Gå til innhold

16,6 kilo til jul - uke 35


Gjest oppned

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen, ser ut til at eg er først ute i dag, så då laga eg ein ny tråd til registrering denne veka..

 

Helga har vore roleg, to små glas vin på fredag og litt potetgull, det var utskeielsen denne helga. Kosemerka blei brukt til det.

 

I går gjekk eg og mannen min ein lang fjelltur, det gjorde godt for både kropp og samvittighet.

 

Vekta stoppa på -600g denne veka, ikkje så mykje som eg hadde trudd, for eg syns eg har vore flink, men så lenge det går rette vegen, skal eg ikkje klaga.

 

Har fått bedre plass i klærne kjenner eg, og det vistes på målebandet. Siste veka har eg minka 8,5 cm fordelt på midje, lår, bryst og hofte. Godt fornøgd med det.

 

Enn dåke andre, korleis går det?

 

I morgon reiser eg søroveri Europa i jobbsammenheng, det blir nok ein utfordring, mest i å få i seg nok mat vil eg tru. Skeptisk av natur i østblokk-land til maten..

 

Ha ei god veke alle, håpar det går bra med dåke!

 

Helsing oppned, eller heretter berre ned (forhåpentligvis.....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag igjen, og jeg har gått ned 0,6 kg siden forrige mandag.

 

Jeg er faktisk nesten fornøyd med det, for jeg har vært veldig sløv i helga. Ikke så mye snop, men større mengder av alt.

 

Det er vel jogginga som har hjulpet?

 

Skjerper meg i denne uka både med trim og mat og gleder meg allerede til neste mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnelin

Ja så var det ny uke.

Jeg hadde faktisk greid å ta av et 1/2 kg denne uken. Det betyr at tilsammen har jeg gått ned 1 kg fra første uke.

Er ikke allverden, men er fornøyd likevel.

 

Vekt: 76,5 (77,5)

Mage: 89 (89)

Bryst: 113,5 (114)

Hofte: 99 (100)

O arm: 31 (32)

Lår: 53 (53)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har nå akkurat holdt på i 4 uker og det går veldig bra, men kun 300 g ned denne uka, selv etter mye trening.... Kanskje det vises mer på vekta neste uke.

 

Vekt: 86,5 (86,8)

o.arm: 34 (34,5)

midje: 92,5 (94)

hofte: 108 (108)

lår : 66 (67)

legg: 41 (41)

 

Uansett strammet inn 14,5 cm rundt midjen på 4 uker, og det merkes veldig godt på klærne, så motivasjonen er på topp ;)

 

Ha en fin uke alle sammen, og flott nedgang alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er den første uken ferdig og vekten stoppet på 82,9(morgenvekt) dvs nedgang på 2,6(den første vekta var tatt litt ut på dagen... så det blir spennende og se hvordan det blir neste uke...) Har stort sett vært flink men litt mye god mat på søndag... Hvordan ligger dere på energ inntaket??? Og grattis med nedgangen damer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Detteskaljegklare

Da var det tid for ny veiing,- ned nøyaktig 1 kg denne uka. Kjempefornøyd med det! Startet denne GR- registreringen for tre uker siden, og er nå 4 kg lettere.

Jeg har ikke tid til å skrive mer nå, er på farten,- skal ut med noen kollegaer. Men vi "snakkes" mer utover uka kanskje? Hyggelig å holde kontakten!

Lykke til med ny uke dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra at alle har hatt ei veke med nedgang! Det gir iallefall meg meir inspirasjon til å fortsetja!

 

Inntaket mitt er kanskje litt lavt, men eg prøver det ei stund, mellom 1200 og 1400 kcal kvar dag. Då eg gjekk på kurs for 5 år sidan gjekk eg ned 11 kg på to kurs, men med 1000-1200 kcal, det funka det, men prøver litt meir no.

 

Men, eg syns det er vanskeleg å fylla opp "kvoten" eg, har kome inn i ein rytme med kva eg et til kvart måltid, og endar opp med å eta meir om kvelden enn strengt tatt nødvendig... Eg skal prøva denne veka å heller plussa på frokosten og lunsjen litt.

 

God veke til alle, spennande å sjå fortsettelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobbet alle sammen!

 

Jeg ligger på ca 1600 kalorier om dagen. Har kommet inn i en rytme, sånn at uka går veldig greit, men sliter i helgene. Vanskelig å få i seg alle måltidene, fordi man står opp senere. Det blir ofte også litt lenge mellom måltidene.

 

Uansett det går nedover og i går prøvde jeg ei bukse som jeg ikke har brukt på lenge, og den var jo ikke trang en gang:) så da er motivasjonen reddet for denne uka.

 

Hvordan er det med de eplene? Får man et for hver gang man passerer 7 trimpoeng?

 

Stå på alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Detteskaljegklare
Bra jobbet alle sammen!

 

Jeg ligger på ca 1600 kalorier om dagen. Har kommet inn i en rytme' date=' sånn at uka går veldig greit, men sliter i helgene. Vanskelig å få i seg alle måltidene, fordi man står opp senere. Det blir ofte også litt lenge mellom måltidene.

 

Uansett det går nedover og i går prøvde jeg ei bukse som jeg ikke har brukt på lenge, og den var jo ikke trang en gang:) så da er motivasjonen reddet for denne uka.

 

Hvordan er det med de eplene? Får man et for hver gang man passerer 7 trimpoeng?

 

Stå på alle sammen!![/quote']

 

Stemmer det, ja, gena. Du får ett nytt eple for hver gang du passerer 7 trimpoeng.

Tenkte kanskje det var noen av dere som har lyst å dele oppskrifter og komme med tips til mat? Er jo så hyggelig med med mat- tips!!

Jeg selv har gått til innkjøp av GR- bøkene og prøver meg på nye oppskrifter hver uke. Vil gjerne tipse dere om hva som har falt i smak, men har ikke bøkene her nå, så da husker jeg heller ikke :-)

Ellers går det mye i fruktsalat med vaniljekesam når jeg er fysen på noe søtt. Har alltid et fruktfat stående på bordet, så da er det jo kjempeenkelt å lage til. Skjærer opp eple, banan, klementin og kiwi. Mmmmmmmmmm- kjempegodt!

Skal jeg spise middag alene en dag, hiver jeg en fullkornspai(Stabburet) i ovnen. Den er full i grønnsaker og kylling og med fullkornsbunn. Kjempegod!! Spiser den med en salat til.

 

Kom igjen,- har du noen gode mat- tips? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..... det er jammen ikkje mange dagar mellom helgane for tida.... tida flyr mot jul, og kiloane skulle gjerne flydd like raskt...

 

Har nettopp hatt "kaffiselskap" på kontoret mitt, men nøyde meg med bittelitt is. Likevel blei eg litt kvalm...

 

Elles melde eg meg inn i VG sin vektklubb i dag, men angrar allereie, for eg syns sidene her er mykje enklare å forholda seg til. Enklare med registrering her, syns eg. Andre som har prøvd VG-klubben?

 

Snart klart for veging igjen. I dag har eg planar om ein liten fjelltur, håpar på å få trent litt kvar dag no resten av veka, til tross for dårlege vermeldingar for helga..

 

Håpar det går bra med dåke andre, no skal eg snart ta helg, henta ungar i barnehage/SFO og laga noko godt av ein torskefilet til middag. Det såg i alle fall godt ut på bildet... skal tipsa dåke om oppskrifta dersom det er så godt som det ser ut til! ;)

 

God helg til alle, vi "snakkast" på vekta på mandags morgon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...