Gå til innhold

Torsdagens link for 5 kilo før jul


Ellen
 Share

Anbefalte innlegg

God morgen alle sammen! Var litt vanskelig å finne oss igjen etter flyttingen, og fant ingen link for i dag, så jeg bare lager en på samme sted som vi ble flyttet! I morgen skal jeg på Vietnamesisk restaurant - noen som vet noe om kalorier i vietnamesiske retter?

mvh

Ellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle sammen! Var litt vanskelig å finne oss igjen etter flyttingen' date=' og fant ingen link for i dag, så jeg bare lager en på samme sted som vi ble flyttet! I morgen skal jeg på Vietnamesisk restaurant - noen som vet noe om kalorier i vietnamesiske retter?

mvh

Ellen[/quote']

 

God morgen Ellen :)

 

Skal ikke være så enkelt nei, hadde vært greit om det var en link til dette forumet også i menyen på venstreside, lagde et innlegg for å spørre Anne Thea om det er mulig, så får vi se om det kanskje blir litt enklere å finne oss etterhvert ;)

 

Har ingen aning om vietnamesisk mat jeg, men du får styre unna ting som er fritystekt etc, og spørre litt om det er kokosmelk etc i sauser. Og styr unna desserten og!

 

Hadde planlagt morrastur i dag før frokost, men... våkna opp i halvørska, det var mørkt ute og striregn, så jeg sov en ekstra time i stedenfor ;) Skal ta meg en treningsrunde i løpet av dagen i stedenfor tenker jeg...

 

Dere får alle ha en skikkelig god dag!

 

klem fra Lone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at nudler ikke skal være så bra... Og det er det mye av på vietnamesisk restaurant. Kanskje det erbedre å ta en rett med ris, og ikke spise så mye av risen? Mitt forslag er at du kutter litt ned på karbohydratene resten av dagen, og spiser noe med kylling. Av og til er det jo slik at vi bare må spise det vi får, livet går videre likevel, og du får en ny start i morgen om du spiser "feil" i dag. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

 

Jeg har holdt på med GR i ganske lang tid nå, men er først nå blitt klar over disse sidene og dette er jo kjempemotiverende...... Jeg blir gjerne med på 5 kg før jul. Har veiedag på torsdag, altså i kveld. Hadde gått opp 0,3 forrige torsdag til 76,1 og jeg har ikke vært så flink denne uken heller. Vært i 40 års dag forrige helg, så jeg er spent. Målet er 60 kg.

 

Stå på.

 

kolibri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at nudler ikke skal være så bra... Og det er det mye av på vietnamesisk restaurant. Kanskje det erbedre å ta en rett med ris' date=' og ikke spise så mye av risen? Mitt forslag er at du kutter litt ned på karbohydratene resten av dagen, og spiser noe med kylling. Av og til er det jo slik at vi bare må spise det vi får, livet går videre likevel, og du får en ny start i morgen om du spiser "feil" i dag. Lykke til![/quote']

 

Gode tips! Kylling må da være greit! Hører de er flink med grønnsaker, så jeg skal både klare og bli mett - og fått kost meg med maten samtidig!

Takk for alle gode råd, folkens!

fortsatt hyggelig ettermiddag

Ellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meningen jeg skulle på trening sammen med kjæresten nå, men det blir bare stress fordi vi skal snart bort på middag... Det blir jo litt av en utfordring, siden jeg allerede vet at det er pizza som skal lages... Men prøver å spise litt frukt før jeg skal dit nå, tror nemlig ikke jeg kan spise mere enn 2 biter- og det er ikke så mye akkurat.

 

Flere fristelser blir det etter hvert tenker jeg, fordi de alltid har noe ekstra godt etter mat. Kan hende jeg unner meg litt, men det tar jeg av kosemerkene mine.

 

Skal trene tripp trapp i morgen og styrke, så jeg har ikke dårlig samvittighet for å droppe trening nå. Har allerede 5 trimpoeng denne uken, og er fornøyd med det siden målet er minst 7.

 

Snart helg folkens, da gjelder det å bevare de gode vanene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

 

Jeg har holdt på med GR i ganske lang tid nå' date=' men er først nå blitt klar over disse sidene og dette er jo kjempemotiverende...... Jeg blir gjerne med på 5 kg før jul. Har veiedag på torsdag, altså i kveld. Hadde gått opp 0,3 forrige torsdag til 76,1 og jeg har ikke vært så flink denne uken heller. Vært i 40 års dag forrige helg, så jeg er spent. Målet er 60 kg.

 

Stå på.

 

kolibri[/quote']

 

 

Heisann!!

Jeg har også tenkt meg ned til 60kg. Startet på 74,4 for 1,5 uke siden. Er nå nede i 71,9. Hadde ikke trodd det skulle være så effektivt å telle kalorier!

Er kjempe fornøyd med dette nettstedet. Lykke til videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...