Gå til innhold

Veteranene


Gjest Korsa

Anbefalte innlegg

Gjest synøve

Ja båtpuss har jeg gjort vasket og polert, men en kilo har jeg gått opp i påsken..

har nok blitt litt for mye vin og mat, men ikke så myyyye... men det slo altså ut på vekta:-(

 

Satser på en bedre uke, lyst til og gi opp, men kan jo ikke det heller.

Så jenter jeg trenger motivasjon...

 

 

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 360
  • Created
  • Siste svar

Ja , det er ikke enkelt med all denne maten i påsken . Ha nok blitt noe mere mat en jeg skulle ha spist , men til gjengjeld har jeg fått trimmet kjempemasse og er superfornøyd da , uansett ! Skal veie meg onsdag . Blir spennende å se . Er fornøyd om jeg ikke har gått opp .

 

Jeg synes du høres motivert ut allerede jeg , Synnøve , når du sier at du ikke kan gi opp !! For DET skal vi ikke , kommer ingen vei da .

 

Jeg prøver å tenke sånn at for hver en fristelse jeg ikke klarer å motstå , så er det bare å stryke den ut . Ikke drass den med videre .

Og for hver en fristelse jeg KLARER å motstå , så er jeg ett skritt nærmere målet .

Uansett , vi er da ikke maskiner og det må være lov å kose seg med litt ekstra go mat i påsken . Og vi har holdt på såpass lenge at vi vet at det vises på vekta . Men vi vet jo også at kiloet forsvinner igjen ! Det er bare å fortsette i det rette sporet . Stå på , du Synnøve . Er helt sikker på at motivasjonen kommer om den ikke er der allerede ! Dessuten : Nå er det jammen ikke lenge til sommer og sol !!

Bare det er en kjempemotivasjon , synes jeg.

 

Nå skal jeg rydde bort kyllingene for denne gang .

 

God ettermiddag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Etter long time going, ble jeg glad for å finne vetranlinken. Men som SYnnøve spør hvor er vi????

 

Hatt en TUNG vinter og tidlig vår, men er nå på vei opp igjen og vekt på vei ned igjen. Det var stor lykkefølelse når vekta endelig viste NED etter 22 uker opp opp opp opp opp opp opp opp........................... :)

 

Så jeg må vel bare innstille meg på 22 uker på komme meg tilbake på ønskevekta igjen... Men jeg klarer det vet du, og etter på så MÅ DET BLE HOLD VEKTA KURS uansett humør på hode:)

 

Håper det kommer innom noen flere veteraner. Spent på hvordan det har gått med dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synøve

Godt og se at det er flere her og at du ikke har gitt helt opp, er veldig lei, men prøver henge med så godt jeg kan, skal ikke opp igjen...

var på vekta fredag ikke ett gram ned:-(

 

 

Ha en fin dag videre.

 

 

synøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veiedag i morgen. Startet på internettkurs 1.mai og det er heærlig å igjen gå nedover. MEN det gikk skrekkelig fort oppover når ting bare gikk i full gass når det gjaldt usunne usunne usunne vaner...:)

 

Imopnert over Fru Luna som klarte å stabelisere seg så godt gjennom et år.

Det blir min neste stor utfordring.

OG NÅ SKAL DET GÅ BRA, må bare innse at det tar mange år å komme seg i skikkelig vektbalanse etter så mange år helt uten kontroll:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en liten oppmuntrende hilsen fra meg. Jeg har kommet i mål, og har holdt vekten siden slutten av februar.

 

Ønsker dere alle lykke til - hold fokus og stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest makrell
Bare en liten oppmuntrende hilsen fra meg. Jeg har kommet i mål' date=' og har holdt vekten siden slutten av februar.

 

Ønsker dere alle lykke til - hold fokus og stå på![/quote']

 

Det er jo bare helt supert!! Stjerne i taket til deg... Går det bra med magen din? Jeg skal ha bukplastikk på torsdag! Jeg gleder og gruer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en liten oppmuntrende hilsen fra meg. Jeg har kommet i mål' date=' og har holdt vekten siden slutten av februar.

 

Ønsker dere alle lykke til - hold fokus og stå på![/quote']

 

Supert.

 

Har savnet deg her inne, godt å høre at alt går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare helt supert!! Stjerne i taket til deg... Går det bra med magen din? Jeg skal ha bukplastikk på torsdag! Jeg gleder og gruer...

Er storfornøyd med resultatet. Vil bare anbefale deg å holde magen i gang. Kjøp f.eks. inn Laktulose og ta den jevnlig. LYKKE TIL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synøve
Bare en liten oppmuntrende hilsen fra meg. Jeg har kommet i mål' date=' og har holdt vekten siden slutten av februar.

 

Ønsker dere alle lykke til - hold fokus og stå på![/quote']

 

 

Gratulerer Positivias:-) håer du allikevel er innom her en gang i blant, kommer til og savne deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...