Gå til innhold

Hei likesinnede.. :)


Gjest Zmokka

Anbefalte innlegg

Så flott at det var forum her da..

 

Jeg brukte vektklubben da jeg gikk på GR kurs for 3 år siden, men har ikke vært innom siden.

 

Jeg har som totalmål å gå ned 37 kg, og har til nå gått ned 3,6 kg.. så jeg har da kommet igang i det minste. :)

 

Har gått utallige GR kurs før, så jeg kommer til å holde stilen der - men jeg ammer, så jeg må spise litt mer. Jeg blander altså litt GR og min egen stil. Tenker mest at dette skal være en livsstilsendring. Dvs at jeg spiser litt kake når jeg er i bursdag, spiser det jeg får servert når vi er borte osv. osv. Rett og slett for å kunne "leve".

 

Ellers fødte jeg mitt andre barn 16.juni, så der har jeg også fått noen tilleggskilo. Det var mitt siste barn, så nå er prosjekt Zmokka igang. ;)

 

Er 34 år, gift og bor i Akershus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

HEI PÅ DU !!!!

 

Kiloene har kommet sakte men sikkert på : 35 kilo skAL BORT FØR JEG FEIRER 40 ÅRS DAGEN MIN. Gøy å kunne kommunisere med andre som vet akkurat hvordan dette er.

Hvordan fungerer dette : min profil aktiviseres vel ikk efør regninga er betalt +

Hvordan gjør jeg det ? Huff, sikkert litt dum nå.... Litt om meg selv : 39 år,

gift og mor til 3 gutter. Jobber i barnehage. Har nok spise forstyrrelse , da jeg ikke var fornøyd med meg selv da jeg veide 65 kilo heller... Nå er det helsa som gjør at jeg må skjerpe meg: hjerte problemer ligger til familien....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Oj - her var det ikke mye liv og røre. ;)

 

Jeg begynte på kurs igår da.. fixa ikke dette alene gitt.. Men motivasjonen er på plass igjen, og jeg har hatt en god dag.

 

Pga amming skal jeg spise meny 4 - ganske så mye mat. Jeg er nå ferdigspist idag (vil ikke spise nå siden det snart er leggetid) og har bare klart 1343 kcal.. og skulle hatt i meg 2200.. Huff - får bli flinkere imorgen..

 

Lykke til dere andre da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...