Gå til innhold

Ny i klubben


Gjest Sister81

Anbefalte innlegg

Gjest Sister81

Hei alle sammen! Er ny her, begynte på kurs 28/8. Er 170cm høy og veier 78,2 kilo. Er lite flink til å spise regelmessig, og elsker godteri og vin. På grunn av en travel jobb som sykepleier, med 60% natt og resten vanlig turnus, finner jeg stadig unnskyldninger for å ikke trene. Jobber mye overtid, og skal da være "snill" med meg selv når jeg først har fri, ergo: God mat og godteri, og vin/ øl når anledningen byr seg. Ikke rart kiloene har krøpet på. Vet egentlig ikke lengre hva idealvekten min er, men har en søster som er like høy og tre år eldre, som er 64 kg og perfekt. Bestemte meg for å prøve på 65kg. Valgte GR-kurs fordi jeg trenger struktur og bevisstgjøring på hva jeg putter i munnen. Har meny 2-1600 kcal, men ser at det kan bli vanskelig å spise så mye. Kom på 1200 kcal i dag, og har trent spinning og styrke, burde sikkert hatt i meg mer mat? Kjempeflott å lese alle innleggene og se at det er mange som er i samme båt. Ble helt forskrekket da jeg målte livvidden min til 86.5 cm i går, og fant ut at både halsen og overarmen er 35 cm i omkrets. Huttetu!

Har jeg regnet riktig når ett lite glass rødvin tilsvarer to kosemerker? Klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...