Gå til innhold

5-kilos klubben uke 8


Gjest synøve

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Da er helgen over, og ny uke.. her har helgen gått greit, ikke noen store utskeielser. Men jeg har heller ikke fått trent noe da jeg har veldig vond rygg, så jeg har mere nok med og prøve gå forsiktig. Håper dette går over snart så jeg kan komme igang med trening:-)

 

Og jeg skal gå og kjøpe meg pulsklokke imorgen:-)

 

 

Ha en fin dag alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uka og helga gikk fint fram til søndag. Ble igjen en del potetgull og diverse godis fra lørdagen. Hadde bestemt meg for å holde meg unna det, og bare bruke kosemerkene mine. Men nei da.... På søndag skulle min kjære samboer ha litt fordi han ikke var hjemme lørdagskvelden, og jeg tok selvfølgelig en smaksprøve, og vips var jeg oppe i hvertfall 400 kcal over kosemerkene.... Kompenserte med å ta en skive brød mindre til kvelds, og er ikke stolt over meg selv. Føler jeg virkelig hadde den kjempesprekken...

 

Så nå er jeg spent på veiedagen i morgen, har forbrent 1900 kcal på trening denne uka så jeg håper at jeg likevel går ned litt til tross for utskeielser i går...

 

Lykke til i morgen Synøve! Treningen i løpet av uka har gitt meg vondt i høyre leggen og håper ikke jeg får beinhinnebetennelse... Spørs om jeg må investere i et par nye treningssko....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var første veiedag her. Kan vel trygt si at jeg har hatt en myk start siden torsdag. Problemet mitt ligger i helgene. Ukedagene er jeg kjempeflink, men så kommer helgen... skal bare kose meg litt, og så er det gjort ;)

Her har jeg noe å jobbe med!

 

Start (jan 06) : 85,8

24.08: 78,7

29.08:78,7 (på stedet hvil denne uken)

 

Mål for uken: komme i gang med treningen!

 

Håper alle får en strålende dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er skikkelig sur etter og ha vært på vekta idag, opp en kilo:-( det er ikke mulig jeg som har vært så flink hele uken....

Lurer på om jeg kan ha litt vann i kroppen.. men det er vel bare og stå på videre,er vel i bedre humør i morgen:-)

 

Startvekt: 97

Vekt forrige uke : 73,1

Vekt idag: 74,1

 

 

 

Ha en fortsatt fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i dag jeg, har gått ned 0,6 kg siden forrige tirsdag. Til tross for at jeg hadde store utskeielser på søndag.

 

Synd å høre det ikke gikk veien for deg Synøve. Men du blir vel kanskje litt motivert til å være ekstra flink denne uka da?! ;) Uansett så har du gått ned mye! De siste kiloene tar tid...

 

Og GuroE på stedet hvil er jo ikke så verst det heller da. Bedre enn å gå opp kanskje...Har litt samme problem som deg, er flink i uka og sklir litt ut når helga kommer....

 

Start 8 august

Startvekt: 63,9

Forrige uke: 63,4

Denne uke: 62,8- ned 0,6 kg

Totalt: 1,1 kg

 

Ha en fortsatt fin tirsdag da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er skikkelig sur etter og ha vært på vekta idag' date=' opp en kilo:-( det er ikke mulig jeg som har vært så flink hele uken....

Lurer på om jeg kan ha litt vann i kroppen.. men det er vel bare og stå på videre,er vel i bedre humør i morgen:-)

 

Startvekt: 97

Vekt forrige uke : 73,1

Vekt idag: 74,1

 

 

 

Ha en fortsatt fin dag.[/quote']

 

.... det du opplever der . Har selv erfart flere ganger at vekta uten noen påviselig grunn går opp ett helt kilo. Kjedelige greier , iallefall.

 

Det har også hendt uka etter at jeg har gått ned opptil 2 kilo ! DET er jo artigere , da. Så det er nok bare å holde ut og bite tennene sammen , så går du nok ned neste uke ! Stå på !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i dag jeg' date=' har gått ned 0,6 kg siden forrige tirsdag. Til tross for at jeg hadde store utskeielser på søndag.

 

Synd å høre det ikke gikk veien for deg Synøve. Men du blir vel kanskje litt motivert til å være ekstra flink denne uka da?! ;) Uansett så har du gått ned mye! De siste kiloene tar tid...

 

Og GuroE på stedet hvil er jo ikke så verst det heller da. Bedre enn å gå opp kanskje...Har litt samme problem som deg, er flink i uka og sklir litt ut når helga kommer....

 

Start 8 august

Startvekt: 63,9

Forrige uke: 63,4

Denne uke: 62,8- ned 0,6 kg

Totalt: 1,1 kg

 

Ha en fortsatt fin tirsdag da![/quote']

 

 

....nedgang på deg ! Det er så motiverende når det går rett vei ! God uke !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja' date=' da var første veiedag her. Kan vel trygt si at jeg har hatt en myk start siden torsdag. Problemet mitt ligger i helgene. Ukedagene er jeg kjempeflink, men så kommer helgen... skal bare kose meg litt, og så er det gjort ;)

Her har jeg noe å jobbe med!

 

Start (jan 06) : 85,8

24.08: 78,7

29.08:78,7 (på stedet hvil denne uken)

 

Mål for uken: komme i gang med treningen!

 

Håper alle får en strålende dag![/quote']

 

Det med trening har mye med vane å gjøre , tror jeg . Det er lurt å f.eks. sette av tre dager i uka til fast tidspunkt for å trene. Enten alene eller sammen med andre . Etter en tid blir dette en vane , og da blir det liksom noe du savner hvis du ikke får trent .

 

Når det gjelder helgene , kan det være lurt å på forhånd bestemme seg for hvor mye du skal spise . Det funker fint for meg . Da er det mye lettere å ikke skeie ut .

 

Dette var forhåpentligvis noen råd du kan prøve ut . lykke til i uka som kommer !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode råd!

 

Er sikker på at jeg skal klare å komme meg i gang med fast trening igjen! Min "faste" spinninginstruktør er tilbake neste uke... så da starter treningshverdagen:)

 

Til helgen skal jeg sette opp en måltidsplan. Så får vi se om søthungeret gir seg:)

 

Jewel: gratulere med flott nedgang!

 

Synøve: det er surt når du ikke ser resultater. Men klarer du å holde motivasjonen oppe, skal du se at du får deg en gledelig overraskelse neste uke!

Husk at vann veier like mye som fett. Ta frem målebåndet, det er målene som teller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for all oppmuntring, hva skulle jeg gjort uten dere:-) da hadde jeg gitt opp forlengst.... så jeg står på videre.. ryggen er iferd med og bli noe bedre,så har prøvd meg så vidt på sykkelen idag:-)

 

Gratulerer med nedgang jewel:-)

 

 

ha en fin dag alle sammen..

 

 

klem synøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med nedgang petit:-) Da var det helg igjen,ukene går fort. Har ingen store planer for helgen.. Ryggen er nå mye bedre,kjenner fortsatt litt,så jeg får vel prøve meg forsiktig med litt trening..

 

 

Ha en kjempefin helg alle sammen.

 

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flott nedgang Petit!

 

Jeg har tatt helga nå jeg, gjorde unna helgevasken i går, og slapper av med god samvittighet nå. Bruker sjelden å hvile, men skal ta meg en liten blund nå...

 

I kveld skal jeg lage indrefilet- så nå gleder jeg meg bare til middag... ;)

 

Ha en riktig fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsikke74

Heisann :o "Kaster" meg på sammen med dere jeg også :D Har egentlig ikke som mål og slanke meg så veldig, men noen få kg. hadde vært greit. Er 67-68 nå og synes egentlig det er greit, men skulle gjerne ha fått bort noe av magen samt rumpa :) Så 62-63 kg hadde en bra vekt føler jeg. Har vært 55 kg hele livet helt til jeg fikk minstemann, etter det så snudde det gitt :) MEN, håper med dette kurset at jeg kan lære mere om "riktig" kosthold og ikke minst få en pekepinn på hvordan en lever og muligheten til kunne gå ned noen kg. Er 173 høy og har INGEN ambisjoner om å bli 55 kg igjen, ikke pent å være for tynn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...