Gå til innhold

Veteranene


Gjest Korsa

Anbefalte innlegg

Da var jeg i gang igjen. Var på min første veiing idag. Så det var litt ned siden før sommern. Husker ikke hva vekta viste da. Men noen gram ned var det jo. Kan ikke klage så mye da:-) Så håper at jeg klarer de siste 10 kg lett. Tror og håper at jeg har motivasjonen oppe nå.

 

Ser fram til og ha kontakt med dere alle:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 360
  • Created
  • Siste svar

Står til??

 

Du har så rett, så rett Queen! Det er viktig å slanke seg ferdig. Tror det er et problem at jeg "egentlig" har nådd de tre målene mine.

 

1. Jeg VIL være i bedre form og ha mer overskudd!

2. Jeg VIL komme inn i de klærene jeg liker og bestemme SELV hvilke butikker jeg skal handle i!

3. Jeg ER LEI av å være feit!

 

De to først målene er innfridd :). Selv om jeg er "småfeit", så er jeg trent (utrolig nok....). Jeg trenger nye motivasjonsfaktorer!!! Det hjelper ikke akkurat heller at jeg har stått mer eller mindre stille siden slutten av juni, og det egentlig uansett hvordan inntaket mitt har vært. Har nok kommet til den "populære" vektterskelen. Så hvordan komme videre. Standhaftighet, standhaftighet og atter standhaftighet,- men det er kjedelig det......

 

Jeg må tenke ut nye mål........ Og vekten i dag - ikke no' endring ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var så fysen i kveld så nå har jeg brukt opp kosemerkene for helga... Så nå gjelder det å være sterk, vet det kan bli vanskelig søndag, men denne uka skal jeg ikke sprekke. Ble litt mer enn akkurat kosemerkene i dag, men synes ikke det ble så altfor mye. 137 kcal for mye... Er såpass aktiv og i god form at jeg tror forbrenningen min tåler det, men skal ikke bli noen vane.

 

Planen for morgendagen er frisør i morgentidlig og deretter trening... ;)

 

Ha en fin helg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått ned 2 kg denne uka, og veier nå 90 kg. Det føles veldig bra. Men nytter ikke å hvile på laurbærene, da de neste 10 kiloene står i kø og venter på å slippe taket i min kropp.

Men hvor blir de av egentlig, det har jeg lurt litt på? Håper ikke andre får de ;):)

 

queen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel kalles veteran, jeg også. Høres ut som en tråd som jeg kan høre hjemme i.

Var ganske aktiv her i begynnelsen, men har for det meste vært her inne og lest (og ikke postet), i det siste.

Det er nå et år siden jeg startet på GR-kurs. Gikk to kurs i fjor høst og hadde fine resultater.

Startet på 86 kg og var nede i 68 i vår. :-)

Etter en lang pause med alt for mye kos i sommer, sto plutselig vekta på 72 kg!

Ikke moro i det hele tatt. Men jeg har meg selv å takke. Nå har jeg tatt meg selv i nakken, og sist torsdag viste vekta 70,6.

Håper å få inspirasjon her, og klare å komme ned på 67 kg i løpet av året.

Det positive er, at jeg synes det er blitt så moro å gå i marka. :-)

De siste to ukene har jeg gått hver dag (!). ca 1 times raske gange.

Ganske stolt av meg selv for det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er her jeg og, en gang i blant. Motivasjonen til å skrive her er litt laber for tiden - sorry! Har gått litt ned, men venter med rapport til fredag. Jeg sliter litt med å "ta tilbake" helgen. Har gode uker, men det blir litt for mye fredag/lørdag,- og da går det jo ikke noe særlig ned. Vekt som fortjent,- puh.....

 

Gratulerer ALLE med fin nedgang - Stå på jenter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på vekta idag ned 0,5 kilo og inn 4 cm. er vel fornøyd med det.. det går sakte men nå går det ihvertfall riktig vei:-)

 

 

gratulerer alle med fin nedgang:-)

 

 

Ha en fin dag alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har stått bom stille denne uka, enda dette er en av de beste ukene jeg har hatt kostholdmessig. Jeg må slutte å spise salt mat rett før veiedag. Når jeg veide meg i går hadde jeg gått ned 800 g, så her snur det fort...

 

Begynner å miste motivasjonen nå, så etter dette kurset er ferdig må jeg ha en pause fra kcal telling, og heller veie maten.

 

Gratulerer med fin nedgang til dere som har gått ned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på vekta idag ned 0' date='5 kilo og inn 4 cm. er vel fornøyd med det.. det går sakte men nå går det ihvertfall riktig vei:-)

 

 

gratulerer alle med fin nedgang:-)

 

 

Ha en fin dag alle sammen[/quote']

 

Gratulerer, Synøve. Bra jobba!

 

queen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... er nok jeg og ! Har holdt på i lange tider , og de siste kiloene er ubegripelig VRANGE å få av!!!

 

Men vet jo at det er helt opp til meg selv ,da . Har veiedag fredager . Har vært litt syk i en og en halv uke , begynner nå å komme meg . Så nå skal det trimmes !! :-) God uke !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er her jeg og' date=' en gang i blant. Motivasjonen til å skrive her er litt laber for tiden - sorry! Har gått litt ned, men venter med rapport til fredag. Jeg sliter litt med å "ta tilbake" helgen. Har gode uker, men det blir litt for mye fredag/lørdag,- og da går det jo ikke noe særlig ned. Vekt som fortjent,- puh.....

 

Gratulerer ALLE med fin nedgang - Stå på jenter :D[/quote']

 

Hei Korsa,

Har hatt en slik periode i sommer jeg, og en kan miste litt troen på dette, men jeg har kommet over det, så det gjør du også. Viktig å tenke langsiktig:)

 

Du har jo gått ned så mange kilo, og innarbeidet så godt mosjonsvaner, men det vi bør huske på er at en kropp er levende og ingen maskin. Det er naturlig at den ikke vil slippe frivillig disse kiloene den har hatt så lenge .. You see? :D Det er på en måte det forsvaret den har mot "dårlige tider".

 

Jeg går kurs, og det er med på å holde meg i øra.

 

Lykke til!!!!!!!! Du kan og du vil, men noen ganger trenger en pause i dette arbeidet, pause til å reflektere og planlegge videre...

 

 

queen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det stand bye for tiden:) Jeg har gått ned 8' date='5 kg nå og stillestand var jo forventet nå. Veiedag til fredag igjen..[/quote']

 

Hei Trinny,

Synes det er så bra at du kom tilbake til oss i motivasjonsgruppa! Har savna dine innspill:) 8.5 kg er kjempebra!

 

Lykke til!

 

queen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Queen. Det trøster og motiverer å få sånne svar :D. Nei, jeg skal ikke gi meg,- jeg SKAL ta igjen helgene mine! Heldigvis har jeg høy intensitet på treningen og trener 4-5 ganger i uken.

 

Jeg er egentlig utrolig overrasket over hvordan kroppen fungerer. Skulle tro at de gode vanene var så innarbeidet nå, at det ikke skulle store anstrengelsene til for å fortsette. Resultatene er jo på plass og alle vet hva som skal til, ikke sant? Allikevel er det så fort gjort å "hvile på sine laubær"!

 

Jobben roper!!!! Ha en fin dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er her jeg og' date=' en gang i blant. Motivasjonen til å skrive her er litt laber for tiden - sorry! Har gått litt ned, men venter med rapport til fredag. Jeg sliter litt med å "ta tilbake" helgen. Har gode uker, men det blir litt for mye fredag/lørdag,- og da går det jo ikke noe særlig ned. Vekt som fortjent,- puh.....

 

Gratulerer ALLE med fin nedgang - Stå på jenter :D[/quote']

 

 

Hei :D

 

Håper det går bra med deg, er det ikke slik med oss alle en gang i blandt at vi sliter litt med moivasjoenen, kjenner igjen det du skriver om at det blir litt for mye fredag og lørdag.

 

Men jeg tror du klarer dette nå, du var jo så godt igang at dette klarer du, tenk på det du har fått til da, nesten 20 kilo er jo kjempe bra, og flink til å trene er du også,stå på nå, skal bli spennede høre hvordan det går med deg fremover.

 

Sliter litt selv jeg fortiden, men tror kanskje jeg har kmmet meg i gang igjen, ble litt vell mye ferie, gikk vell egentlig bra hele sommeren, men så slappet jeg av i 2 uker og da spiste jeg og trøbler enda med å komme meg inn i rutine igjen, jeg skal på kurs i kveld er veldig spent..........

 

 

Lykke til i alle fall:)

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det stand bye for tiden:) Jeg har gått ned 8' date='5 kg nå og stillestand var jo forventet nå. Veiedag til fredag igjen..[/quote']

 

 

Hei :D

 

Så flink du har vært som har klart å gå ned 8,5 kilo til nå, du er kjempe flink.

 

Håper formen har blitt bedre, stå på videre nå, du er så flink så:D

 

Klem fra Evelyn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på vekta idag ned 0' date='5 kilo og inn 4 cm. er vel fornøyd med det.. det går sakte men nå går det ihvertfall riktig vei:-)

 

 

gratulerer alle med fin nedgang:-)

 

 

Ha en fin dag alle sammen[/quote']

 

Hei :D

 

Gratulere med fin nedgang denne uken, 0,5 kilo er bra det, tenk på at det er en hel smør pakke. Bra inn i cm har du nå også gått.

 

Lykke til videre:)

 

klem fra EVELYN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

200 gram ned er notert! Lykke til alle sammen!

 

Hvor er du Korsa? Og du Trinny?

 

queen

 

 

Hei :D

 

Så flott at du gikk ned denne uken, stå på videre nå dette klarer du:)

 

Ha ei fin uke:)

 

klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har stått bom stille denne uka' date=' enda dette er en av de beste ukene jeg har hatt kostholdmessig. Jeg må slutte å spise salt mat rett før veiedag. Når jeg veide meg i går hadde jeg gått ned 800 g, så her snur det fort...

 

Begynner å miste motivasjonen nå, så etter dette kurset er ferdig må jeg ha en pause fra kcal telling, og heller veie maten.

 

Gratulerer med fin nedgang til dere som har gått ned![/quote']

 

 

Hei :D

 

Det å stå bom stille en uke er jo ganske normalt da, men kan være veldig irriternede særlig når som du selv sier at du har att en av de beste ukene kostholdsmessig. Men jeg tenker at neste uke så får du det igjen, da peker vekten nedover tenker jeg.

 

Og det er noe med det at spiser en salt mat så binder kroppen også vann.....

 

Men stå på videre nå, mist ikke motet, dette klarer du, du er så flink så.

 

Lykke til videre:)

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må vel absolutt kalles veteran' date=' har brukt to år på å gå ned 11-12 kilo. Har igjen 3-4kilo men dete er kanskje ikke nok for å få være med her?

Jeg trener også masse og har nok spist for lite siden jeg bare har gått ned ca 3kg siden januar, men jeg har heldigvis ikke gått opp i ferien;)

Har aldri gått slankekurs, men har slanket meg mange ganger før. Dette håper jeg skal være en varig livsstilsendring for jeg vil ikke slite flere ganger med å gå ned i vekt.[/quote']

 

Hei :D

 

Er enig med deg i at det bør være en livstilsendring, er viktig å få til en omlegging av kost og vaner slik at en ikke legger på seg igjen, bedre å ta det over tid.

 

Du er nå kjempe flink som har gått ned det du har gått ned, og så mye som du trener, var det opptil 30 trimpoeng i uka jeg leste en eller annen plass her?.

 

Lykke til med å bli kvitt de siste kiloene:)

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig! Ned 1 kg. Nå er det bare å ta en normal helg og ikke noen utskeielser! Det blir ikke noen trening på meg om dagen, da. Jeg har fått meg en skikkelig forkjølelse, så her er det bare å ta det med ro!

 

Håper dere får en god og motiverende helg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...