Gå til innhold

Veiedag på onsdager


Gjest Athena

Anbefalte innlegg

Hei

Min vekt viser idag 111,2kg og dette kan jeg ikke leve med! Jeg er 42år og føler meg fanget i min egen kropp. Det er flere faktorer som har ført til at jeg er der jeg er... Men nu er det slutt! Nu må jeg komme meg ut og trimme og forandre på mine spisevaner. Sikkert mange av dere vet hva jeg prater om når jeg sier"trøstespise"- bruke mat som trøst. Jeg er sikker på at jeg vil finne masse støtte og oppmuntring her. Og det hadde vært trivelig om det er noen som vil rapportere sin vekt her på onsdager. Det starter lokalt Grete Roede kurs idag, men jeg har ikke mot til å gå der. Det føles tryggere å være her og å være anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Jeg begynner på internettkurs idag og har nettopp levert rapport. Vekten min idag viser 99,9 - akkurat under 100 - jeg vil gå ned ca. 32 kg. Jeg er igang og skal nå veie meg hver onsdag fremover i 40 uker....... jeg har regnet ut at det vil ta den tiden - det blir jo en utfordring men ukene flyr jo avgårde og det er jo snart jul igjen ;-)

 

Hilsen blinda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sølvreven
Hei

Min vekt viser idag 111' date='2kg og dette kan jeg ikke leve med! Jeg er 42år og føler meg fanget i min egen kropp. Det er flere faktorer som har ført til at jeg er der jeg er... Men nu er det slutt! Nu må jeg komme meg ut og trimme og forandre på mine spisevaner. Sikkert mange av dere vet hva jeg prater om når jeg sier"trøstespise"- bruke mat som trøst. Jeg er sikker på at jeg vil finne masse støtte og oppmuntring her. Og det hadde vært trivelig om det er noen som vil rapportere sin vekt her på onsdager. Det starter lokalt Grete Roede kurs idag, men jeg har ikke mot til å gå der. Det føles tryggere å være her og å være anonym.[/quote']

hei!jeg startet maxikurs igår,og der var det mange som var i min situasjon..ikke som på de ordinære kursene der mange ser ut som de har et "luksus problem"jeg er snart 26,veier 103kg...jeg la på meg 30 kg da jeg gikk gravid for 2 gang..og det har gått opp og ned..mest opp:)så nå er det stopp..jeg skal ned i vekt nå.blir gjerne med å rapportere vekt.

Kurslederen på kurset er utrolig støttene og de vet hvordan vi har det..du må ikke være redd for å sitte der i gruppa..for du kommer garantert!til å se damer myye større enn deg.og det er jo ikke noen som ser ned på deg der..de vet hvordan det er...støtte trenger man...litt oppmuntring og sånn som meg:et spark i baken:)Men jeg er i gang nå da.VI snakkes vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...