Gå til innhold

16,6 kg til jul, uke 36


Gjest oppned

Anbefalte innlegg

Hei alle samman, håpar dåke har hatt ei fin helg?

 

Eg skeia ut eindel i helga, første gong sidan eg begynte "mitt nye liv", men gjett om eg angra i går.......... så fælt at det blei ein laaaang tur i raskt tempo..

 

I dag viste vekta -0,8 kg frå sist mandag. Godt fornøgd eg. Med dette tempoet og 16 veker til jul kan eg oppnå 10-12 kg i minus før den tid, og då er eg i mål. Gler meg til jul......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har vært en dårlig uke for meg, alt for mye godteri i denne uka. En liten fristelse og jeg går rett i baret. Hver gang.

 

Likevel har jeg faktisk gått ned 0,4 kg. Jeg har nemlig vært flink og jogget 2 ganger denne uka. Har vært i ekstremt dårlig form, men jeg ser formen stige for hver gang jeg går på tredemølla. Pulsklokka viser sannheten der.

 

Denne uka skal jeg jogge 3 ganger og legge meg tidligere om kvelden. Jeg blir nemlig fryktelig godtesjuk når jeg er trett.

 

Og hvis jeg ikke skjerper meg nå kan jeg vel bare drømme om å bli kvitt de 16,6 kiloene til jul. Det er fremdeles mitt mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var det veie dag for meg, og denne uken etter en vill tur på byn i helga med nattmat og cheesburger dagen derpå gikk jeg opp 0,4 kg altså 75,4...så nå er det bare å ta seg i nakken igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ser det er flere som har hatt en tøff uke. Min vekt stoppet på det samme, men er fornøyd med det pga er syk for tiden. Skikkelig forkjølet og tett i hodet, så da blir det ikke noe trening. Satser på å bli frisk om et par dager. Skal ta igjen å trene masse da :o

 

Ha en fin uke alle sammen og lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Detteskaljegklare

Her er min rapport: - 0,6 kg. Har skeia ut denne uka jeg også. Men, gikk ned likevel, så det må jeg jo bare være fornøyd med. :-) Synes det er vanskelig å spise ofte nok, så jeg har hatt altfor lite inntak av kcal denne uka. Håper jeg klarer å skjerpe meg nå da! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og opp på vekta bar det i dag morges. -1,1 kilo sidan forrige mandag! Godt å kjenna at eg har bedre plass i buksene mine etter kvart. Totalt ned 4,3 sidan 1.august.

 

Stille på denne tråden? Korleis går det med dåke andre som har vore innom og dei som i si tid starta opp tråden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra innsats.... Her har vekten stått stille denne uken og det har vært godt siden jeg ikke har fått trimmet så mye på grunn av jobbing og at mannnen har jobbet motsatt en jeg så da har vi ingen til å passe barna... og da blir et også lett og putte noe inn i munnen når sitter for meg selv......... Har tenkt og klare meg uten snop frem til jul.. jeg synest det er lettere og kutte ut alt en og spise bare litt.. da blir det ofte litt til og litt til..Du må ha en god trimme uke!! hilsen Tyr74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er stille på denne tråden nå ja. Hvor har det blitt av alle sammen?

 

Jeg har gått ned 100 gram siste uke.

Alt for mange utskeielser, og bare en dag med jogging.

 

Nå blir det virkelig skjerping her.

Jeg må gå ned 7 kilo for å få på meg en gul kjole jeg har hengende i skapet.

Den ble brukt noen ganger en sommer for mange år siden, og SKAL på igjen!!!

 

Jeg skal ikke kjøpe nye klær før den passer.

Da skal jeg også klippe håret i en ny sprek frisyre.

 

Det er mine mål.

 

Har lovt meg selv noe annet når drømmevekta på 62 kg er i boks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Detteskaljegklare

Heisann dere!

Her er min rapport: gått ned 100 g jeg også. Utrolig dårlig, men forventet. Har sittet på ræva hele uken. Vært ordentlig sliten og trett og brygget på influensa. Har blitt litt for mye godsaker også, så jeg skal ikke klage. Har i allefall ikke gått opp! Det skal jeg være glad for!

Håper influensaen snart slipper taket slik at jeg kommer i form igjen.

Lykke til med ny uke dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uken gikk jeg ned -0,1 og det er ikke mye å skryte av, jeg har vært flink å malt min garasje i 3 timer i 2 dager og klippet gresset i 2 timer denne uken. Jeg får bare håpe at jeg går mere ned neste uke...man blir litt umotivert av å gå ned så lite....så hvis det ikke endrer seg kommer jeg til å gi opp...:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uken gikk jeg ned -0' date='1 og det er ikke mye å skryte av, jeg har vært flink å malt min garasje i 3 timer i 2 dager og klippet gresset i 2 timer denne uken. Jeg får bare håpe at jeg går mere ned neste uke...man blir litt umotivert av å gå ned så lite....så hvis det ikke endrer seg kommer jeg til å gi opp...:D[/quote']

 

 

Etter det eg har lese på ulike trådar, er det heilt normalt at det går tregt i periodar. Heilt einig i at det er demotiverande, men stå på ei stund til så skal du sjå at det plutseleg går andre vegen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Ser mange er godt i gang her og jeg slenger meg på. Jeg er 34 år, 176 høy og har gjennom livet gått tre GR kurs som har fungert der og da. Men så har det kommet tre barn og stadig vekk nye kilo. Nå MÅ jeg skjerpe meg! Veide igår mandag 87,3 kilo og var 108 i livet. Ikke bra. Men kom meg på Elixia og var med på total og power, så det er jo en start. Problemet var foreldremøtet i går kveld. Hvorfor skal det være kaker på sånne steder? Skal på et nytt i kveld og håper å klare meg bedre. Skal prøve å komme meg på Elixia i dag og. Lykke til alle dere andre. Kommer tilbake neste mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, på mandag var det veiedag igjen, og jeg hadde gått ned -0,2 og veier 75 kg ikke mye nedgang, men regner med å gå ned mer denne uken...jeg kan ikke fortsette med å stå sånn nesten stille over lengre tid vell???eller?Denne uken blir en fin uke tror jeg...he,he ha en fin uke alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, endelig begynte ting å røre på seg her hos meg å, denne uken -1 kg så nå er jeg på vei igjen...etter å ha stått nesten stille i flere uker. kanskje jeg kan klare fem kg til jul...hadde vært fint å gå på julebord nyslanket i år...:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Detteskaljegklare

Ikke noe opp eller ned på meg denne uken, står stille på samme vekt som sist mandag. Men, men,- er alltid happy så lenge den ikke går opp! I allefall når jeg ikke har vært så flink til å spise riktig og trene nok. Men nå må det skjerpings til skal jeg klare målet mitt til jul!

 

Hvor er det forresten blitt av alle sammen???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det vært en bra uke. Ned 1.4 kg.

 

Nå hører det vel med til historien at jeg hadde ordentlig vondt i magen i helga, så det ble mindre utskeielser enn vanlig.

 

Gubben er også på slanker'n. Han spiser minimalt i uka og mer i helga. Han raser ned i vekt.

Jeg spiser mer enn han i løpet av uka, og følger på i helga. Jeg går nesten ikke ned.

 

Skjerper meg også neste helg, og håper den gode trenden fortsetter.

 

Jeg aner ikke hvor alle sammen er jeg heller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.....men litt redusert for tida, har ei lita som har feber, spyr og er forferdeleg forkjøla, blir ikkje mykje tid til lesing og skriving her inne..

 

Men, to veker sidan eg var på vekta sist, vog meg ikkje sist veke pga kurs/møte med jobb og to netter på hotell. Åt ikkje mykje, heller for lite og til feil tider...

 

Men, i går var det ned -0,2 kilo (på to veker...). Ikkje så mykje å skryta av, heldigvis viser målebandet -2cm på dei samme to vekene.

 

Håpar alle har det bra, eg skal koma sterkt tilbake utover veka på forumet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest biggmama

Så var det mandag, og veiedag her skjer det lite om dagen -0,1 denne uken selv om jeg har begynt å trimme på helsestudio...hmmm, NÅ ER jeg på nippen til å gi opp...men skal prøve en uke til..lykke til alle her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-0,2 kilo for andre veka på rad..........

Men, eg gir ikkje opp, spesielt ikkje sidan eg i dag tok på meg ei bukse som enno er litt for stram i midja, så i dag skal eg li meg gjennom dagen og stå på vidare.

 

-0,5 cm i midja, så det skjer noko iallefall!

 

Ha ei strålande haustveke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...