Gå til innhold

Trondheimsligaen


Gjest EndeligMandag

Anbefalte innlegg

Er spent på om dette kommer frem.

Er utflyttet fra Trondhjæm, men er der ofte derfor passet det bra med Trondheimsligaen. Om det er plass, det må det vel begynne å bli etterhvert for kg raser jo av dere! så vil jeg være med her.

Begynte på Grete kurs sist onsdag, målet er 10 kg til mars 07. Var 88,3, 167 cm, sist ons, dvs 23.10. Har funnet ut at det er for lite inntak av mat rett og slett, så nå må det bare fylles på. Har ikke notert matinntaket denne uken, dvs i dag her jeg det. Er vel lurt å skrive ned alt slik at en får nok næring. Så, hal i å dra jenter, vet ikke om det er noen karfolk her, kanskje møtes vi til en bedre middag med fisk før jul. Alle tips om hvordan motstå fristelser, JA takk! Bare en liten bit, litt til kan vel ikke skade...trener ekstra i morgen... Hjelp! Håper vi høres!

-Frkfrue-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,no e æ i gang igjen.Er ei jente på 40 år som ska ned fra 74 kg til 60 kg.Har alltid vært en jo jo slanker,men etter at jeg fikk påhvist leddgikt har jeg vært mere bevist i hva jeg spiser.har mer eller mindre kuttet ut stivelse i maten og det igjen føre til at min mage fungerer helt topp.....Men så vil æ gjerne ha littt hjelp av andre for å holde på alene er ikke altid så lurt.Spiser 4 måltider og 2 mellommåltider med frukt,for til meg har det vært at æ har kutta ut måltider.går til styrketrening 2 dager i uka til fysioterapaut og basseng trening 1 gang.men vekta går ikke ned..............................................................................hva gjør æ galt?har noen et svar å gi mæ?det hadde vært fint å prat med flere.................... så vil æ si STÅ PÅ ALLE DETTE SKA VI GREIE I HOP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EndeligMandag

Velkommen alle sammen...dere er flinke ...dette skal vi klare...

Har vært 2-3 uker borte her...vært litt opptatt med dateing...slankingen gir positive effekter..men nå er jeg tilbake.

 

Vekt da jeg starte: 91

Nå: 84

Ned:7kg

Magemål:6cm bort.

 

Er fornøyd til nå. Skal under 80kg før jul :-) og det skal jeg klare.

 

Hvordan går det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...