Gå til innhold

Veteranene


Gjest Korsa

Anbefalte innlegg

Gratulerer med kjempefin nedgang korsa og god bedring:-)

Har bursdag i helgen, og da regner alle med kake:-( vet at det ikke er lett og holde seg unna.....

 

Ha en fin helg alle sammen.

 

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 360
  • Created
  • Siste svar

Hei alle sammen.

Har vært litt stille her jeg for det er aldri hyggelig å rapportere at vekten har gått opp:( Ikke vet jeg hvorfor heller, kanskje jeg fremdeles spiser litt lite. I løpet av uken varierer vekten med 1-2 kg så kanskje jeg heller bør bruke målebåndet og ikke bry meg om hva vekten sier? Det er jo fettet som skal bort og sannheten er jo at buksene mine har vokst seg større de siste ukene;) Må snart komme meg ut og shoppe litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig! Ned 1 kg. Nå er det bare å ta en normal helg og ikke noen utskeielser! Det blir ikke noen trening på meg om dagen' date=' da. Jeg har fått meg en skikkelig forkjølelse, så her er det bare å ta det med ro!

 

Håper dere får en god og motiverende helg :D[/quote']

 

Så flott, Korsa! Lykke til videre, og god helg!

 

queen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fin nedgang Korsa!

 

Synøve- gratulerer så mye med dagen! Håper du får en fin bursdagsfeiring.

 

Motivasjonen min har kommet tilbake etter jeg stod stille på tirsdag, og jeg har nå to uker igjen på dette kurset. Har meldt meg på et nytt kurs, og har ikke tenkt til å gi meg før jeg er i mål. Veide meg dagen etter, og da viste vekta noe helt annet- så jeg er positiv til nedgang tirsdag ved å være superflink denne uka.

 

Jeg har slete hele tiden med å gå ned i vekt, og med min jojo-slanking er det ikke rart det tar tid. Har heller ikke vært mye utskeielser på dette kurset, og føler kostomleggingen går bra- holder meg til opplegget, men resultatene lar vente på seg. Har hatt en tendens til å spise alt for lite etter endt kurs og kroppen min har nok vært på sparebluss lenge. Samtidig føler jeg på kroppen nå at det begynner å løsne, og tror den er vant til kosten nå og sakte men sikkert vil redusere antall kilo.

 

Cm-mål er det jo ikke noe å si på da, har tilsammen mistet 20 cm siden jeg begynte på kurs i sommer, og formen er bra.

 

Trengte bare å få disse tankene skrevet ned, slik at jeg også minner meg selv på at jeg må være like flink i helga som i uka.

 

Ha en fin helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått ned igjen:) Denne uken 1,8 kg ned.. Kan jo ikke annet enn å være fornøyd med det. Trimmen er det dårlig med forløpig, men går ned for det. Men går turer da, men ingen stor trim tilhenger ennå. Har nå gått ned 9,9kg siden juni:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått ned igjen:) Denne uken 1' date='8 kg ned.. Kan jo ikke annet enn å være fornøyd med det. Trimmen er det dårlig med forløpig, men går ned for det. Men går turer da, men ingen stor trim tilhenger ennå. Har nå gått ned 9,9kg siden juni:)[/quote']

 

 

Grattis, Trinny! Så moro:)

 

God helg!

 

queen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Jewel, ble nok ett par glass rødvin for mye igår, men klarte meg med ett lite kakestykke:-) det får stå til,det var jo bursdag da:p

 

Godt du har fått motivasjonen tilbake:-)

 

 

klem synøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å finne tråden hvor dere er "alle sammen". Jeg sliter veldig med å komme i gang igjen etter sommerferien jeg også... med styr på jobben og flytting og sykdom så skylder jeg på at det er for mye akkurat nå... men er farlig å fortsette å skylde på det... vet jo også at dersom jeg bare kommer ordentlig i gang igjen med treningen så får jeg mer energi til å klare meg i en travel hverdag, samt at det er mindre sjanse for at jeg blir syk.... jeg skal, skal, skal komme i gang igjen!! SKAL, SKAL, SKAL!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig løsnet det litt for meg... Jeg har gått ned 0,6 denne uka og er veldig fornøyd med det. Biter tenna sammen og fortsetter på samme måte og håper på videre nedgang. Bare følte på kroppen at nå skjer det noe, og det er godt! :D

 

Og så har jeg mistet 1 cm rundt midjen. Fått en bra start på dagen i dag, selv om jeg håpet på større nedgang...

 

Ha en fin dag da dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinny og Jewel! Gratulerer. Det er kjekt at ihvertfall noen av oss fortsetter nedgangen og har motivasjonen på topp :D

 

Velkommen hit Ebelle. Har lurt fælt på hvor det har blitt av deg. Bra at du "fant" oss.

 

Er ganske tett i bihulene om dagen, men var å trente i går. Nå er det "bare" å holde fokus frem til fredag.

 

Ha en FLOTT uke alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig løsnet det litt for meg... Jeg har gått ned 0' date='6 denne uka og er veldig fornøyd med det. Biter tenna sammen og fortsetter på samme måte og håper på videre nedgang. Bare følte på kroppen at nå skjer det noe, og det er godt! :D

 

Og så har jeg mistet 1 cm rundt midjen. Fått en bra start på dagen i dag, selv om jeg håpet på større nedgang...

 

Ha en fin dag da dere![/quote']

 

Så fint at det løsnet !! Det er veldig umotiverende når en sliter sånn som du har gjort ; men desto artigere når det skjer noe i positiv retning på vekta . Og glem nå ikke at du har gått masse inn i cm !! Det er jo det som synes ! Stå på , dette går kjempebra.

 

Tror jeg skal rapportere på denne tråden ; 5-kilosklubben ble liksom så stusslig .

 

Har fått begynt å trimme igjen , men kjenner at jeg er litt redusert enda etter kraftig forkjølelse .Får ta det sakte og forsiktig etter hva som føles bra for meg .

 

 

Veier meg på fredag , det blir spennede .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det veiedag igjen. Ned 0,5 kg. I dag tok jeg målene mine også, og DER var det endring DER. Det har stått rimelig bom den siste tiden, men jammensanten hadde jeg gått ned 3 cm midje og 6 cm lår - DEILIG!

 

Målet på å komme under 70kg synes plutselig ikke så urealistisk allikevel :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobbet Korsa!

 

Selv står jeg bom stille, dvs vekten varierer med ca 1 kilo i løpet av uken. Forsøker å spise mer om dagen så får vi se om det hjelper. Uansett så bygger jeg nok muskler siden jeg trener masse så kanskje jeg skal være fornøyd med at vekten ikke går opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv står jeg bom stille' date=' dvs vekten varierer med ca 1 kilo i løpet av uken. Forsøker å spise mer om dagen så får vi se om det hjelper. Uansett så bygger jeg nok muskler siden jeg trener masse så kanskje jeg skal være fornøyd med at vekten ikke går opp?[/quote']

 

Stbs, etter ferien har jeg begynt å trene i treningsstudio - ikke utrolig anstrengende men ca. 700 kcal forbrukt per trening, men mye øvelser mot motstand slik at jeg bygger muskler. Selv om jeg spiser det samme som før treningen ble intensivert - som skulle gitt meg et ørlite underskudd og langssomt vekttap, så står vekten stille som på et platå og om mulig øker den istedet for å gå ned. Jeg synes det virker som om at det er mye vanskeligere å ta av når du trener mye, men lettere å holde vekten.

 

Sist jeg gikk i treningsstudioet (før arm/skulderproblemene mine ble forverret) la jeg også heller på meg enn tok av. Så min følelse er at det er veldig vanskelig å regulere vekttap når en trener mye - og en blir veldig sulten (men jeg fører alt så jeg har kontroll med inntaket). For meg var det veldig lett å ta av da jeg bare hadde i gjennomsnitt 1 trimpoeng om dagen, ikke så nå når jeg trener mye mer. Jeg er litt i stuss om jeg skal legge meg på et større kaloriunderskudd.

 

Hvilket kaloriunderskudd ligger du på i forhold til begregnet forbruk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synøve: det er jo bra å gå inn cm også da! Får nok fin nedgang til neste uke tenker jeg.

 

Trinny: synd du opplever å gå opp isteden for ned, man mister motet litt da. Å planlegge måltider er nok lurt- som du nevner selv. Stå på! Dette retter seg fort!

 

Korsa: gratulerer med fin nedgang!

 

Da var helga her da.... Var ute på torsdag i en stor sosial sammenheng og har valgt selv og utfra råd fra kurslederen min, å ha rom for litt ekstra utskeielser utenom kosemerkene mine. Det ble ikke noen voldsomme utskeielser, ble et glass vin. Og kosemerkene mine har gått til potetgull i kveld. Jeg trenger veldig den kosen i helga, og når det kommer slike ting midt i uka ødelegger det litt for meg... Så derfor tillot jeg meg selv denne utskeielsen, mot at jeg ikke skulle skli helt ut i helga, men da holde meg til kosemerkene mine. Så her blir det bare god middag i morgen og frukt på kvelden som jeg kan kose meg med. Skriver dette litt for å minne meg selv på at kosemerkene er brukt opp nå, og at jeg ønsker nedgang til tirsdag igjen... :D

 

I morgen starter dagen med trening, og så er det resten av helga fri- men med rom for mer fysisk aktivitet. Håper på finvær! Vært varmt på Østlandet i dag.

 

Får nesten litt lyst til å melde meg på dansekurs når jeg ser hvor flinke de er på TV! Ser så morsomt ut! Så må jeg innrømme at jeg heier litt ekstra på Jeanette...

 

Ha en riktig fin helg;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

INGEN nedgang . Uffameg , men vet at uten trim skjer det ikke noe.

 

Har trimmet en god tur i dag da ; fikk 3,5 trimpoeng på den . Og i går kveld tryna jeg i en kokesjokolade !! Hva i alle dager ER det jeg holder på med ??

 

Hmmmmm......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare fortelle dere at jeg jammen har fått trimma idag og , så nå har jeg jammen 8 trimpoeng denne uka ! Deilig , og det viser jo bare at jeg ikke datt helt av lasset . ;-).

 

Vet ikke helt hva det var som skjedde , var nok en kombinasjon av en gjenstridig forkjølelse og muligens LITT latskap ......... :-D

 

 

Men nå gjør det godt i kroppen med bevegelse , så det er det bare å utnytte !!

 

Have a nice day .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har holdt på siden februar, og har gått ned 28, 2 kilo siden da. Men skal fortsatt ned ihvertfall 20 til...

 

Nå er søndagsmiddagen underveis. Skinkebiff med råstekte poteter, peppersaus og surkål... Nam nam...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gått opp 100 g denne uka jeg. Hadde gjennomsnittlig 1300 kcal i uka og 1350 i helga, og har bare hatt en utskeielse med et glass vin utenom kosemerkene mine. Og så hadde jeg 7,5 trimpoeng. Så nå lurer jeg rett og slett på om det er mye salt i Toro blomkålsuppe?! Jeg spiste det til kvelds i går, og i dag veide jeg 500 g mer enn i går!

 

Men uansett; jeg har krympet bra på dette kurset- 9 cm tilsammen og ned 1,4 kg totalt- ikke mye å skryte av, men kroppen min har sliti litt for å komme ut av spareblussmodus.

 

Neste uke starter jeg på nytt kurs, og håper å gå ned litt mer på det kurset enn dette.

 

Jeg føler at jeg har hatt mye motgang, men til tross for ukens lille oppgang, føler jeg likevel at vekta er på vei ned. Jeg håper å få onsdag som veiedag på neste kurs, føler vekta er mer stabil da...

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gått opp 100 g denne uka jeg. Hadde gjennomsnittlig 1300 kcal i uka og 1350 i helga' date=' og har bare hatt en utskeielse med et glass vin utenom kosemerkene mine. Og så hadde jeg 7,5 trimpoeng. Så nå lurer jeg rett og slett på om det er mye salt i Toro blomkålsuppe?! Jeg spiste det til kvelds i går, og i dag veide jeg 500 g mer enn i går!

 

Men uansett; jeg har krympet bra på dette kurset- 9 cm tilsammen og ned 1,4 kg totalt- ikke mye å skryte av, men kroppen min har sliti litt for å komme ut av spareblussmodus.

 

Neste uke starter jeg på nytt kurs, og håper å gå ned litt mer på det kurset enn dette.

 

Jeg føler at jeg har hatt mye motgang, men til tross for ukens lille oppgang, føler jeg likevel at vekta er på vei ned. Jeg håper å få onsdag som veiedag på neste kurs, føler vekta er mer stabil da...

 

Ha en fin dag![/quote']

 

Har selv merket at det er mye salt i posesupper , så det prøver jeg å unngå . Det er egentlig ganske fort gjort å lage supper fra grunnen av , og så blir de MYE bedre ! :-)

 

Må si jeg synes du er kjempeflink . Har butta for deg , men du står på . Hatten av !!

 

Da jeg gikk GR-kurs , gikk jeg også inn masse i cm. , på 8 kilo var det mye. Husker ikke akkurat nå hvor mange , men det var mange som trodde jeg hadde gått flere kilo ned enn jeg hadde . Selv lagrer jeg fettet rundt midten . Heldigvis var det der det forsvant også , selv om det er en del igjen jeg prøver å få has på !

 

Ha en flott dag .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OG vekta står fremdeles bom stille til tross for 12,5 trimpoeng og at jeg har vært flink med kosten . Nå skal det sies at jeg fikk mensen idag , det virker nok inn på vekta . Ellers har jeg gått inn en cm i livet , og føler meg ikke så " stappet " , på en måte , så jeg er nok på rett vei.

 

Lykke til alle dere andre der ute og go helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja, petit,- du gikk ihvertfall ikke opp. Vi vet jo at resultatene kommer ved standheftighet, så det er "bare" å stå på :D.

 

Jeg har gått ned ytterligere 0,5 kg denne uken. Jeg fikk óg mensen i dag, men har lagt merke til at jeg ikke har gått noe særlig opp under mensen de siste gangene. Før kunne jeg gå opp 3 kg, men nå er det i grunnen ikke noen forskjell.

 

Har trent litt mindre denne uken, men god kondistrening både onsdag og i går. I dag skal jeg óg ta meg en BodyStep time. Har faktisk satt opp steppen et hakk, og føler meg i topp form :)

 

I morgen blir det en "Dorris-tur". Skal prøve og huske stegtelleren..... Søndag er det óg BodyStep, men jeg får se hva jeg gjør. Kan være det blir lang familietur isteden (eller begge deler,- hm.......) :).

 

Ha en fin, fin helg - og stå på :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...