Gå til innhold

Klare for veiing uke 35?


Gjest Coco

Anbefalte innlegg

Mandag morgen.

Jeg er ikke klar for denne ukas veiing. VAr syk i forrige uke, fortsatt ikke helt bra, og det har nok ikke akkuratt hjulpet på vekttapet å ligge uaktiv på sofaen. Ikke er jeg noe flink til å tenke på sunn og bra mat når formen er så dårlig heller, så jeg er forberedt på en oppgang denne uken...

Men hvordan er formen hos dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kult å være syk nei... Jeg har vært litt slapp uken som var, men jeg har ihvertfall gått ned 0,1 kg! Nå er kjolen kjøpt, og magen MÅ bli noen cm mindre de neste 3 ukene :-)

 

Nå må jeg gjøre skoleoppgave som skal leveres onsdag!

 

Kibou

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var ukas veiing unna gjordt...

tror det er noe med å være ny startet og at kroppen får sjokk av nytt kosthold og mye trim... men for meg funker dettte veldig bra.. har denne uka gått ned 2 kg.. gleder meg til en ny uke... men en gang tar det vel slutt og det blir vanskligere å kvitte seg med de ekstra kg så jeg får være overlykkelig så lenge det varere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heller ikke klar for ukas veiing, har ennå ikke fått mens, går og venter på den, og føler meg skikkelig oppblåst, så føler at jeg kunne ha gått opp minst 5 kilo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk opp 0,4 forrige uke, nå er de vekk igjen, pluss 0,1 kilo til, så det blir da 0,5 kilo ned, og en smørpk lettere.

Nå er det totelt 15,8 kilo borte.

(ikke alle gjennom grete roede da)

Har ennå et langt mål igjen. Men tenk om jeg ikke skulle begynt før nå.

Da hadde det blitt ennå tyngre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ennå ikke kommet deg helt, det er jo synd!

Du skreiv at du ikke klarte helt og tenke bare sunn mat når du er dårlig, og jeg tror ikke en skal gjøre det heller jeg. Tror en skal konsentrere seg om å bli frisk, og spise det en klarer å spise, for mat må en ha uansett.

Denne uka har jeg 14 trimpoeng, får se hva jeg får til neste uka, skal visst ikke over det i allefall:) Ennå..

Ble lettet da jeg hadde gått litt ned, og ikke mer opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ihvertfall begynt å jobbe 50% denne uka.

Og siden maten ble så som så i forrige uke, har jeg satt opp en plan over enkle GR middager som vi skal ha denne uka. Det har gått bra så langt, bortsett fra at jeg nesten ikke klarte å spise noe i dag. Får ta i litt ved kveldsmat hvis formen er bedre. I morgen faller jo dommen, da må jeg få veid meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...