Gå til innhold

Ned 15 kg til jul!!


Gjest EndeligMandag

Anbefalte innlegg

Gjest EndeligMandag

Akkurat nå skal jeg ned igjen...men det er ikke noe problem å gå ned i vekt..det har jeg gjort mange ganger...nå ser det ut til at jeg ikke klarer å holde det.

I fjor høst gikk jeg ned 8 kg, og i vår kom de på igjen. Med en gang jeg slutter å tenke slanking kommer de på igjen og jeg skjønner ikke hvorfor. Lever utrolig sunt og spiser svært sjelden godterier. Har vel funnet ut at jeg har en overfølsom kropp som hvis jeg ikke får trent 3 ganger i uken og får i meg mye vann, så legger jeg på meg. Koker og steker i ovn all mat jeg lager uten så mye som 1 gram fett. I stressa perioder når jeg ikke får trent, f.eks 2mnd, selv om jeg går mye til og fra jobb har jeg funnet ut at følgende kombinasjon ikke er bra:

- spise for lite (som kan være en årsak når en slutter å tenke/er stressa).

- drikker for lite vann

- er glad i salt

- drikker for mye kaffe.

 

Ellers består min dag av

- 2 skiver til frokost og lunch med magert pålegg

- middag med fisk eller kylling, masse grønnsaker og sjelden fett. Max 1ss olje og det måles nøye.

- knekkebrød og evt .kornblanding med frukt til kvelds

- Mellommåltid i form av frukt.

 

Prøver også å kutte karbohydrater til middag, da jeg får nok gjennom brødmat til frokost og lunch.

 

Hvis andre har tips og råd om hvordan en skal holde vekten tar jeg imot det.

Noen ganger blir det jo stressa perioder...og man kan ikke veie all maten...

 

Da sniker kiloene seg på.

 

Har hatt flere greteroede kurs. For 10 år siden gikk jeg ned 30 kg. Nå har 15 kommer på igjen :-( Er det alderen?

En dag jeg ikke trener går jeg vel 6-7000 skritt for dag.

Prøver å trene 3-4 ganger i uken nå i slankeperioden...

og mane, mane frem...å drikke vann, vann og atter vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...