da,for det er symøte den kvelden også... hvis ikke så venter jeg en hel uke til før jeg veier meg igjen! Vekt her hjemme har vi jo ikke lenger....

 

STÅ PÅ FOLKENS, I MORGEN SKAL JEG SANKE ET TRIMPOENG ELLER TO, for der er jeg heller dårlig har vært til nå... ( og bikkja mi som fikk røket over en sene og nesten en hel muskel i dag, så nå må hu ta livet veldig med ro i lang tid, kjedelig!! En god turkamerat i skogen! )

 

HEIA HEIA HEIA!! Det er leeeenge igjen til jul, men tida går veldig fort!!

 

klemmer til dere fra nyenergi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klesplagg, ja! Har en lekker svart kjole, litt sånn "30-talls", som jeg kjøpte bittelitt for liten for noen år siden, og tenkte jeg snart skulle gå inn i den. Så gikk jo dessverre vekte andre veien, så nå er det nok noen kilo igjen....

 

Men det er veldig greit å ha et sånt konkret mål!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at du har tvillinger på 10 månder' date=' og vi er et annet sted her i internettverden og vi to,,, og da vet du nok hvem jeg er... jeg vet "hvem du er".. men du trenger ikke nevne navnet mitt her inne da.. du får heller sende en PM!:D

takk for at du tipset meg om siden forresten!!

 

klem fra meg![/quote']

 

Nå gir jeg opp å finne ut hvem du er på det andre stedet i internettverden.. Jeg har sendt pm til to personer, og begge var feil! Litt pinlig bare.. Du kan jo sende meg en pm hvis du vil røpe hvem du er.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk plutselig lyst til å slenge ut ett spm til dere alle:

Har dere ett eller annet plagg laaangt inni skapet dere drømmer om å få på igjen?

 

Jeg har en olabukse som jeg vil inn i igjen, og en svart punk royal-bukse som jeg elsker over alt på jord og gjerne vil kunne bruke igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja' date=' her er det bare å henge seg på, så drar vi lasset sammen :D

 

Fikk plutselig lyst til å slenge ut ett spm til dere alle:

Har dere ett eller annet plagg laaangt inni skapet dere drømmer om å få på igjen?

 

Jeg har jo masse klær som bare venter på å bli brukt igjen, men det store MÅLET (i tillegg til vektmålet) er å få på en Lee ola-bukse jeg kjøpte i vinter. Jeg var så utrolig stolt da jeg kjøpte den buksa, minste str jeg noensinne har brukt (men det var kg som hadde rast fort av og som kom fort på igjen - Ja, faktisk så fort at jeg ikke la merke til det engang, haha[/quote']

 

Hei :-)

Har sånn ca 20 bukser som jeg ikke får på meg...men mest av alt gleder jeg meg til å få på meg en JP jeansbukse som er bare SÅ fin!!! Gleder meg som en unge!! Så da kan jeg jo likegodt rapportere om at jeg har gått ned 0,9 kg og 2 cm rundt midjen den siste uka - jeg er kjempefornøyd med det. Jeg hadde kanskje gått ned mer hadde jeg ikke spist det skolebrøet, de 3 kakestykkene, de kjeksene til kaffen.... men jeg har iallefall hvert flinkere enn tidligere uker :-). Neste uke skal jeg ikke spise så mye søtt - jeg lover!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Trenger virkelig litt moivasjon nå. Skal ned 10kg til jul, helst :D 24 år, 169 høy, og i dag 71.5.. var nede i 65 for et halvt år siden, men særlig i ferien gikk vekta bare oppover. Nå er det på`n igjen, og da skal jeg nå målet mitt, som egentlig er ca 60. Noen som kan hjelpe meg på veien? :D Håper det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...